Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Wednesday, February 3, 2010

Fakta Menarik KJ

1. Tiada sebarang program Pemuda dilaksanakan di Bahagian Umno Rembau.

2. Dikhabarkan kebanyakan asetnya telah dibekukan.

3. Mengarahkan Exco Pemuda Umno agar mengelak untuk menghadiri sebarang jemputan ke majlis yang memerlukan mereka untuk memberi sumbangan (tak mau keluar duit la tu).

4. Mengharapkan jawatan menteri tetapi tidak mendapat sokongan sebahagian besar Ketua Pemuda Bahagian Umno.

5. Hanya pulang melawat kawasan Parlimen Rembau sebulan sekali (belum jadi menteri lagi tu).

6. Mula dipertikaikan pengundi di kawasan Parlimen Rembau.

7. Desas-desus yang mempersoalkan peranan serta kredibilitinya sebagai Timbalan Presiden FAM.

8. Didesak oleh barisan exconya sendiri untuk meletakkan jawatan.

9. Mula dijauhi oleh rakan-rakan setiakawan.

10. Tidak hadir ke mahkamah untuk memberi sokongan moral terhadap kes liwat Bro Anwar Bin Ibrahim.

13 comments:

  1. ala...dulu masa Pak Lah jadi PM, engkorang (UMNO) gak lah yg puji melangit..kata "budak genius", lulusan Harvard la...bla..bla..masa tu tak dengar plak korang pertikai KJ menantu PM, dia terus lompat pijak kepala ko rang jd Naib Ketua Pemuda, dan dpt jwtn besar, kepentingan politik dan ekonomi besar, sebab dia menantu PM kan...tp bila Nik Aziz lantik menantu dia ko rang sasau plak...masa KJ dulu menantu PM semua tabik hormat dan jilat dia...puji-puja belaka...tapi bila dahan KJ dah patah, KJ terjun sorang2 dan sampai kat bawah, KJ dipijak2 plak.bila KJ dah tak de apa2, semua yg dipandang mulia dulu, sudah jadi hina, semua yg elok dulu dah jadi buruk,semua yg baik dah jadi jahat...itulah UMNO sebenarnya ....gitu lah budaya UMNO...sapa2 yg boleh "memberikan" rezeki besar..dia akan dijilat...bila dia dah tak de apa2, dia disepak terajang sepuasnya...inilah budaya UMNO....ha..ha..ha...

    ReplyDelete
  2. ikot la kj ke sape ke yang dapat rembau tu,,,aku kat rembau camni gak .....hahahaha

    ReplyDelete
  3. Cantik, perbicaraan sayfool telah bermula. boleh la kita tgk rekord dunia. kesian si sayfool ngadu kek Dr Burma yg duburnya sakit dek ditujah plastik. Mungkin plastik vibrator kot atau mungkin dia taruh KY kurang kot (dlm hal ini kena dia nuntut kek Gedoyok sebab gedoyok tak tahu nak taruh KY sampai terbeliak sakit org panggil dia Gedoyak). Sabar sayfool, nanti kau kena soal macam azizan baru kau tahu strong as the rock of Gibraltar pueek. Dulu Sukma di sahkan juga masih dara oleh Dr. Nordin tapi dia kena jugak 2 tahun. Kali ini jgn pulak kau ingat kau terlopeh puikk. Helo2 ada org dgr Qazaf. Tapi tak apa mari kita nyanyi bersatu kita bersatu.

    ReplyDelete
  4. Salam...
    Den sokong kenyataan Anon 9.47am tu.Dasar penjilat2 Umno mmg begitu,..Ado untung kito bodek abih.kalau takdo apo apo lu g mampus.... Melayu Umno Melayu Subsidi...semuo org tau tu,dari dulu,kini dan ntah sampai bilo lah tu!...sampai umno berkubor la agak eh! Kah! Kah! Kah!!!

    ReplyDelete
  5. Bersatu kito bersatu... Kito tipu Melayu..
    Lagu umno kan!?! Kah! Kah! Kah!!!

    ReplyDelete
  6. ano2 kat atas ni nampak sgt baru masuk baca artikel PM...tak pe lah ano....nama pun ano...nano nano nano nano...nanan nano nannanao...hahahahahaha....lain kali kalau kail panjang sejengkal,usah lautan hendak diduga babe...making fools of yourself is bad for our health tau...

    ReplyDelete
  7. i meant not good for YOUR health...

    ReplyDelete
  8. paneh nampak eh depa anon@hompuk semua ni. mungkin sbb aljub dah nak masuk sungai buluh kot. keterangan saiful pun peguam aljub mintak hakim dengar secara tertutup. takut rahsia bocor la tuh. bacooool.

    -tom tem bak-

    ReplyDelete
  9. Allo sojuk... U r really blind n hipokrit person.
    Kau ni anak kelahiran PPSMI ko?? Patut la kau bangang bonar npk eh!! Kah! Kah! Kah!!

    ReplyDelete
  10. eh eh...ano ni makin paneh la nampaknya...takkan sobab gua bagi ayat bahaso omputih sikit pun lu nak baran...rilek ano...gua sojuk la...gua nak kasi lu sojuk...bukan paneh...

    tapi nak buek camno kan...lu memang tak kan sojuk bilo nengok aljubburi pojaan hatimu didedahkan...

    takpo la nak...den totap sojuk...kahkahkahkahkah

    ReplyDelete
  11. Org pendek akal klu brckp mcm kau ni mmg kegomaran umno... Kah! Kah! Kah! Kah!!

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum w.b.t kepada saudara islam dan salam sejahtera kepada bukan islam.
    saudaraku, kalau ya nak berlawak jenaka, jangan jadikan solat sebagai gurauan. "Laughter Is The Best Medicine" yang saudara letak di blog tu menghina Agama Islam saya anuti dan percayai. walaupun saya tak mampu berbuat apa-apa, saya cuma berdoa agar ALLAH bukakan hati saudara untuk bersama dengan syahadah ALLAH. sekalipun saudara benci pada seseorang tahap naga sekalipun, please minta jangan jadikan Solat sebagai lawak bodoh saudara.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive