Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Monday, February 2, 2009

Bendera Baru Pakatan Rakyat

Logo atau bendera baru PR ini mungkin boleh digunakan dalam pilihanraya akan datang. Sangat sesuai apabila simbol PKR dan DAP terletak ditengah-tengah bulatan putih yang menandakan bahawa kedua parti itu merupakan "nadi" sebenar kepada segala yang dilakukan PAS ketika ini. Ini hanya cadangan sahaja. Macamana penyokong PR, ok ke tak?

9 comments:

  1. CREATIVE!!...CM GMBARAN DAJJAL PUN ADE HA3....GREAT!

    ReplyDelete
  2. Inilah masa sesuai rakyat Perak bangkit membantah segala tindak tanduk yang dilakukan oleh kerajaan Pakatan Pembangkang terutamanya isu tanah melayu digadai.

    “Kita Tidak Mahu Kerajaan Boneka DAP”

    ReplyDelete
  3. Cuba jengok kak nuraina samad: http://nursamad.blogspot.com/2009/02/allah-and-what-apocryphalist-thinks.html

    ReplyDelete
  4. Sejarah telah merakamkan malaysia sebagai sebuah negara mengamalkan dalam kesuluruhan dasar negara dan prinsip hidup harian---nak ambil hati semua orang.
    Pas adalah parti politik Malaysia dan terikut ngan ini.
    Owang putih kate "try to please everybody but please nobody".
    Nak ambil hati non muslim sampai menolak asas ukuwah islam.
    Pas pun dah jadi macam owang tanah besar "practical dan pragmatic" a.k.a no principals".
    Nak jage non muslim sampaikan meninggalkan hak owang islam???
    changkat lobak
    arjuna waspada

    ReplyDelete
  5. SALAM,



    KALAU DI KABURKAN SKIT...KEMUDIAN PANDANG SECARA IMBAS PANTAS...

    DAH SEMACAM MUKA GERGASI MATA SATU... ADA KE ???.

    ReplyDelete
  6. Ada peraduan lukisan ke?

    Not bad at all, very suitable for the three of them.

    Salam.

    ReplyDelete
  7. salam..
    saya merasakan lukisan itu mengambarkan realiti sebenar.Sekarang pas adalah selimut kepada agenda DAP dan anwar terhadap rakyat.Maka sebagai rakyat, ini jelas pakatan rakyat ini hanya nak merogol semua keamanan dan kestabilan negara yang dah kita bina semenjak era pasca merdeka.Ayuh saya seru anak muda agar melihat secara mendalam agenda mereka ini.

    ReplyDelete
  8. sorry la boss
    logo ni tak sesuai la
    ianya seolah2 pas ni mendominasi pauk yang 2 kerat tu. walhal, realitinya, sang bulan tu ciput je..

    gambarkan sebegini

    sebuah roket yang besar membelah bulan. parti mata biru kat dlm roket tu...

    hahaha.. baru realistik.. :)

    cadangan sajeee..

    ReplyDelete
  9. Betul cakap Ezad. Menarik gak idea tuh.

    -Tan-

    ReplyDelete

Blog Archive