Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Tuesday, August 28, 2012

Fremasonary Ethnic Cleansing

Konvensyen Senjata Kimia, Senjata Nukleur dan Senjata Biologi semunya sudah sedia ada. Pusat pengurusan dokumentasi konvensyen ialah New York, lokasi utama Kumpulan Lodge dan Baron Freemasonary.

Letusan idea menyerang Kerajaan sedia ada di Timur Tengah oleh rakyat yang diperdaya dengan tipu muslihat Freemasonary akhirnya menyaksikan Ledakan Senjata Uranium ke Libya. Penggunaan senjata uranium telah mula diusaha oleh Amerika Syarikat sejak Perang Saudara Vietnam Selatan dan Utara. Kesan paling ketara dan utama ialah kecacatan kelahiran, keracunan tanah dan galian untuk tumbesaran tumbuhan dan haiwan serta merubah iklim semasa.

Agenda Pembunuhan Etnik gaya Freemasonary sedang melanda Malaysia secara halus. Belum sampai ke tahap meletupkan premis dan sebaran Gas Uranium. Tapi cubaan untuk melolosi saringan keselamatan sudah bermula 45 tahun lalu. Sudah dapat dibau oleh Tun Razak dan Tun Dr. Ismail. Malangnya, MELAYU MUDAH LUPA...MELAYU MUDAH LUPA...MELAYU MUDAH LUPA!

2 comments:

  1. FREEMASONKAH MENJADI PENASIHAT KOMUNIKASI BN?

    Rupa2nya selama ini, perunding komunikasi PM dan Kerajaan BN adalah Yahudi2 penyokong zionis. Namanya Joshua Trevino. Agensinya bernama FBC Media.

    Tugas Joshua dan Trevino ni adalah untuk berkempen & melobi naikkan imej DS Najib dan Kerajaan BN ke persada dunia. Sebanyak RM84 juta wang rakyat telah digunakan membayar kos konsultan tersebut.


    Nak tanyo kek pak sedaro & orang UMNO ni, bayar upah guna duit rakyat RM84 juta kek Yahudi Joshua Trevino & FBC Media utk promosi imej najib & bn tu, IKUT SUNAH KO?

    ReplyDelete
  2. kah kahn kah!! ambek waghih cicit kamat/paneh miang/gerombolan UMNO lain tu...

    Sibuk, tuduh oghang lain ikut telunjuk freemason, syiah, wahabi, komunis, kristian, dlll.

    Rupo2 e.. Kokok bodogar2, ekor bogolumang taik.

    Hai, cukup den kesian, kek waghih2 kito ni..

    ReplyDelete

Blog Archive