Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Wednesday, February 3, 2010

Quote of the day

"Can I fuck you today?"


Kah kah kah...fuck what?

Kah kah kah...dubur lu lah...

Kah kah kah...gi tukar towel cepat...

Kah kah kah...Jangan lupa KY Jelly...

Kah kah kah..."Aljuburi"...kata Mat Sabu...

"Anwar Ibrahim harus bertaubat"...jerit karpal singh...

Kah kah kah...kih kih kih...kui kui kui...

Apa cer MCKK? Macoba?

10 comments:

  1. nak dengar keterangan saiful pun mintak secara tertutup. sah bacool.

    -tom tem bak-

    ReplyDelete
  2. Bergayo sungguh den tgk si sayfool dgn suit baju Armani dgn beg kulit dijinjing. Tersonyum sengeh dgn mato merah berair gembira bonar di suluh pancaran kamera pemberita. Patutnya orang yg keno liwat, katonye sampai 8 hingga 9 kali trauma tunduk tudung kepala dgn plastik lagi. Den harap pengikut mahahaprak kena pikir panjang kali ni sobab 4 orang doktor kato si sayfool masih daro. Si sayfool pun agak biol atau keliru sbb dia mengadu jubonya kono cucuk plastik. Entah-entah dia pakai sex toy vibrator kot. Allah firman jgn kamu redo dgn kezaliman mahakutty sbb warga paneh yg memkinzir buto akan dapat sahamnya juga (saham mahafiraun pun terus bertambah). Sabar DSAI den doa hancur pd mereka yg memfitnah DSAI. Amin. Bersatu kita bersatu.

    ReplyDelete
  3. woi melayu subsidi yg bakal join PKR nanti bila tak dapat subsidi,
    "katonye sampai 8 hingga 9 kali trauma tunduk tudung kepala dgn plastik lagi"
    siapa kato? ekau dah keno ko?
    keh keh keh..
    you want to fuck me today?

    ReplyDelete
  4. Please use ur dick head 2 think Paneh, "can i F**k u today"
    "Taubatlah"
    "Lapuran polis, kejadian pkl
    6 ptg, berbeza dgn waktu
    pertuduhan pkl 3.30 -
    4.30" Langkah sumbang, hentam saja lah Labu - Sound familiar DejaVou, Keh! Keh! Keh! (tontu Tom Tom Bak tersonyum dgn ulasan Den he he he puek ptuih).

    ReplyDelete
  5. salam PM,

    janganla macam tu na PM,
    paneh borpoluh-poluh pencacai PKR ni ko buek...

    - parti jahat, kato eh -

    ReplyDelete
  6. Kah..kah..kah...Jubo masih daro, tapi air mani ado kek dalam plak...

    kah..kah..kah...macam mano air mani boleh masuk dalam jubo sepol....

    kah..kah..kah...agak eh pakai straw ko..kah..kah..kah..

    kah..kah..kah...macam keajaiban ke 7 dunia pulak..kah..kah..kah..

    kah.kah..kah...kenapa masa jumpa Nuar sorang2 kat meja makan, kemudian Nuar suruh bersihkan diri, kenapa tak cabut lari jer...kah..kah..kah..

    kah..kah..kah...gelihati tgk selebriti sepol...bukan main glamer lagi, senyum simpul membayangkan "bonus" yg ditunggu akan dapat selepas "tugasan" selesai...

    kah..kah..kah...lepas ni jadi OKB la setpol...dan tinggal diluar negara la bro...kah..kah..kah...


    kah..kah..kah...kelakau..kah..kah..kah

    ReplyDelete
  7. kah kah kah.. kelakau..
    kao coma boleh bagi comment aja..
    kao tak mampu buat apa-apa..
    kah kah kah...

    - kao kah kah kah -

    ReplyDelete
  8. Pencacai Penjilat Umno dh mulo menjajo jual jubur skrg ni...kah!kah!kah!kah!!! Pogi la jual jubur korang kat lorong haji taib...kah!kah!kah!kah!!!
    Yg sebonar sepol lopeh 3some dgn najis n betino puako la...smpi meleleh kek jubor dio..waa..kah!kah!kah!kah!!!

    ReplyDelete
  9. Kah!Kah!Kah! CAN i FUCK u today....Kah!kah!kah!


    mokhtar

    ReplyDelete
  10. jgn lupa password eh "mokhtar"...agak-agak eh pasnih bung mokhtar saman tak si peliwat tu sbb guno namo eh tanpa izin?:)
    \muahahahahahahaha

    ReplyDelete

Blog Archive