Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, February 16, 2010

Don't work too hard..

4 comments:

  1. Setiausha Politik Datuk Sri Nor Mohamed Yaakub letak jawatan setelah didapati RM2juto dirumahnye. Hebat2, baru lagi pegang jawatan dah dapek kompol juto2. Tak habis2 dari kolompok spesis ni. Walau bagaimana pun mari lah kita nyanyi beramai2"Bersatu kita Bersatu"

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Paneh,

    Memang musim Panas di Malaysia sekarang ni.

    Talugu ni memang telgugu..DUIT tak kenal spesis MANA PUN, Kalau Talugu dapat pun mesti kebas jugak walaupun mungkin jubuh meleret dan dahi bertampuk hitam.

    Lagi pun Bila geng dia buat, dia diam je..sebab dikatakan dah dijamin masuk syurga.

    ReplyDelete
  3. Ones wrong doesnt make u right melayuangkut. Jgn jadi matlamat menghalalkan cara. Kelompok spesis kamu tu jonis taik tak berak dua hari pun bau wangi, podah mahashit.

    ReplyDelete

Blog Archive