Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Thursday, August 23, 2012

Sebangsa, Senegara, Sejiwa = SeMalaysia = 1Malaysia


Se ialah perkataan sama erti dengan 1, tema yang sedang mengkaburi ilham ilmu PkR, Pas ialah 1 Bangsa = 1 Malaysia, 1 Negara = 1 Malaysia, 1 Jiwa = 1 Malaysia

Semuanya merujuk tafsiran sama, iaitu Bangsa, Negara dan Jiwa ialah Malaysia. Sebab tiada modal dan pilihanlah, terpaksa mengalih pandangan ilmu rakyat dengan terjemahan dan tafsiran sendiri yang membabi buta tanpa asas-asas Perlembagaan. Lawaknya, Kedah pakai tema lain, Kelantan pakai 2 tema, dan Penang dan Selangor saja setuju dengan sama. Perihal tema merdeka pun tak boleh nak sepakat...ini jenis parti nak diharap perintah Malaysia?

Pak Sedaro suka benar dengan status-quo Pas dan PkR (DAP sudah keluar daripada minda merdeka, kerana DAP tidak pernah merdeka sejak keluar dari PAP, dan DAP ialah parti cauvinis Cina yang dominan berfahaman Komunis dan masih berkiblat Parti Demokrasi Komunis Rakyat China) yang semakin kufur nikmat merdeka.

Sejak 1957, seorang anak Kajang bernama Tun Dr. Abdul Aziz diangkat sebagai Ketua Setiausaha Negara. Beliau bertegas perihal Semangat Janji Di Tepati. Beliau amat taat kepada faham bahawa Malaysia ini hanya "se" baik Bangsanya (dengan pelbagai kaum bersama), Negara/Tanahairnya, Jiwanya (bersandarkan Perjanjian Hudaibiyah dan Piagam Madinah), Rohnya (Agama Islam Agama Bagi Persekutuan) dan teraju pemimpin utama ialah Ahlul Bait (Kerajaan Sultan/Raja Melayu).

Hari ini ramai kalangan yang tidak hadam ilmu mantiq "hadarah" dan "maqasid" yang cuba menta'akul dan menconteng pengurusan sejarah masa depan Negara mengikut kitab Das Capital dan The Herald of Capitalist Legion.

Hari ini ramai kalangan bloggers Pakatan Tidak Sah Taraf (Pas dan PkR) sanggup meneropong dan merencana perilaku bernegara dan bertamadun dengan meninggalkan zuriat-zuriat Freemasonary dan Syiah secara meluas. Tahniah kepada pencacai Pakatan Pembangkang kerana sedang Merogol Bumi Melayu.

4 comments:

  1. Salam. Sdra Cicit Kamat.. Kenyataan sdra mmg hebat & paling layak dianugerah cybertrooper terbaik UMNO & BN. Syabas!! Tahniah!!

    ReplyDelete
  2. Apa pn tema tahun ni i ttp dgn tema sendiri "BERSATU KITA TEGUH, BERCERAI KITA ROBOH". Apa bangang Janji Ditepati. puiii!!!

    ReplyDelete
  3. bodohnya pak sedaro ni....

    ReplyDelete
  4. Kah kah kah!! Janji ditepati!! Masyuuik punya hal.
    Kah kah kah

    ReplyDelete

Blog Archive