Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Monday, February 22, 2010

Anwar aka Subramaniam




Berikut merupakan laporan polis yang pernah dibuat Anwar CIFUT:-

THSL EPT: 24567/99
S/D: 2175/99
JAM: 11.50am
TKU: 10/9/99

Saya telah menerima laporan patologi berdasarkan ujian air kencing dari Gribbler Pathology, Melbourne Australia. Nombor Makmal: 99-1557072-I bertarikh 18 Ogos 1999. Laporan tersebut mengesahkan tahap keracunan arsenik dalam tubuh saya adalah amat berbahaya iaitu pada kadar 230.0ug/g creat, melebihi tahap normal iaitu kurang 3ug/g creat. Ini bermakna kandungan racun arsenik dalam tubuh saya ialah 77 kali ganda melampaui tahap biasa.

Sejak tarikh saya ditangkap pada 20 September, saya telah mengesyaki bahawa saya mungkin didera atau dianiayai. Bahkan saya dibiarkan terlantar selama beberapa hari tanpa mendapat rawatan doktor.

Sekarang terbukti melalui maklumat bahawa saya telah diracun. Saya tidak pasti tempat diracun sama ada di Lokap Polis Bukit Aman atau berikutnya di Penjara Sungai Buloh. Diantara kesan-kesan yang dipastikan setakat ini ialah kekurangan berat badan, keguguran rambut, kebas dan kekeringan kulit. Para doktor memaklumkan bahawa kesan parah mungkin dirasakan setelah beberapa ketika secara beransur tanpa disedari.

Saya memerlukan jaminan tegas semua pihak bertanggung jawab termasuk pimpinan politik kerajaan untuk menyiasat segera dengan rapi, tidak berselindung dan tidak cuba menutup dengan sewenang-wenangnya. Ini adalah satu jenayah jahat dan mungkin satu percubaan membunuh. Punca keracunan perlu dikenalpasti, siapa orangnya atau kelompok yang bertanggung jawab. Saya harap tidak ada helah yang diberikan untuk melengahkan tindakan atau berdolak-dalik.

Saya kesal kerana konspirasi politik untuk menjatuhkan saya tidak terhad kepada tindakan politik tetapi telah melibatkan tindakan fizikal dan kini meracun saya. Kepada Allah kita mendoa semoga kita diselamatkan.

Sekian laporan saya. Terima kasih.

Wassalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

(Tandatangan)
ANWAR IBRAHIM

10 September 1999
11.45 pagi

_________________________

1. Semasa Anwar CIFUT masih bergelar OKT back to 1999, sudah heboh kononnya dia diracun.

2. Ketika perbicaraan sedang berlangsung (masa tu karier sebagai peguamtunda belum wujud lagi), Anwar CIFUT sudah bisik sama Jijah dan kawan-kawan yang dia kononnya rasa lemah-lemah badan (tenaga batin tak lemah pulak), kekeringan kulit etc.

3. Apalagi...kawan-kawan pun terkujat beruklah bila dengar aduan si Anwar CIFUT. Mulalah timbul pelbagai spekulasi yang kononnya si Karipap R.U.OK. ni di santau. Tapi Jijah menolak andaian suami dua alamnya itu disantau. Jijah yakin yang Bro.A.B.I. diracun.

4. Kemudian secara diam-diam ketika sidang bicara berhenti rehat, air kencing Anwar CIFUT telah diambil dan diberi kepada Jijah.

5. Secara senyap-senyap juga air kencing itu dihantar ke Gribbler Pathology, Melbourne Australia untuk diuji dengan menggunakan nama Subramaniam. Punyalah si CIFUT ni fobia kononnya orang nak sabotaj dia, sampaikan sampel air kencing sendiri pun letak nama Subramaniam. Nasib baik dia tak letak nama Mokhtar.

6. Setelah air kencing Anwar@Subramaniam itu digodak, dikacau, dibelek, dihidu bla...bla...bla...oleh pakar Australia (macam pernah dengar je pasal pakar Australia ni, tapi di mana ya), maka makmal Gribbler Pathology mengesahkan bahawa tuan punya air kencing tersebut telah mengalami keracunan arsenik sebanyak 230 mikrogram, iaitu 77 kali ganda dari tahap bahaya.

7. Anwar CIFUT memang hebat punya auta. Walaupun kandungan racun arsenik dalam badannya pada 1999 telah mencecah 230 mikrogram, tetapi dia masih mampu hidup hingga sekarang. Malah Anwar CIFUT masih boleh makan karipap lepas buat aktiviti Can I Fak U Today.

8. Merujuk medical journal, pesakit yang pernah mengalami keracunan arsenik sebanyak 17 kali ganda (paras bahaya) telah menjadi lumpuh dan buta. Malah, jika kandungan arsenik mencecah 20 mikrogram dalam badan, maka pesakit itu akan kojol serta merta.

9. Anwar CIFUT pada tahun 1999 bukan setakat mempunyai 20 mikrogram arsenik dalam badan, TETAPI 230 mikrogram. Bukan 17 kali ganda TETAPI 77 kali ganda. Dan yang pelik bin ajaibnya...Anwar CIFUT aka Karipap R.U.OK. sehingga kini masih mampu merayau ke serata dunia walaupun kandungan arsenik yang terdapat dalam badannya boleh masuk senarai Guinness World Records!

10. Ini macam punya kaki kencing pun masih ramai yang percaya? Dunia...dunia!

11 comments:

  1. Kini BN/UMNO sedang berada dalam ICU.

    UMNO sendiri masih belum stabil, pergolakan disayap pemuda UMNO sedang hangat diperbincangankan oleh pencacai2 UMNO.

    MCA, MIC, Gerakan tak perlu ditanya lagi - memang dah padam.

    Kami kaum india dan cina sudah bersatu menyokong DAP. Malang bagi melayu yang masih berpecah-belah -ada sokong PAS, PKR dan tidak kurang pula yang sokong DAP.

    UMNO masih belum sedar tentang apa yang telah berlaku pada PRU12 yang lepas. Yang pasti Kelantan, Kedah, P Pinang, Perak dan Selangor termasuk Wilayah Persekutuan sudah dapat kami tawan.

    Kaum bukan melayu sudah semuanya sedar akan hak2 mereka sebagai warganegara Malaysia. Kami tidak lagi boleh dikongkong dan di perbodohkan oleh UMNO lagi.

    Anda akan saksikan kebangkitan suara kami, setiap kawasan majoriti kaum bukan melayu 100% akan jatuh ketangan kami.

    Kami juga sudah mendapat sokongan kuat dari kaum melayu melalui PAS dan PKR. Sekarang kami juga tiada masalah untuk tawan kawasan yang tidak majoriti bukan melayu.

    API KESEDARAN DARI KAUM BUKAN MELAYU INI TIDAK MUDAH DAPAT DI PADAMKAN OLEH UMNO.
    BEGITU JUGA DENGAN SOKONGAN MELAYU DARI PAS DAN PKR TERHADAP KAMI TIDAK MUDAH DAPAT DITAHAN OLEH UMNO.

    Kami akan terus maju kehadapan untuk menghancurkan UMNO. Kekuatan kami tidak mudah di patahkan oleh UMNO kerana kekuatan ekonomi dan sosial kami.

    Ekonomi melayu adalah ditahap yang terendah, begitu juga taraf sosial nya, hampir 90% muda-mudi melayu sudah terjebak dengan DADAH dan semua gejala buruk seperti mat rempit, meragut, minum arak dan judi.

    Tanpa melayu UMNO pasti akan runtuh.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Paneh,

    Marilah kita sama-sama doakan agar manusia seperti 'Nala' ini walau siapa pun dia dilaknat Allah swt.

    Dia gembira 90% remaja Melayu terjebak dengan segala maksiat. Dia lupa tanggungjawab remaja adalah tanggungjawab SEMUA rakyat Malaysia dan bukan di bahu atau Kerajaan dan UMNO sahaja.

    Statistik 90% adalah melampau!!
    Adakah statistik 90% tu semuanya anak Ahli UMNO dan tidak 1% peratus itu anak ahli PAS? Apa bezanya anak ahli PAS atau UMNO yang terlibat dengan gejala sihat, bukankah sama juga anak orang Melayu?

    Manusia jenis apa yang suka lihat dan war warkan pula ke sana sini akan keruntuhan akhlaq anak bangsanya sendiri. Tak malu kah? Tak ada perasaan ke?

    Dalam dia menjaja sana sini keburukkan UMNO yang kononnya dalam ICU mungkin dialah yang perlu ICU dan kalau dimasukkan ke ICU pun, ICU Hospital milik Kerajaan BN juga.

    Dia mendoakan agar anak Bangsa Melayu hancur kerana katanya tanpa Melayu UMNO akan hancur...Ya Allah busuknya hati manusia begini, rasa tak percaya wujud insan yang mahu anak bangsanya hancur.

    Mahunya hanya baki 10% anak Remaja bangsanya sendiri yang boleh diharap akan memikul tanggungjawab membela masa hadapan bangsa, agama dan Negara dengan berTaukehkan Cina DAP yang 100% remaja mereka semuanya sihat walAfiat.

    Waliyazubillahminzalik...Allah, Ya Rabb..jauhkan kami dari sifat sifat keji sebegini...Jauhkanlah Ya Allah, hati kamu sebusuk begini..Busuk Hati..busuklah segalanya..

    ReplyDelete
  3. Busuk kontut 2 hari tak berak pun melayuangkut dan gedoyok kato Wangi Wangi! Podah dey bangsa taasub tak pakai otak, kena fitnah mahadajjal sikitul, semua melayu percaya. Tapi tak apa, melayu mudah lupa.

    ReplyDelete
  4. Poodahlah Nalapambu .Kami tak takut org mcm kamulah.Jgn nak ugut kami.Kekuatan org melayu Beragama Islam adalah pada doanya.Awak pun pandai cakaplah tanpa melayu UMNO Pasti Runtuh.terima kasih kasi tolong ingatkan pada orang melayu yg tak sedar kat luar sana .

    ReplyDelete
  5. Tak habih2 lah PM ni buat citer Nuar lagi...kata tak terlibat kes Nuar, tapi belasah jer..ko rang ni patut gunakan kemahiran ko rang utk bela rakyat..bukan balun Nuar...lagi kuat ko rang balun Nuar, lagi marah rakyat pd UMNO...dan lagi benci rakyat ps UMNO...

    seolah2 dlm UMNO/BN ni isu yg diperjuangkan adalah satu saja iaitu kes Nuar, isu rakyat pergi mamposlah..

    itulah bodohnya dan celarunya pemikiran UMNO kini..

    ReplyDelete
  6. nalapambu lu ni macam nagapambu punya putar belit putar alam .... amacam kalau lu ni gua panggil 'putubambu' ramas2 boleh makan juga ......

    ReplyDelete
  7. pembangkang paneh miang bila pemimpian pojaan hati mereka meliwat dengan bersungguh2...muahahahaha...teruskan paneh...bagi miang sama pungkok mereka supaya mudah pemimpin agung tuh tala...yarkhhhh khoiiitttt tuihhh...lubang taik dicarinya...

    ReplyDelete
  8. Melayu hanya tinggal nama saja.
    Apa yang hendak dibanggakan tentang melayu.

    Melayu memang bangsa lemah - lemah pendidikan, sosial,ekonomi, semangat, perpaduan dan segala2 nya lemah - tunggu ketibaan hari mati sahaja.

    Lihat sahaja apa yang sedang berlaku dalam politik melayu - tuduh menuduh, fitnah mefitnah, kutuk mengkutu, hina menghina, dengki medengki, dan ber macam2 lagi perkara busuk sedang berlaku dalam politik melayu.

    Melayu akan hanya boleh bersatu jika sudah ditimpa 'kemalangan', tunggu PRU13 nanti - melayu pasti akan ditimpa 'kemalangan' yang maha besar.

    ReplyDelete
  9. Melayuangkat ini agak nya buta tuli orang nya. Tidak sedar apa yang sedang berlaku di alam sekeliling nya.

    Perhatikan anak2 muda-mudi melayu, di mana2 sahaja, kelakuan nya sama saja - kurang ajar - tidak hormat orang tua, tiada sopan santun - pakaian tidak senonoh, tidak ada perasaan malu - ber cembu2 ditempat awam, kalau nak ceritakan lagi tiga hari tiga malam belum tentu habis.

    ReplyDelete
  10. Biar orang PAS dan PKR layan nalapambu ni.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive