Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Thursday, February 18, 2010

Agenda Import Pakar DNA & Forensik


Anwar CIFUT sudah berada di penghujung karier politiknya. Dengan menjemput kemasukan 2 orang yang ditakrif sebagai Pakar DNA dan 1 orang Pakar Forensik dari Australia dan Chennai India ini, memberi maksud Anwar Ibrahim sememangnya berada dalam kondisi paling genting dan tegang. Dia MESTI memaksa pembuktian bahawa dia bukan peliwat dan tiada kebenaran bahawa dia meliwat Saiful. Apakah sebenarnya personaliti Saiful? Apakah sebenarnya selera seks Anwar Ibrahim? Ada dakyah memberitakan mungkin dua alam masing-masing ini....? Entah. Sendiri punya badan yang BOLEH JAWAB.

Namun dengan kehadiran 3 orang asing ke Mahkamah Tinggi esok akan meluaskan berita kepada Media Asing dan Antarabangsa. Peluasan dan perayauan media ini, akan memberi kesan kepada sosio ekonomi Negara secara terancang dan signifikan, walaupun tampak kecil dan tidak berkait.

Apa signal kemasukan 2 orang Australia dan 1 orang India ini? Siapakah mereka dan siapa biaya mereka ke Malaysia? Apakah setelah berlaku tragedi, Al-Juburi bergegas diri ke Australia dan India, menyusun bukti dan pembuktian, yang membolehkan dia BEBAS dan BERSIH? Mahkamah Tinggi MENOLAK permohonan Anwar Ibrahim, kerana pada mahkamah ada KES untuk disabitkan kali ini...

Saiful budak mentah yang dilihat begitu "daring" dalam usaha mengatakan Anwar Ibrahim menggunakan alat kelamin lelakinya menjuburi lubang shit Saiful secara awam, telah memberi implikasi "KEMALUAN BEGITU BESAR" kepada manusia dari Cheruk To'Kun yang difailkan sebagai Peliwat Eksklusif. Jika semua ini FITNAH dunia, maka dua-dua manusia ini akan TERIMA bala' Allah Yang Maha Esa. Jika semua ini dikordinasi untuk MENJAHANAM semangat Perlembagaan, maka Allah akan memberi Balasan setimpal kepada mereka masing-masing. Konspirasi atau bukan konspirasi antara keduanya, hanya Jauhari Mengenal Manikam dan siapa Maniam..?

Kini bermulalah marathon baru dalam hidup politikus angkuh, tamak, bongkak, sombong, bobrok dan retorik B.A.B.I....Marathon yang memaksa dia mengatakan bahawa dia seorang yang Sihat Seks, Hanya berselera dengan Wanita sebab kemutan dan saiz dorongan natural, bukan seorang dua alam dalam keperluan dan kehendak seks, bukan peliwat Saiful budak hinggusan, bukan itu dan bukan ini....

Bermula juga dalam alam penghakiman mahkamah tinggi, bahawa pakar DNA dan Forensik tempatan mesti BELAJAR sesuatu dengan manusia yang diterbang khas oleh Anwar Ibrahim. Berhati-hatilah Majlis Keselamatan Negara, mereka ini datang punyai URUSAN UTAMA LAIN yang lebih mustahak daripada urusan di Mahkamah Tinggi.

13 comments:

  1. Hai karpal perati Saiful semacam nih!

    Ada apa apa ker...

    Bota

    ReplyDelete
  2. kepala bapak kau la paneh miang....apa le kau punya sial ni....kau ni betul2 bloger2 pecacai umno yg makan upah wang haram tak kau kira..lepas tu kau beri anak bini kau mentakedarah,memang lingkup kau makan duit upah jadi bloger Bloger Pecacai Negara...dapat upah untuk mengkhianat bangsa melayu......lebih kau pi jual surat kabar lama dapat juga duit yg halal dari kau mrnjilat pemimpin umno yg korup dan sanggup mengkhianati bangsa sendiri...kau pi mampus lebih berguna...kecik2 takndak mampus ....dah tua nak mampus pun sanggup menkhianati bangsa sendiri

    ReplyDelete
  3. cucu mamak kutty wooiiii

    Engkau ni yg bangang sebangangnya... Ko ni buta ka,tak nampak ka sapa yg mcm cibai?BABI tu la bodoh.Hidup2 dh kena tipu oleh BABI.

    Jubur ko ni dah basi sampai anuwau pun tak ingin...kahkahkah

    ReplyDelete
  4. Pakar forensik dan pakar DNA Malaysia tidak dipercayai olih nya, terutama pakar keturunan Melayu. Lihatlah barisan peguambelanya. Kita bolih faham apa yang tersirat.

    ReplyDelete
  5. Salam,

    Amal, Peguam & Forensik Melayu tahu halal & haram. Sebab itu X mahu bersengkokol dengan DSAI.

    ReplyDelete
  6. kenapa ekau takut ko????...pakar asing lbh credible...mereka cukup pakar dlm bidang masing2...kita tengok mrk menghuraikan fakta DNA nanti...minta2 Pantet Miang, pergi sekali ke mahkamah belajar DNA dr mrk!!!

    cuba tengok kes TBH..pakar forensik Thai kata mmg ada kes TBH kena.......!!!! apa citer!

    bagus DSAI...UMNO guna taktik, DSAI guna taktik jugak...sama2 dlm satu permainan utk memerangkap satu dgn lain...sama2 kita tunggu...

    nampaknya UMNO makin berpeluh!!! pakar DNA luar akan memberikan input sahih dlm kes ini.....insyaallah..BRAVO DSAI!!!

    ReplyDelete
  7. Ishh ishh ishhh ishh ishh inilah species yg bernama CIFUT BABI yg tak reti2 bertaubat dari perbuatan terkutok dan menjijikkan. Meliwat je kerjanya dari zaman muda sampailah sekarang. Sudah berkahwin punya isteri yg sempurna, cantik lagi halal, tetapi jantan2 yg dia gila gilakan.Ada isteri yg sempurna untuk melampiaskan nafsu serakah membabi, tetapi lobang taik, lobang najis, lobang jubor yg kotor dan menjijikkan yg dia gian2 kan. Ishh ishh ishh pokemon punya species. Ada seorang setiausaha sulit yg di ambil bekerja, tetapi dikatakan pembancuh kopi. Berapa ramai lagikah anak2 bangsa yg bekerja sebagai pembancuh kopi yg menjadi mangsa liwat dan tidak dapat pembelaan, sedangkan pokemon2, dajjal dan melaun bebas menjaja ke serata dunia menudoh dirinya di fitnah dna memburok burokkan negara, agama dan bangsa sendiri. Kes liwat di tunda bertahun tahun dna masih nak di tunda dgn alasan 1001 malam. Kata lawan tetap lawan, tetapi ditunda sampai dah beruban. Species yg meliwat ini, pandai berlakun, tekok patah, tulang belakang sakit, kena arsenik, kena suntikan HIV, larian ke Duta asing dgn alasan pembunoh upahan, kena dipapah, pakai kerus roda, lakonan mengalah pelakun drama Tamil. Inilah CIFUT BABI, yg menggelar diri sendiri Ass Sheikh, Sivaji the Boss dan bermacam macam lagi. Selamatkanlah anak2 bangsa dari menjadi mangsa perbuatan terkutok dan menjijikkan. Jangan ada lagi anak2 bangsa menjadi mangsa Liwat dna tidak dapat pembelaan. KEADILAN for Saiful !!! KEADILAN for anak2 bangsa !!!

    ReplyDelete
  8. selagi aljub dan pakar asingnya tidak dpt mempertikai serta membuktikan malaysian forensics and dna expert tiada kredibiliti, maka mahkamah berhak untuk menolak wlpn pakar planet zuhrah sekalipun yg dtg. jika pakar tempatan tak credible, maka bolehlah kita argue kes rogol, bunuh, liwat yang dihadapi oleh penjenayah rakyat biasa lain sblm ni. kenapa kes org lain pembangkang tak argue, kenapa aljub je jadi insan terpilih? jawapannya mestilah ada agenda asing disebaliknya.

    -tom tem bak-

    ReplyDelete
  9. Wah..nampaknya UMNO dah mula berpeluh2 jubo mereka dgn kehadiran pakar DNA luar negara....parah lah ko set pol....yg UMNO marah2 Nuar dapatkan pakar DNA asing ni kenapa??? mak bapak ko rang ke suruh marah2 ni....bodoh mcm lembu...
    Nuar ada hak nak pertahan diri dr serangan tidak berperikemanusiaan UMNO...UMNO memang sedang menzalimi DSAI....kerana UMNO mmang SETAN....

    ReplyDelete
  10. anuar aljub bukan menakutkan umno bodoh!!!! tak ada masa nak takut dgn bapak pemula rasuah masa dia dlm umno dulu. mak kau mesti menyesal ada anak atas dari bodoh dan baghal yg tak tahu ujung pangkal main backing anuar aljub ni.kalau kau nak tahu bodoh masa dia jd menteri kewgan dia yg mula kenalkan perkataan kroni, pasal dia yg susun kroni dia bodoh. dia lwn tun ghafar guna apa...pipit??? tipu lg org2 umno yg yakin dgn perwatakan tika itu. kau tunggu je la org banggang mcm kau ni...ALLAH MAHA KUASA dr manusia...akan terbukti kebenaran. pukimak mcm kau ni(mesti budak bwh 35 thun bodoh kau ni) elok bagi makan anjing kurap. bangang hingga negara kita hampir nak tergadai psl gampamg penipu ni dan nasib abik tun mahathir tak ikut nasihat menteri kewgan yg sma bangang bodoh bahalol dan dangkal ilmu mcm kau ni anak haram. cuba kau tgk lidah mamat tu bercabang bodoh. aku geram psl ada batua mcm kau ni yg menyusahkan anak bangsa aku yg dah dihormati dimata dunia tp anak haram mcm kau ni ramai yg bodoh tak boleh di ajar. mana ada negara dalam dunia yg unik mcm kita ni...nampak sgt kau ni bodoh sgt. yahudi takut kita jd contoh negara yang terbaik dibawah kepimpinan org islam....BANGANG!!!! BARUA PUNYA HAMPAS.BERCAKP TAK ADA ILMU DAN AKU PASTI KAU NI BANGSA YG TAK PERNAH KELUARLIHAT NEGARA ORG LAIN...BODOH TAK BOLEH DI AJAR.UMNO tak pernah takut dgn sesiapa kerana aku yakin yg hak akan pasti dtg juga. kalau bab aljub ni semua tak betul...org luar yg betul??? kau pi solat istiqarah dan minta petunjuk dr ALLAH....baru kau ikut petunjuk dan instinct kau. jgn main sedap ckp je...lahabau!!!!

    ReplyDelete
  11. Kenal mokhtar...

    Wah...bangang rupanya awak ni...patutlah "si lembu" dan "si keldai" macam awak ni lah yg UMNO suka...ye lah, sebab awak dgn lembu dan keldai sama gak bingai dan bangangnya...ko tak yah ceritalah Nuar merasuah itu, ini...kroni itu, kroni ini...tak yah cerita lah bodoh!!! tapi kalau ikut kroni2 ni Mahathir pun anaknya baru2 )Mokhzani)ni jd antara bilionair terkaya di malaysia, najib pun adik dia jd billionair terkaya di mlaysia jugak...siapa kroni dan menyalahgunakan kuasa, anwar atau UMNO (najib @ mahahthir)????? patutlah mahathir skrg ni senyap jer, sebab najib dah sumbat mulut dia dgn wang RM juta pd anak dia....itu yg dia mahu kan???

    apa lah bodohnya awak ni...wei mamat!...lembu pun sekolah tau...awak ni bodoh dan bengap mengalahkan babi...tahu langgar jer, tanpa fikir...itu lah org suruh sekolah, ko pergi merempit..nasib baik belum MAMPOS....

    ReplyDelete
  12. Anon 11:20,

    so.. adik DS Najib buleh jadi kaya, anak TDM buleh jadi kaya, nuar berahi-m leh main buntut? camtu?

    kahkah.

    ReplyDelete
  13. biasa ler itu retorik permainan mahkamah, keterangan pakar lawan keterangan pakar. ape masalahnya? cuma rakyat2 marhain yang tak tau ape2 ni rasa teruja semacam jer sebab bapak kesayangan diorang challenge pakar plaintif dengan pakar defendan sendiri. apa2 pun lihatlah dari segi keadilan mahkamah kat mesia ni yang benarkan defendan kasi keterangan pakar - pakar mereka. Pakar tu tak semestinya pandai, kadang2 berbeza ikut pendirian masing.. cuma bezanya tuan - tuan yang pandai mencaci, memekik, melolong kat luar mahkamah tu; cakapnya tak dipakai dalam mahkamah sebagai keterangan saksi.. cuma keterangan orang yang dijuburi.. TQ

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive