Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Sunday, June 5, 2011

Rasukan Iblis Laknatullah: PAS Menuju Kejatuhannya

Sekalung tahniah atas kejayaan untuk percubaan kali kedua Mat Sabu yang akhirnya menobatkan gelar pangkat Timbalan Presiden PAS Malaysia dengan mengenepikan mantan Timbalan Presiden, Nasharudin Mat Isa dan Tuan Ibrahim Tuan Man selaku tokoh-tokoh favourite ulama, adalah kejayaan terpenting beliau selaku ahli politik PAS.

Memetik kata-kata Mat Sabu tidak akan menyerang Bro Anuwar Bin Ibrahim, "...Bila beliau tidak lagi berada dan memegang jawatan dalam parti Umno, kenapa pula hendak menyerangnya?"; timbul di pemikiran kita, betapa mudah Al-Juburi itu dimaksumkan dan betapa mudah pula agenda perjuangan menuntut kebenaran disisihkan.

Adakah benar kepimpinan ulama dalam PAS tidak agresif seperti kata Timbalan Ketua Dewan Muslimat PAS dan ulama Pas dikatakan hanya semata-mata menjadi 'ular dalam semak'? Adakah kata-kata itu membenarkan sebelum ini, ada ulama PAS yang cuba dan berusaha untuk menyatukan PAS dengan Umno sehingga mengakibatkan runtuhnya pengaruh ulama di hati kalangan perwakilan PAS? Adakah benar, bagi mengekalkan pengaruh dalam PAS untuk terus menyokong kes Liwat & China Doll, maka Bro Anuwar Bin Ibrahim telah awal-awal menyusun orang-orangnya di dalam PAS dan berjaya dalam pemilihan kali ini? Adakah dengan menjadi Timbalan Presiden PAS, Mat Sabu telah 'menyucikan dosa' khalwat tegar negara, sepertimana dia sendiri memberi gelar Anwar Al Jubr dalam ceramah di masa lalu?

Jika inilah yang terjadi, maka percayalah bahawa rasukan Iblis Laknatullah sedang bergentayangan dalam PAS dan parti itu sedang menuju kehancuran atas ciptaan mereka sendiri.

Namun, selepas dipikir-pikirkan semula, patutlah Mat Sabu boleh terima kes-kes liwat & China Doll, kerana Bro Anuwar juga, malahan semua penyokong fanatik PAS pun boleh 'mengampunkan' dosa Mat Sabu yang berkhalwat dengan bini orang di BILIK 121 itu. Bukankah Mat Sabu pun terlepas atas 'technical fault' sama macam kes makhluk anugerah tuhan dalam kes liwat 1999 dulu?

Yang buruk boleh jadi baik & mulia andai anda adalah penyokong Bro Anuwar Bin Ibrahim. Anda meliwat? Kaki China Doll? Silakan jika anda penyokong pembangkang atau pemimpin utama pembangkang kerana pasti, anda akan dimaksumkan. Malahan Chua Soi Lek pun boleh diampunkan dosanya sebagai kaki kongkek oleh PAS dan pembangkang andai dia masuk DAP.

Betapa mudah kebenaran disisihkan dan kebatilan diangkat menjadi pegangan.

Bak kata Bro Anuwar Bin Ibrahim, "Yang belakang tu sedap sebab sempit tapi kena gak rasa kelangkang China Doll".

Selamat Menjahanamkan PAS Wahai Peliwat Tegar Negara!

8 comments:

  1. rasukan iblis takpe boleh berzikir dan bertaubat...tapi keturunsn iblis macam kamu ni payah..sbb lahir dari benih iblis..

    ReplyDelete
  2. Rasukan Iblis takpe??Maknanya mereka memang MENGAKU mereka sedang kena rasuk Iblis. Dan tak mengapa pula....Bila nak mati besok akan bertaubat,tu pun kalau sempat.

    Teruknya mentaliti sebegini patutlah Mat Sabu jadi TP lihatlah siapa penyokong2nya.

    ReplyDelete
  3. Anonymous said...
    June 5, 2011 2:59 PM

    Den ingek baik tak usah komen kalau setakat nak tulih bondo tu...buek doso yo...tulih la yg berfaedah sikit...

    ReplyDelete
  4. Cakap tanpa fakta,penuh dengan maki hamun, mencarut tak sudah-sudah sudah boleh dibuat penilaian siapa anda - "orang yang beranak tidak cukup bulan" - "mentaliti keropok lekur"

    ReplyDelete
  5. kalau dah panik tu jangan la tunjuk sangat, lawak betul :)

    ReplyDelete
  6. Salam,Anon 2.58 dan 8.44 ni orang dia gagap kot, dua sahaja vocabulary dia.Memang lahir waktu Maghrib dan tak cukup umur.
    Salam,
    Musafir Lalu

    ReplyDelete

Blog Archive