Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Monday, February 23, 2009

Watak Anwar = Sean Penn?

Sean Penn memenangi Oscar bagi aktor terbaik kerana wataknya sebagai seorang ahli politik homoseksual dalam filem Milk, pada majlis Anugerah Academy ke-81 yang berlangsung pagi tadi.

Brader Anwar Bin Ibrahim juga bakal memenangi Oscar di Belanda kerana wataknya sebagai ahli politik homoseksual dalam filem Pakatan Rakyat? Kenapa Belanda? Kerana negara itu menghalalkan homoseksual.

He he he! Saja nak menceriakan waktu petang.

7 comments:

  1. Masyaalah Paneh Miang, engkau kena bertaubat byk sbb menuduh org. Kau tetap akan di soal di akhirat. Ada kau tgk sendiri. Astaghfirullah hanya percaya pd cerita yang keluaq dari mulut satu org Munafik yg di sendiri tak tgk dan di benarkan oleh Ulamak Yusof Nor? Apa nak jadi pada orang melayu tepat spt kata Frank, org melayu suka gosip.

    ReplyDelete
  2. Hoi anon 5:43,
    Kalau kutu BABI PR terus melenting,, tengok la apa la, habis gambar najib dengan altantuya tu,, puak puak kau ke pergi ambik gambar tu, bodyguard najib tak halang ke kalau gambar diambil masa tu... bodo la nate ni..

    ReplyDelete
  3. EDEN PUN NAK BAGI SATU PIALA PUSINGAN, SATU PIALA IRINGAN DAN SATU PENYEKEH.

    ReplyDelete
  4. Memang mereka ni (anon) dari kumpulam HARAM JADAH

    ReplyDelete
  5. Hehehe...lama dah tak minum teh tarik ngan Che Din. Kita ajak sekali Brader Anwar Bin Ibrahim!

    ReplyDelete
  6. Aku cadangkan President Yumno bagi kat Najis, Timbalan kat Hishamudin, Naib kat Mukriz dan KJ dan jangan lupa Khir Toyo yang byk lapuran rasuah. Selesai masalah Malaysia. diterajui oleh lapisan anak pinak. Yg tua spt muhyidin, Mat Tyson dan Rahim tambi-tambi, boleh lah pencen atau kita anta ke zoo bersama lain2 political animal. mantan PM dah ke Muzium.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive