Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, March 16, 2013

Anwar ke ni?! Ish..ish..ish..

Ketibaan Sang Hero..... RAJA GOYANG

Hi!!! Sayang kat ABANG


Pelukan MESRA dua KEKASIH INTIM

errmmmmm..... RAJA GOYANG sedang GONCANG

KUCUPAN INTIM asmaradana dua KEKASIH







Si RAJA GOYANG tinggalkan pentas AKSI......

3... 2... 1..... Action!!! (PART 1).

6 comments:

  1. ish..ish..ish..

    patut pun tak nak mubahalah..

    bila lah orang tua ni nak bertaubat?

    ReplyDelete
  2. Tokoh pilihan ABIM bagi anugerah pingat Syadatina Khatijah tak nak bagi komen ka

    ReplyDelete
  3. Jom nyanyi nakkk...

    Tanya sama pokok
    Apa sebab goyang
    Nanti jawab pokok
    Anwar yang goncang

    Tanya sama nuar
    Apa sebab goncang
    Nanti jawab nuar
    Aku dah tak tahann awwuuu!!!!!!

    corus

    (Bergoyang i followw.. i follow ,bergoncang i follow.. i follow))

    Awwuuu ... awuuuu...

    (repeat)

    corus tu jijah,nurul,tok nik,adi awang.lge dan the gang kena nyanyi ramai-ramai yeeee sambil menari cha-cha
    lagu versi tema sitcom salleh yakob 'i foloww i follow'

    ReplyDelete
  4. Sosok tubuh macam umur 30an.

    ReplyDelete
  5. Wahai pencacai UMNO..

    SELAMAT MEMBUDAYAKAN FITNAH...

    ANDA SEDANG MENGHANCURKAN ANAK2 & ADIK2 ANDA..

    MEREKA AKAN MENONTON FITNAH2 INI..

    AKHIRNYA ALLAH AKAN MENIMPAKAN BALANYA..

    BERMULA DARI KEHANCURAN KELUARGA ANDA SENDIRI...

    INSAFLAH.. TAUBATLAH... HENTIKANLAH..

    ReplyDelete
  6. Anon March 18, 2013 at 7:02 AM
    Kalau ini dikatakan fitnah UMNO maka boleh dikatakan anda munafik sebab yg memulakannya ialah Mat Sabu

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive