Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Wednesday, July 15, 2009

Pandangan Syaitan

Gambar ni diambil semasa Manohara Odelia Pinot tiba di Indonesia melalui Singapura tidak lama dulu. Sey tak pasti sama ada mamat yang buntang mata nengok Manohara dalam gambar ni adalah bodyguard dia ke ataupun anggota sukarelawan Indonesia. Tapi cara mamat tu pandang Manohara macam orang yang dah 10 bulan tak tengok perempuan. Tambahan pula dia berpeluang melihat Manohara yang memiliki bentuk tubuh seksi tu dari jarak dekat, dah macam nak inzal sesangat pulak bilo sey nengok gayo mamat ni. Keh keh keh...nasib kau la yeh!




10 comments:

  1. Dia tu mungkin ada penyakit Thyroid yang akan menyebabkan matanya begitu.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. apobondo la..abih juling bonar mato..haha

    ReplyDelete
  4. mata dia memang jenieh terbeliak macam tu laaaaa...macam si nwar tengok bontot jantan leeeee...

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Paneh,

    HAPPY betul dia walaupun lari meninggalkan suami. Tak nampak macam orang kena dera pun. Biasanya kalau orang kena dera akan dalam kesedihan.

    Mungkin juga lelaki itu ada thyroid. Mak Cik setuju. Sebab itu buntang.

    ReplyDelete
  6. Jangan hina insan yang cacat..

    ReplyDelete
  7. osah kau nih jang.. oghang tuh memag cem tuh.. ekau buek menmain.. sian den nengok eh..

    ReplyDelete
  8. Biar la dio tengok sedaro...bondo sodap, dari orang yang sodap yo...tak gitu wak!!!! ha..ha..ha.

    ReplyDelete
  9. Manohara dikatakan ejen CIa yang hendak sangat kahwin Temenggung Kelantan kerana hendak menjadi Permaisuri Agung selepas Sultan Kedah nanti. Fikirifikirkanlah.

    -Sahabat-

    ReplyDelete
  10. Kalau kena dera: umpama keluar mulut harimau masuk mulut boya !

    Kalau tak kena dera: Memang dah dasar bohsia kot.

    Yang mamat tu: biasalah 'jantan'. Buluh runcing dalam seluarnya dah tak terkawal.

    ReplyDelete

Blog Archive