Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, February 21, 2010

Anwar! Kau lak jadi imam...

Persoalan den mudah yo.

Maun tak agak eh Hadi Awang, Nik Ajis, Nasaruddin, Husam Musa, Harun Din, Zul Kulim, Khalid Ibrahim, Azmin Ali, Yusoff Qardawi, Zolkharnain, Nizar Jamaluddin, Mat Sabu dan semua alim ulama' Pas dan PKR bersolat jemaah berImamkan Anwar CIFUT?

Bukan apo, sementelah si Anwar CIFUT tak nak bermubahalah menafikan dio ado meliwat, eloklah alim ulama' dalam Pas dan PKR menjadi makmum solat yang diImamkan Anwar CIFUT bagi menunjukkan keyakinan mereko pado Ketua Pembangkang tu. Ajaklah Anwar CIFUT solat jemaah...subuh ko, zuhur ko, asar ko, maghrib ko atau isya' pun tak kisah la. Janji dio maun solat jemaah dan jadi imam.

Atau ulama' dalam Pas dan PKR masih ragu-ragu dongan Anwar CIFUT? Kan dulu Anwar CIFUT pandai cakap Arab, selalu jadi imam solat dan ponah baco khutbah lak tu. Tapi sekarang ni tak nampak lak bilo maso dio jadi imam solat...asik jadi makmum yo. Tapi yolah, kok boto lak dio tu memang kaki talo dubur, dah tontu mandi junub eh tak sah disobabkan hobi dio tu. Camno lak orang yang tak sah mandi junub leh jadi imam, yo tak?

Hehehe...den cadangkan yo. Sekarang ni den tunggu respond kok ado blog pembangkang yang nak siarkan GAMBAR TERBARU alim ulama' serta para pemimpin Pas dan PKR sedang bersolat berImamkan Anwar CIFUT Waljuburi Alsontoti. Kok setakat Hishamuddin Rais dan RPK yang jadi makmum baik takyah la. Orang sosialis camtu bukan pecayo na ngan hukum Tuhan. Camno penyokong Pas & PKR...ado bran?

10 comments:

  1. Den lebih rela jadi makmum ikut Imam Mat Monggol yg laki bini baru balik Umrah. Kalau belakang mantan mahatuo, den tak sudi sbb imam ni den kureng cayo bilo dio cayo Drebar yg namo Azizan (tngkap basoh laei) yg ponah tercungap2 bagi kenyataan kek mahkamah. Pun begitu Den banggo sbb negaro den ado institut kajian sodomy yg terulung didunio waluapun den shikit malu adolah kapal solam Negaro den tak leh solam.

    ReplyDelete
  2. den sokong sangat. tunjuk la bukti anwar tu jadi imam solat berjemaah. tak do video pu tak po. tujuk gambo yo.. buek image manipulation pun tak po. den nak tengok yo...

    alaa.. alim ulamak dio mesti kato, tak yah bukti2.. nak solat bukan nak tunjuk kek orghang..

    standard la.. minda puak sebolah sano.

    banyak koncing dari cakap boto

    ReplyDelete
  3. Bila la Rosmah Mansur ni nak tutup aurat. Sebagai suami, Najib akan tanggung segala dosa bini berbogel ni. Dayus la lelaki tak mampu suruh bini tutup aurat. Macam mana nak memimpin rakyat kalau isteri sendiri dan anak2 pun tak mampu nak jaga.

    ReplyDelete
  4. apo pulak ekau sebok2 suruh Nuar spy jadi Imam plak PM??..napo? dio tak leh jd imam ko?...napo bab2 nak jd imam pun ekau nak kutuk yo?? melaun boto akal ekau ni...den pun tak ponah tengok laie najis (silap..najib) jd imam, bercakap soal agama, (mcm pak Lah dulu jd imam)..apo tah lagi MahaTuo mahathir...kek mano mahathir nijam??? anak dio dah jd bilionair sonyap yo dio....tapi yg pelik eh....malaya ni punya alat2 cannggih2 tapi tak leh pakai...kapal solam jadi motobot pulak??? takut menyolam kok lemas....ha..ha..ha...ni badi TUYA lah ni....

    ReplyDelete
  5. woi bloger paneh miang banggang,klu kau kata org sosialis tak percaya dgn hukum tuhan,apakah kau org2 umno percaya dgn hukum tuhan....meratakan dulang paku serpih,mengata org kau org umno yg lebih....lain kali klu nak kata org,kau bukan kain kau tengok le kurap kau tu dulu,walau pun kurap kau kau cuba tutup supaya org lain tak nampak tapi org berkurap mcm kau org2 umno ni org tahu,sbb org berkurap ni suka mengaru2,mcm kera kena belacan,,,,,kah kah kah keh keh keh koh koh koh khahkpuithhhhh

    ReplyDelete
  6. Sonang jo tu. Nik Aziz ajak Nuar bersumpah Quran kek masjid macam yang dibuek kek Saiful dulu. Nak tengok berani tak Nuar bersumpah.

    ReplyDelete
  7. saya setuju denagn paneh miang. sepatutnya anwar kena jadi imam. masa dalam umno dulu, dia pernah baca khutbah. sepatutnya puak melayu pr kena promosi anwar jadi imam ke atau baca khutbah. lepas tu masukkan gambar anwar tengah mengimamkan sembahyang atau baca khutbah dalam haramkah dan suara keadilan. baru orang percaya yang dia ni maksum.

    ReplyDelete
  8. • Saya amat hairan kenapa Nuar ni tidak mahu sumpah muhabalah untuk membetulkan tuduhan terhadap nya. Jika dia lakukan semua nya beres, tidak payah menheret para pengikut nya berdemontrasi terjerit sana disini; tak payah membelanjakan wang bagitu banyak bayar peguam terbang sana sini mencari sokongan……
    • Berani kerana benar…..tidak payah apa apa bantahan makhamah, rayu itu dan ini…biar makhamah menentukan dengan hujah hujah pendawa dan pembela nya..tak payah bawa pakar itu dan ini untuk membetulkan keadaan
    • Kalau dia beriman dan percaya hari akhirat ikut sahaja apa Saiful lakukan…baru dia ini beriman kepada Allah dan percaya akan sifat sifat nya
    • Malang sekali kenapa ulama ulama dokongan nya tidak memaksa nya membuat bagitu dan sanggup ikut rentah nya…kalau lah mereka ini tahu sebenar apa yang Nuar lakukan bermakna mereka sama darjat dengan Nuar
    • Orang kita kadang kala nama sahaja islam….tetapi tidak mengalamkan dan mendalam nya kalau dibandingkan mu’alaf. Mereka memahami islam itu dan mengamal nya
    • Kita orang melayu “islam”..tidak yakin dengan sifat 20 Allah dan tidak malu dengan alKhalid…..malang sekali..lihat sahaja kes ini…..dan isu isu lain di Negara ini…siapa yang banyak mencipta nya…melayu islam…semua nya bolih ,,,masyAllah
    • Saya haraf kalau kita ini betul betul anuti ugama islam yang suci kembali lah kepangkal jalan,,,sedar bahawa Allah itu sentiasa disisi kita….rakib dan atib sentiasa merekodkan perbuatan kita…….tidak kah kita rasa malu…malu…….dan takut akan pembalasan NYA
    • Wahai melayu islam musahabah diri kita adakah kita ini benar benar orang mukmin…dan saya rasa ramai yang tidak yakin akan sifat sifat Allah…..kerana itu kita hari hari baca dan dengar permasalahan orang ‘islam’ setiap hari…….malu malu….
    • Walhuallah ualam

    ReplyDelete
  9. Saya baru terbaca sinar hari jumaat yg lepas.saya tengok pengikut pengikut anuar ni siap baca Yassin sekali.jangan main main dengan ayat ayat Quran ni.Kita tunggu ajelah nanti.BERANI KERANA BENAR .

    ReplyDelete
  10. PG malukan Saifol Bukhari....tidak percaya klik disini

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive