Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, February 7, 2010

Logiknya...

Cuba fikirkan...

Mengapa tiada yang mahu mengatakan TDM meliwat?

Mengapa tiada yang mahu menuduh Najib meliwat?

Mengapa tiada yang mahu memfitnah Muhyiddin meliwat?

Mengapa tiada yang mahu buat konspirasi KJ meliwat?

Mengapa tidak dibunuh karier politik Hadi dengan mengatakan dia juga meliwat?

Mengapa tiada yang mahu mempersoalkan adakah Nik Aziz meliwat?

Mengapa juga tiada yang mahu menuding kepada Husam sebagai peliwat?

Kenapa depa tak nak tuduh Karpal King Kong dan Kit Siang meliwat?

Apatah lagi mengatakan Hishamuddin Rais dan RPK adalah seekor peliwat?

Why...why...why???

Adakah sebab memang tidak wujud sebarang konspirasi atau hakikat sebenar bahawa mereka yang disebut di atas sememangnya bukan peliwat?

Jadi macamana nak tuduh mereka semua adalah peliwat jika realitinya mereka memang tidak pernah meliwat?

Tapi kenapa pula ada orang yang sanggup dan berani membuktikan yang Anwar meliwat?

Mengapa hanya Anwar seorang saja yang dikatakan peliwat, tetapi tidak kepada pemimpin lain?

Hmmmmmm....

Akhirnya den dapek gak jawapannya di sini.

Mereka sendiri mengesahkan pada 1998 dulu sudah wujud semen Anwar dalam kes liwat.

Mereka cuba nak pertikaikan kes hari ini, tetapi secara tak langsung pertikaian mengenai semen tersebut jelas memperakui, back to 98 Anwar memang meliwat.

Hehehe...kita saksikanlah episod seterusnya esok.

Mari kita tengok siapa yang kena...

18 comments:

  1. Anwar sudah berada di dalam sangkar yang betul, Mahathir telah mengambil tindakan yang betul. Siapa yang bebaskan?

    Selain dari dibebaskan, Anwar juga diberi peluang untuk terbang segera ke luar negara sebaik sahaja dibebaskan kononnya untuk rawatan. Siapakah yang berlari dan menghulur passpot untuk Anwar.

    Hari ini jika Anwar dituduh 'meliwat' - yang memberi peluang untuk Anwar melakukan sekali lagi ialah orang yang membebaskannya dahulu.

    Berbalik kepada saolan saudara: Mengapa tiada yang mahu buat konspirasi KJ meliwat? ada logiknya, tetapi mungkin di luar sana ada juga yang membuat saolan: Apakah Kj juga pernah kena liwat?

    ReplyDelete
  2. Ekau Paneh biar botui, ekau tak ngaji tinggi ko atau ngaji sekolah atap bolum perang. Kenyataan semen 1989 tu adalah "people said". Ekau dungu ko atau mmg ekau bingai mcm epul. Dr Mansor kato "no bleed in stools". Bermakno epul ckp tak berak 2 hari dan Dr mansor tak cucuk jubonyo ambil taiknya , ini kenyataan tak botui. Mungkin ekau tak faham maksud stools sbb kau tak boleh terima saranan Mahakutty agongkan BI. kita tak perlu agong BI tapi kita kena belajar BI. Tontang hanya DSAI ajo yg di tuduh liwat sbb jaman dio ado Seekor Dajal Tuo,Dajjal Tuo takut pd DSAI, dgn TengKuli pun dio mng tipu. itu ajo. Kan Rasullah saran kita doa lepas sembahyang agar jauh fitnah Dajjal. Tapi apo nak buek sbb ada dajjal Kubra dan dajjal saghir. Dajjal Saghir kena tanya pd Tom Tom Bak, gedoyok dan Sojuk.

    ReplyDelete
  3. Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
    La! Hang Terlupa Nama Mat Hasan Dan Azman dalam enquire hang perihal liwat yang utarakan kat blog hang .Hang pun double standard dalam tulisan hang . Namo pemimpin hang , hang pura pura lupo no'

    ReplyDelete
  4. Kalau nak tahu siapa dan jenis apa manusia itu kita perlu lihat dengan siapa dia bergaul.Siapa orang2 disekelilingnya.Itu hadith.Tak terima tak apa.Tak percaya tak apa.Itu adat dunia,manusia bukan serupa.

    ReplyDelete
  5. Logiknya PM ekau tanya TDM mahamaha firaun,juak-juak keorang semua yang begitu kuek bertopok tangan ketiko tu. Bro biar boto mano ado Kapal king Kong dan kit siang namo Mat hasan dan Azman camno lak masuk senarai ko

    ReplyDelete
  6. Amboi cepatnya tuduh Anwar salah, belum apa2 lagi. Bukti yg dikemukakan oleh pendakwaraya belum dibahaskan lagi, belum dikaji oleh pihak ke3 lagi. Entah air mani siapa pun kita tak tahu. 2 hospital, iaitu PUSRAWI dan HKL dengan 4 org doktor yang memeriksa mengatakan tiada penerobosan, so bagaimana air mani Anwar boleh ada dalam jubor taik saiful?

    ReplyDelete
  7. kesian otak bdak2 nuarr nih...
    dah rosak betul diliwat oleh nuarr...

    dah tak boleh nak repairr...

    ReplyDelete
  8. ada 2-3 ekor je bro. mereka ni dah tak boleh cari makan di the unspinners datang la sini tunjuk eksen dgn hujah half-cook mereka tu.

    shahrul

    ReplyDelete
  9. den mmg tak suko bn tp den totap taknak peliwat jd ketuo den...idup tuan guru haji hadi...

    ReplyDelete
  10. kembara putih,

    Pusrawi tidak pernah periksa Saiful. Pusrawi suruh saiful ke HKL.

    ReplyDelete
  11. KLUANG MAN DAN KEMBARA PUTIH RAJIN BETUL MASUK SEMUA BLOG KITA DAN DOK TIBAI KITA...DIA LUPA PUNGKOQ DIA KENA BALUN OLEH BOS DIA,,,,,,CALL SIGN....MOKHTAR...

    ReplyDelete
  12. Kepada penyokong Nuar,

    CAN I F**K YOU TODAY?

    ReplyDelete
  13. Allo Che Din... Tu gambar Jubor kau ko maso tongah race d hari keluargo PANTET MIANG? Waa!!! Kah! Kah! Kah! Kah!!! Monang ko kalah?? Kah! Kah! Kah! Kah!!!

    ReplyDelete
  14. paneh ni..bongok..gopoh nak cari jalan pintas utk memperkuatkan hujah bongok dia. kau baca ke tak kisah 98 tu? bagaimana cara samen tu diambil? bodoh paneh ni..ini semua cerita pembohong..kau takut umno kalah..tu yg beria2 nak anwar bersalah.kalau kau ditangkap tiba2,diprovok,soal bertubi2, den ingat bukan setakat air liur..macam2 air boleh keluar dari badan ko..manipulasi..

    ReplyDelete
  15. orang samo.. nick lain-lain...
    macam sesumpah ajo bunyi eh??

    - parti jahat, kato eh -

    ReplyDelete
  16. orang samo.. nick lain-lain...
    macam sesumpah ajo bunyi eh??

    - parti jahat, kato eh -

    ReplyDelete
  17. den mmg tak suko bn tp den totap taknak peliwat jd ketuo den...idup tuan guru haji hadi...

    ReplyDelete
  18. PM..

    yang lain tu tak dituduh LIWAT sobab eh, yg lain tu sapo???? yg lain tu tak do AURA nak melibas UMNO..tapi Nuar ada penerajang nak tibai UMNO...sobab tu Nuar mesti dituduh cam tu spy org tak percaya kat dia...itu jer...

    senang citer lah...
    Ko "adjust" buat ceramah di satu tempat, antara pemimpin UMNO dan Nuar...kek mano org pergi????


    Nuar bahaya pd UMNO melebihi namo2 yg ekau sobut...seorang Nuar boleh menanam UMNO hidup2....ko faham tak????

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive