Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, March 16, 2013

Anwar ke ni?! Ish..ish..ish..

Ketibaan Sang Hero..... RAJA GOYANG

Hi!!! Sayang kat ABANG


Pelukan MESRA dua KEKASIH INTIM

errmmmmm..... RAJA GOYANG sedang GONCANG

KUCUPAN INTIM asmaradana dua KEKASIH







Si RAJA GOYANG tinggalkan pentas AKSI......

3... 2... 1..... Action!!! (PART 1).

6 comments:

  1. ish..ish..ish..

    patut pun tak nak mubahalah..

    bila lah orang tua ni nak bertaubat?

    ReplyDelete
  2. Tokoh pilihan ABIM bagi anugerah pingat Syadatina Khatijah tak nak bagi komen ka

    ReplyDelete
  3. Jom nyanyi nakkk...

    Tanya sama pokok
    Apa sebab goyang
    Nanti jawab pokok
    Anwar yang goncang

    Tanya sama nuar
    Apa sebab goncang
    Nanti jawab nuar
    Aku dah tak tahann awwuuu!!!!!!

    corus

    (Bergoyang i followw.. i follow ,bergoncang i follow.. i follow))

    Awwuuu ... awuuuu...

    (repeat)

    corus tu jijah,nurul,tok nik,adi awang.lge dan the gang kena nyanyi ramai-ramai yeeee sambil menari cha-cha
    lagu versi tema sitcom salleh yakob 'i foloww i follow'

    ReplyDelete
  4. Sosok tubuh macam umur 30an.

    ReplyDelete
  5. Wahai pencacai UMNO..

    SELAMAT MEMBUDAYAKAN FITNAH...

    ANDA SEDANG MENGHANCURKAN ANAK2 & ADIK2 ANDA..

    MEREKA AKAN MENONTON FITNAH2 INI..

    AKHIRNYA ALLAH AKAN MENIMPAKAN BALANYA..

    BERMULA DARI KEHANCURAN KELUARGA ANDA SENDIRI...

    INSAFLAH.. TAUBATLAH... HENTIKANLAH..

    ReplyDelete
  6. Anon March 18, 2013 at 7:02 AM
    Kalau ini dikatakan fitnah UMNO maka boleh dikatakan anda munafik sebab yg memulakannya ialah Mat Sabu

    ReplyDelete

Blog Archive