Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Wednesday, July 15, 2009

Pandangan Syaitan

Gambar ni diambil semasa Manohara Odelia Pinot tiba di Indonesia melalui Singapura tidak lama dulu. Sey tak pasti sama ada mamat yang buntang mata nengok Manohara dalam gambar ni adalah bodyguard dia ke ataupun anggota sukarelawan Indonesia. Tapi cara mamat tu pandang Manohara macam orang yang dah 10 bulan tak tengok perempuan. Tambahan pula dia berpeluang melihat Manohara yang memiliki bentuk tubuh seksi tu dari jarak dekat, dah macam nak inzal sesangat pulak bilo sey nengok gayo mamat ni. Keh keh keh...nasib kau la yeh!




10 comments:

  1. Dia tu mungkin ada penyakit Thyroid yang akan menyebabkan matanya begitu.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. apobondo la..abih juling bonar mato..haha

    ReplyDelete
  4. mata dia memang jenieh terbeliak macam tu laaaaa...macam si nwar tengok bontot jantan leeeee...

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Paneh,

    HAPPY betul dia walaupun lari meninggalkan suami. Tak nampak macam orang kena dera pun. Biasanya kalau orang kena dera akan dalam kesedihan.

    Mungkin juga lelaki itu ada thyroid. Mak Cik setuju. Sebab itu buntang.

    ReplyDelete
  6. Jangan hina insan yang cacat..

    ReplyDelete
  7. osah kau nih jang.. oghang tuh memag cem tuh.. ekau buek menmain.. sian den nengok eh..

    ReplyDelete
  8. Biar la dio tengok sedaro...bondo sodap, dari orang yang sodap yo...tak gitu wak!!!! ha..ha..ha.

    ReplyDelete
  9. Manohara dikatakan ejen CIa yang hendak sangat kahwin Temenggung Kelantan kerana hendak menjadi Permaisuri Agung selepas Sultan Kedah nanti. Fikirifikirkanlah.

    -Sahabat-

    ReplyDelete
  10. Kalau kena dera: umpama keluar mulut harimau masuk mulut boya !

    Kalau tak kena dera: Memang dah dasar bohsia kot.

    Yang mamat tu: biasalah 'jantan'. Buluh runcing dalam seluarnya dah tak terkawal.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive