Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Monday, July 27, 2009

Babi Halal

Cubaan untuk kelirukan umat Islam?

6 comments:

  1. Hidup Hidup Hidup Pakatan Rakyat

    ReplyDelete
  2. anon july 27 10.27 ni di dungu agaknya..yg akan kekal hidup adalah islam..tu la fanatik sgt..

    ni yg terang-terang ada tulis fresh pork..yg di gunakan sebagai Ingredient tap tak ditulis??

    ReplyDelete
  3. reen...
    kena paham apo anon atas tu cakap..
    itu lebih kepada menyindir sobona eh..

    - parti jahat, kato eh -

    ReplyDelete
  4. mano nak dapek babi ni...dah ado kek malaysia ko bolum?sapo la punyo kojo lotak tanda halal kek babi tu...ni mesti si kalid gagap yg bori tanda halal ni

    ReplyDelete
  5. Salam Paneh,

    Di DUN Selangor sekarang penuh dengan Babi babi keluar masuk. Babi babi yang dihalalkan Khalid Ibrahim, (yang dah telanjang pun dia tak bagi berhenti. cayangnya dia....)

    Yang turun naik keluar masuk tu Betul-betul buat DUN dan bangunan SUK macam kandang mak bapak dia orang.

    Kesian orang Melayu Selangor..

    ReplyDelete
  6. Untuk mengelak H1N1 swine flu merebak Jabatan Haiwan di arah untuk mengsuntik 1,700,000 ekor haiwan khinzir di Malaysia.
    Pada bulan Mei Kerajaan Mesir mengarah supaya 270,000 ekor khinzir yang d ternak olih kaum CoPT d Cairo,di hapus.
    Kerajaan negeri Kedah sedang mencari tapak untuk 47,000 ekor khinzir di ternak di kedah.
    Sesipae yang ade angka angka khnizir,bolih laporkan di blog ini,dengan izin warith den....
    warith arjuna
    batu kikir jambatan bosi.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive