Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, January 30, 2009

Pengganas Malaysia Bakal Bina Kapal Selam

COLOMBO 29 Jan. - Askar Sri Lanka hari ini menemui sebuah kapal selam yang dibina sendiri oleh pemberontak Harimau Pembebasan Tamil Eelam (LTTE) di timur laut negara ini. Askar menemui kapal selam itu semasa menjalankan operasi mencari anggota pemberontak LTTE di kampung Udayarkattu, menurut satu kenyataan tentera kerajaan. Dipercayai inilah satu-satunya pertubuhan pengganas di dunia yang memiliki kapal selam," menurut kenyataan itu.

p/s: Pengganas di India pun dah mampu bina kapal selam. Malaysia bila lagi nak bina sendiri?

8 comments:

  1. Mungkin mereka di Malaysia akan bina kereta kebal buat permulaan, sebab geng mereka ramai yang buat bisnes berniaga besi buruk.

    ReplyDelete
  2. hahaha..ada kemungkinan jugak tu taipingmali.

    ReplyDelete
  3. Assalamaualikum anakku,

    Kerajaan Malaysia susah sikit nak bina apa apa sebab rakyat Malaysia sekarang bijak-bijak belaka dan kebanyakkannya semua MENENTANG sahaja yang pandai.

    Lagi pun biarlah kita beli sahaja sebab kita belum ada kepakaran dalam bab ini. ITU pun bising jugak bila kerajaan kita beli kapal selam.

    ReplyDelete
  4. haha~

    malaysia ade pengganas ke?

    racist berbagai bangsa ramai kot~

    haha~bina basikal perang boleyh a kot~

    huhu~

    ReplyDelete
  5. Pengganas yang ada kapal selam dan kereta kebal senang nampak bang, mudah untuk di libas.. yang sukar di kesan ialah pengganas dan pengkhianat bangsa dan negara yang menyamar sebagai pembela bangsa.... Kena saangat hati-hati bang, nanti dilibasnya kita, tak keharuan jadinya...

    ReplyDelete
  6. cam no la mesia nak buek kapal solam sondiri selagi ado orang cam kau ni paneh yang tau mongampu yo..yang tak botul pun ekau cakap botul..yang kau tau angguk yo..bangang nak mapuih ( tertarik ngan artikel dari harimau menaip-''sudahkah umno di tempeleng'')kalau dah tau pomimpin tu tak botul yang sengal nak sokong yo buek apo tak kiro la dari parti mano..dah la paneh..boghonti la jadi BANGANG.

    ReplyDelete
  7. Salam Blogger,

    Saya dah link dan follow blog Tuan.

    Teruskan menulis.

    semoga berjaya.

    TQ

    ReplyDelete
  8. anon 4:16 AM ni mcm ed je.
    tak pun peminat aljuburi bak kata mat sabu.

    ReplyDelete

Blog Archive