Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Sunday, February 8, 2009

"Oh Lord, won't you buy me a Camry.."

Semasa dalam perjalanan pulang dari Johor baru-baru ni terdengar di Radio RTM lagu "Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz.." nyanyian Janis Joplin. Boleh dengar lagunya disini. Tapi lirik tu elok kasi tukar "Oh Lord, won't you buy me a Camry.." kerana bersesuaian dengan Nizar dan "barisan exconya" yang terpaksa memulangkan kereta rasmi kerajaan negeri Perak.

Buat Brader Nuar, kami nak pesan..."Tutup jelah mulut tu. Lagi banyak kau bercakap, lagi besar tembelang kau pecah".

Buat Karpal Singh.."Aku lesing kang!"

Buat TNB dan Jabatan Bekalan Air Perak.."Baik korang potong je bekalan air dan elektrik ke rumah rasmi MB Perak kalau orang yang duduk secara 'haram' di situ tak mahu keluar. Kita tengok berapa lama dia boleh bertahan".

4 comments:

  1. Assalamualaikum,

    Kita tunggu dan lihat.

    ReplyDelete
  2. tuan paneh....

    kalau ikut pengarang kitab "tabdid azzolam" freemasonry diasas pado 43M oleh dua orang yahudi yg bernamo aheram abyob dan muab lavi yg merupakan penasihat pado raja herod`s akriba

    prinsip/rukun freemasonry bagi setiap lodge dan negara kebanyakannya memang berbeza namun asasnya tetap samo yang den kaitkan hanya asas freemasonry dengan rukun negara setiap negara.

    den selain den baco kat http://dajjal.wordpress.com ado gak den baco buku "gerakan freemasonry - musuh dalam menghancurkan islam" oleh hj nik azran muhamed dan hj mohd mahadi hj isa terbitan la khauf resources

    ReplyDelete
  3. Ya aheram abyob n muab lavi adalah dari kaum yg sama dgn king salomon dan king hiram serta abiff selaku arkitek yg bina tample tu adalah keturunan yahudi.

    Tujuan mereka mencari lost word yg hilang bersama pembunuhan abiff selepas terbinanya tample tu demi peroleh kuasa.

    Byk percanggahan pendapat ttg pengasas yahudi atau nasrani selaku pengawal kpd rahsia kristianity @ jesus. Skrg ia dipelopori oleh vatican. Juga dikatakan bermula zaman king josiah.

    Den pun poning mano satu botul. Takpolah nanti den korek lagi info. Apo2 pun timo kasih byk tuan tepet krn tlg bg rujukan tambahan.

    ReplyDelete
  4. laaa, kau orang crito apo ni. den ingat nak boli camry lelong.

    ReplyDelete

Blog Archive