Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, January 2, 2009

Jauhi perkara ni dulu..baru boleh hentam Yahudi

8 Perkara dalam Protokol Ke-10 Zionis

1. Lagu
Dicipta lagu-lagu yang melekakan. Ada anak-anak yang tak tau mengucap, tetapi boleh menghafal lagu Hindustan yang berdepa-depa. Ada anak-anak yang tak hafal Fatihah, tapi boleh mengingati lagu Siti Nurhaliza yang panjangnya berjela. Yahudi berjaya membuatkan kita terfikir..bagaimana jadinya radio kalau tanpa lagu?

2. Seks
Satu kegilaan remaja dan yang tua. Seks di mana-mana sama ada di kaca tv, dalam filem, mahupun iklan..babak seks telah menjadi sesuatu yang amat lumrah. Kadangkala adegan seks tidak diperlukan, tetapi diselitkan juga sehingga ada orang menonton filem hanya kerana ada adegan seks. Filem 18SX amat laris berbanding filem U. VCD lucah mudah didapati dan harganya amat murah. Adakah filem yang tiada unsur-unsur seks? Satu kejayaan bagi Yahudi laknatullah.

3. Rokok
Rokok menjadi kegilaan para remaja sehingga dikatakan tidak moden jika tidak merokok. Malah kini merokok menjadi budaya bagi mana-mana perempuan yang kononnya mau digelar "up to date". Dulu yang merokok ini golongan pelacur saja ataupun penari kabaret (tengok dari filem P.Ramlee).

4. Sukan
Pelbagai jenis sukan ditonjolkan dan lelaki/perempuan sama-sama berlumba mencari nama dalam sukan. Kini perempuan pun main bola sepak. Bila bersukan, tutup aurat mestilah jauh sekali dan solat pun banyak yang miss. Malah bukan yang bermain sahaja tak solat..yang menonton pun tak solat juga. Kalau menonton di rumah pula, pasti akan lambat solat sebab takut tak nampak macam mana gol dijaringkan. Yahudi pun 'GOL lagi' sehinggakan ada ulama' berkata, kerana sukan solat boleh ditangguhkan..MasyaAllah!

5. Hiburan
Di mana-mana saja kita akan dapat hiburan yang melalaikan. Kalau kita lihat dalam 100 majalah, mungkin 99 adalah majalah hiburan..termasuklah majalah mangga yang menayangkan 'buah mangga' artis perempuan. Kalau ada konsert, sanggup pula orang Islam bersesak hingga menghabiskan banyak wang. Semasa konsert, pelbagai maksiat akan diselit masuk. Yahudi semakin terhibur melihat kita.

6. Perempuan
Tawaran Yahudi yang amat mengasyikkan kepada lelaki. Sering kita lihat dalam iklan yang kadangkala tidak ada kena mengena dengan perempuan. Jika kita ke kedai bateri kereta, akan terpampang di hadapan bateri tersebut gambar gadis sunti separuh bogel beraksi. Apa kena mengena bateri kereta dengan perempuan? Yahudi bersorak lagi.

7. Fesyen
Fesyen yang sering menjadi kegilaan terutamanya kepada perempuan. Sehinggakan kalau pakai tudung pun mereka dah tak menutup aurat. Bagaimana dikatakan menutup aurat jika bertudung tetapi berbaju ketat yang kekadang menampakkan pusat? Yang mewarnakan rambut lagi satu hal. Perempuan akan cenderung berfikir "buat apa bertudung kalau rambut diwarnakan?" Bila warnakan rambut mestilah tidak bertudung sebab kalau bertudung bagaimana nak menayangkan warna rambut fesyen terkini tu. Kalau dah rambut diwarnakan maka solat pun jadi tidak sah. Lebih teruk lagi apabila mandi hadas pun jadi tidak sah kerana kebanyakan pewarna adalah kalis air. Itu tak kira yang cukur bulu kening lagi. Yahudi ketawa lagi kerana umat Islam sudah jadi macam Yahudi.

8. Makanan
Antara yang menjadi kegilaan umat Islam kini ialah makan fast food dari barat seperti McD, Kentucky, Pizza Hut dan seribu satu macam makanan lagi. Buah kurma yang menjadi makanan kegemaran Rasulullah s.a.w. di pandang sepi. Buah kurma ada dalam rumah pun setahun sekali iaitu pada bulan Ramadan. Makanan barat menjadi kebanggaan. Bila makanan datang dari barat, adakah kita yakin tentang halalnya? Contohnya seperti Kentucky dimana rempahnya diimport dari Amerika. Siapa nak pergi check halal ke tidak? Bila makan benda haram maka sukarlah iman untuk menjadi mantap. Maka lahirlah umat Islam yang bukan saja perangai macam Yahudi, bahkan fikiran pun dah macam Yahudi. Nauzubillah.

6 comments:

  1. 100%!!!!!!

    - hang bubuh lagu 8 perkara dalam semua blog - ulang-ulang - jangan jemu..

    - korang-korang saya dgn hang dapat menafaat.

    ReplyDelete
  2. Kita kena hentam Zionist dengan cara apa pun. Sekurang-kurangnya dengan 'hati' yang mengutuk perbuatan kejam dan biadap tak berketepian pada Rakyat Palestin.

    Memang banyak isu dan perkara yang melekakan umat kita sejak dulu lagi. Perancangan halus mereka yang mahu Islam terus lemah. Kita semua kena berhati hati.

    Terima Kasih atas ingatan ini.

    Salam.

    ReplyDelete
  3. aku setuju..cukup setuju..tapikan..sapo yg 'bagi laluan' bondo2 ni botapak kek m'sia ni? Umnokan? Berapo banyak unsur keyahudian melato di bumi ni?pasaraya yahudi punyo..makan minum stail yahudi..hidup pun ngalahkan yahudi..sano nyanyi sini nyanyi..kau sukolah tu paneh..k'jaan banyakkan hiburan kan? janji sokong umno yo tak...

    ReplyDelete
  4. den raso edie ni kalah bertanding ketuo cawangan sebelum ni. tu yg marah na dgn umno tu. dah tak reti nak membezokan-kempen penerapan nilai2 Islam dah tak masuk otak agaknya. cubo citor negara mano yg tak terlibat dgn perancangan protokol yahudi ni? kalo payah nak citor negara citor negeri dlm msia ni cukuplah. negeri yg diperintah pembangkang yg ada unsur2 protokol ke-10 zionis ni masih nak salahkan umno gak ko? pembangkang bodoh na ke tak tau beza bondo baik dan buruk.

    buek edie kok ekau nak bertanding ketuo cawangan tu, pastikan jln yg lurus. kok jln bengkok tu yg kalah tu. kok ekau kato ketua cawangan bertanding main tipu, ekau yg baik pun bole kalah, awat jadi lagu tu? tak cukup iman ko penyokong? sodih dgn org gilo merenyam ni.

    ReplyDelete
  5. Pandai Paneh Miang menulis ke8-8 perkara diatas adalah mainan hidup Parti benih penjajah Barat UMNO dan tanpa segan silu akan menggunakan talian hayat ini bagi melekakan Melayu dan terus menyokong mereka.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive