Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, July 17, 2009

Pemimpin contoh



Inilah pemimpin yang mesti dicontohi, akrab dengan pimpinan PKR-Anwar. Bukan sahaja dengan PKR, juga DAP dan PAP... Bukan senang mahu pemimpin yang berjiwa seperti YB KJ ini, begitu hebat sekali, jika Anwar ke Sg Buloh, jangan risau kerana ada KJ sebagai pengganti.



Screen 54.jpgScreen 53.jpgScreen 52.jpg

12 comments:

  1. Inilah pemimpin yang boto...semua orang dia bergaul..samada dalam BN atau PR...yang ekau tulis warno MERAH tu buek apo P.M....

    Den sokong 100% KJ buek cam tu..UMNO ni kolot la...pemikiran otai...

    ReplyDelete
  2. Silalah cuba masak lomak cili api pulak selepas muak dengan curry mamak, nasi kandar penang dan sekarang patin pahang - mahal sangat, laksa johor pun dah biasa pekena..

    Bila kepedasan, jangan terjun bangunan 14 tingkat, terjun sungai je - biasanya tak mati kecuali lomas.

    ReplyDelete
  3. Salam,

    Begitulah kalau seserang itu ada agenda tersendiri, macam-macam rupa dan warna kulit akan terbentuk, yang penting tembolok penuh....

    ReplyDelete
  4. mano gambar eh ni bai. tak nampak pun. tulih artikel elok2 la skit. gambar kasi clear. aku takleh tgk pun. apo ke bincek cerito ni. lomah la penulis artikel ni.

    ReplyDelete
  5. Tu la eden pun porasan yo...mano gamba KJ tu...pueh den belek2...tak ado rupo eh,...ekau ni P.M lain kali nak tulih dgn laopran bergambar buek la boto2...jgn buek cam nih...tak boto caro ekau ni!! dah lah tu tulih warno merah pulak!!!! apo bukti ekau cakap cam tu, yo lah tak do gamba eh!!! ekau takut ko nak lotak gamba KJ tu ko??? osah lah kau ni...tak bertolo ko ekau ni????? cibai boto ekau ni...pundek la

    ReplyDelete
  6. mano gambar eh ombong oiiii... tak sabar gua nak tengok pemimpin alaf baru kito ni...

    ReplyDelete
  7. Apo lo poyo botui Pantet Miang ni kawan sendiri pun kau makan, dasar canibalisme agaknye umno ni.

    ReplyDelete
  8. Tahniah keatas SPRM yg amat cepat dan aggresiff bertindak "menyiasat terpilih" pegawai khas Exco Selangor. Binawe babi kenapa pulak Khir Toyol yg ado 25 aduan resmi penyalah gunaan kuaso dan terkini isu rumah 24 juto, kamu tak siasat bingai ooi, mkhftjn fyhffhjhgf55266ggf342577876^$#^&^$#^*&776655*YGRY*H&*(HYT*JU*I ekau makan sumpah seranah rakyat ptuihhhhhh.

    ReplyDelete
  9. KJ@Kera Jantan.Bertenggek kek mano suko.Perasuah tegar.Pengkhianat Negaro.Banyak segalo aset penting milik negaro d jual eh dokek proksi dio pado singapore maso pak lah jd Pm.dah lupo ko?Pantai Holding,Saham Telekom...dan banyak lg.Dio ambik untung atas angin dgn menggadai maruah negaro.Sebonar eh dio ni cilako bosar.Khak...Ptuii...

    ReplyDelete
  10. Tak adil nak penjarakan KJ seorang. Macam mana orang lain yang rasuah. Yang lain kau tak sebut.
    Macam mana degn Najib dan Rosmah? Mereka berdua ni patut di penjarakan jiga.
    Yang tu kau tak sebut? Pembunuhan Altantuya macam mana? Kapal selam punya isu Najib juga.
    Semua dalam kebinet itu patut dipenjara. semua penyangak.

    ReplyDelete
  11. sobona eh..semuo org bosa UMNO ni kuek makan rasuah...semuo eh...takat KJ yo, dio baru bolaja nak makan rasuah..ni, dugong2 yang dah gomuk tu, tak do plak disibuk2 an....Toyo di Selangor, SPRM buek dongar tak dongar yo...buek muko toye yo...tu lah deh, pemimpin UMNO/BN ni makan kokonyangan, ontah mano nak simpan diut laie pun tak tahu lah....

    sonang cito lah sedaro :

    Ingat UMNO, ingat RASUAH,
    Ingat UMNO, ingat PUTAR ALAM...
    Undi UMNO ko Norako lah kita semuo...

    ReplyDelete
  12. kill all malay pig in malaysia

    ReplyDelete

Blog Archive