Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Monday, July 27, 2009

Babi Halal

Cubaan untuk kelirukan umat Islam?

6 comments:

  1. Hidup Hidup Hidup Pakatan Rakyat

    ReplyDelete
  2. anon july 27 10.27 ni di dungu agaknya..yg akan kekal hidup adalah islam..tu la fanatik sgt..

    ni yg terang-terang ada tulis fresh pork..yg di gunakan sebagai Ingredient tap tak ditulis??

    ReplyDelete
  3. reen...
    kena paham apo anon atas tu cakap..
    itu lebih kepada menyindir sobona eh..

    - parti jahat, kato eh -

    ReplyDelete
  4. mano nak dapek babi ni...dah ado kek malaysia ko bolum?sapo la punyo kojo lotak tanda halal kek babi tu...ni mesti si kalid gagap yg bori tanda halal ni

    ReplyDelete
  5. Salam Paneh,

    Di DUN Selangor sekarang penuh dengan Babi babi keluar masuk. Babi babi yang dihalalkan Khalid Ibrahim, (yang dah telanjang pun dia tak bagi berhenti. cayangnya dia....)

    Yang turun naik keluar masuk tu Betul-betul buat DUN dan bangunan SUK macam kandang mak bapak dia orang.

    Kesian orang Melayu Selangor..

    ReplyDelete
  6. Untuk mengelak H1N1 swine flu merebak Jabatan Haiwan di arah untuk mengsuntik 1,700,000 ekor haiwan khinzir di Malaysia.
    Pada bulan Mei Kerajaan Mesir mengarah supaya 270,000 ekor khinzir yang d ternak olih kaum CoPT d Cairo,di hapus.
    Kerajaan negeri Kedah sedang mencari tapak untuk 47,000 ekor khinzir di ternak di kedah.
    Sesipae yang ade angka angka khnizir,bolih laporkan di blog ini,dengan izin warith den....
    warith arjuna
    batu kikir jambatan bosi.

    ReplyDelete

Blog Archive