Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, February 5, 2010

Memahami Kelebihan Anwar

Bro Anwar Bin Ibrahim memainkan peranan penting dalam meningkatkan kerusi pembangkang dalam PRU-12. Antara peranan beliau ialah:-

1. Menggunakan media baru (internet) secara efektif.

2. Meyakinkan PAS agar tidak terlalu taksub dengan agenda Islam serta DAP terhadap "Malaysian Malaysia".

3. Memanipulasi agenda HINDRAF serta memainkan sentimen orang bukan Melayu.

4. Menyatukan kumpulan yang berbeza pendapat dalam masa yang singkat (Organizational Skill).

5. Mempunyai pertalian erat dengan tokoh-tokoh antarabangsa Amerika dan Yahudi untuk menonjolkan imejnya dipentas dunia.

6. Kini digelar 'CIFU Today' oleh rakyat Malaysia.

7. Menggunakan password "Mokhtar" dalam segala urusan.

14 comments:

  1. ado 2 perkara yg den raso cukup geli hati tergelak tak dapek den nak elak, 1 bilo suami PM kita kato terjumpa kotak tinggalan putera Arab diatas kapal mewah, 2 bilo si sayfool kato DSAI kata Can 1 fuck u today. Den raso keduo duo insan ni ada sedikit kureng atau memang tak cerdik ataupun takado kojo lain melainkan bermimpi yg bukan2 dengan mereka cerita yg tak masuk akal. Jalan cerito pun nampak sgt dibuat2 seolah macam mereka jalan cerito Cerpen. Hoi kedua bingai. Ini rakyat msia bukan bodoh check oooi melainkan mereka yg telah termakan ceritera mahazalim dajal akhir zaman ataupun mereka memang terbuta hati terhadap yg benar dan cintakan yg bathil.

    ReplyDelete
  2. TUDIA..

    AWAT DUK KETAQ LUTUT SGT... SAT DUK SEMBANG NOGORI NOGORI.. TIBA2 TERLEPAI CKP PERMATANG PAUH.. AWAT CHEQ... RISAU SGT KAA ABG NUAR MASUK DALAM... TAKUT NANTI TAK BOLEH JUMPA MEMADU ASMARA KAA..YANG HANG DUK HINGGAQ TAK TENTU PASAI APA... BIAQ PI LA DEPA PUNYA CERITA... AKU TAU HANG PUN MESTI DAPAT AYAT N PASSWORD DARI ABG NUAR GAK KAN.. ALA.. JGN MALU2... SATU MALAYSIA DAH TAU...

    JGN2 HANG PUN JENIS SAMA RATA SAMA RASA, DEPAN BELAKANG SAMA SAJA...

    SEDAP KAA TUDIA?

    ReplyDelete
  3. Si sayfool dah 2 hari tak berak, poe pulak jumpa dr osman ngadu sakit dek cucuk plastik. Cian si sayfool very dumbfool sampai tak kenal sakit kepala taik yg cucuk rectum dia. Shithead yg tua dah terpacul keluar tinggal saki baki warga paneh sojuk, gedoyok (mangsa toron belakang juga) dan tom tom bak ajo yg fanatik biru tua. Aku cadangkan kamu sodut jubo saifool ambik berkat. Ruangh tuih jonis cachamerba semua tibai haram halal.

    ReplyDelete
  4. bila baca komen-komen pro nuar di kbykn blog jelas menunjukkan mereka tdk pun menafikan yg si cifu nuar tu tidak meliwat. secara tersiratnya mereka akui yg idola mereka kaki liwat. cuma segan nak cakap terus terang. termalu la tu agaknya. mrk hanya mampu serang saiful je. apa yg mereka boleh buat kini ialah menghasut rakyat agar menerima bos mereka yg kaki liwat itu as prime minister. heh..agak2 rakyat boleh trima ka spesis yg dilaknat smpi nabi pun tak ngaku umat tu.

    -tom tem bak-

    ReplyDelete
  5. Memang bangang la pengikut Nuar ni..penggemar jubo jugak yg dia org nak bela. Org pompuan tak suka tau!

    ReplyDelete
  6. Pencacai PKR akan defend bos dia dalam apa hal pun... Yang eloknya, kasi can pencacai2 PKR yang cun melecun ni dok one-to-one dengan bos dia kat dalam bilik....

    Pasti terlerai lubang kunyit ko orang tu...!!

    Sesat...!

    ReplyDelete
  7. bangang x banganglah si paneh dan dan penyokongnya...rumah besau..cuma ada 2 org..bila org tua tu suruh tonggeng kau tonggeng..x cuba lawan atau apa ke..macam bapuk..apa kata kalau betullah masa tu..kau sepak ke teloq nuar cakar muka ke apa ke..lepas tu lari le keluar..bodoh! peliknya kalau betul..apsal x lawan!apsal! itupun kalau rasa ada maruah le..dah 4 doktor kata x de kesan apa2 kat bontot suweifool..lagi mau cakap?

    ReplyDelete
  8. Anon Tudia Eden setuju dengan ulasan ekau, Skrip terbaik dah ado, calon pelakun komidi jantan/betino popular tongah paneh sekarang kita tunggu senarai untuk dinobatkan 'BALACHI & BARUA" paling hampeh.....untuk tatapan dulu kini dan selamo nyo bro

    ReplyDelete
  9. Sebonarnyo betino puako tu buek2 cerito terjumpo kotak pak arab tu... Dio nak ngendeng2 kok2 dapek raso pulak pak arab punyo.... Datok Nazak punyo dh tk bleh pakai lg sobab dh d kunyah2 dek Tantuya dulu(dio goram sbb lombik bonar tkdo power,gah yo lobih rupo eh!) Kah! Kah! Kah! Kah!!! Tu pasal Tantuya kono c4 sobab betino puako dh tkdo bahan lg... Kah! Kah! Kah! Kah!

    ReplyDelete
  10. Yang pasti Nuar dah kelemasan.... pencacai dia tak leh buat apa pun... gempaq je lebih

    ReplyDelete
  11. saiful sakit dubur.. tapi tiada kesan liwat.. yg ada hanya DNA.. jikalau betul duburnya sakit kenapa tiada kesan tembus.. kalau ang kat anwar dah tua dan xley nak tembus dubur saiful lalu pancut diluar sahaja iaitu kesam mani tidak mgkin saiful mengadu sakit duburnya dikerjakan anwar... fakta yg jelas menyeleweng..

    ReplyDelete
  12. den mmg tak suko bn tp den totap taknak peliwat jd ketuo den...idup tuan guru haji hadi...

    ReplyDelete
  13. anwar mgkin peliwat yang digemari yusuf qaradawi.. mgkin ulama itu da nyanyuk.. susah nak mengatakan anwar peliwat.. xde bukti.. lagipun skrip sama.. cam dibuat2..

    ReplyDelete
  14. Ade satu lagi perkara yang semua orang tak ade tapi ade pada anuar iaitu Dia suka tutuh juboq dan bila dia cakap semua orang percaya termasuk penjilat jubor PKR dan PAS haranjadah, dia ini mungkin Dajal

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive