Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Thursday, August 2, 2012

Ramai KOMUNIS di Dewan Rakyat

Barisan Nasional sedang mengurus dilema menjawab RM52 billion dalam Harakah. Fakta apa hingga Pas berharapan dan meletak angka RM52 billion ini? Siapa yang totok Pas hendak jawab? Sejak 9 bulan kebelakangan ini HAPRAKAH dan ROKET sibuk mempersoal dan mempertikai kedudukan, TAPI MASIH BELUM ADA BUKTI AWAM YANG MAMPU Pas dan DAP DEDAHKAN perihal RM52 billion. Hanya cakap...cakap...cakap...tanpa bukti. Bila kena tang mereka FITNAH, kalau mereka yang FITNAH KERAJAAN bagaimana pula?

Akhbar Keadilan sibuk menulis diari Anwar Ibrahim dan penceramah PkR di serata Malaysia untuk hasut dan dorong pengundi membubarkan Parlimen dan undi PkR untuk Freemasonary.

Tahniah Anwar Ibrahim kerana berjaya menipu rakyat. Begitu ramai rakyat terpedaya dek gejolak dan tsunami perbahasan Anwar Ibrahim kerana kononnya dia bekas Timbalan Presiden UMNO dan Timbalan Perdana Menteri Malaysia serta Menteri Kewangan suatu ketika dulu.

Dalam Pas masih belum ada sesiapa pun yang mampu melepasi tahap Anwar Ibrahim. DAP apatah lagi. Yang nampak sedikit cerdik ialah Pengerusi De Facto DAP iaitu Lee Kwan Yew kerana menjadi Perdana Menteri Singapura paling lama. Inilah bukti kuasa PAP dan DAP yang bersekutu bertambah musnah hingga terbit aib 13 Mei 1969. Tahniah DAP yang mendominasi isme-isme Sosialis, Fasisme, Neo-Komunisme.

Cikgu Azmi TERAS jangan ikut rentak politiking DAP dan Pas. Saudara isytihar bahawa TERAS bersifat neutral, jadi tak perlu beriak kepada hujah dan fakta Dato' Soffian dari Bahagian Ancaman Ekstremism Bukit Aman, bahawa pengaruh JI menular dalam Pas dan Komunis dalam DAP. 

Sukalah Pak Sedaro fahamkan kalangan kelompok buta falsafah perjuangan Das Kapital dan Buku Merah Partai Koumintang China bahawa kehadiran Komunis pada 1927-1928 hingga daftar pada 30 April 1930 dan berani keluar di daratan Tanah Melayu secara terbuka pada 1933 merupakan gerakan licik pegawai Inggeris Freemasonary ketika itu. Usaha ini sudah dihidu awal oleh kumpulan bangsawan dan Kerajaan Raja-Raja Melayu pada 1905 dan 1925 lagi. Namun dek kerana ancaman yang dihitung, pada lahirlah RAMD pada 1 Mac 1933.

PKM beroperasi secara halal melalui partai dan kongsi gelap khasnya di Perak. Yang demikian wujudkan insan bernama Chan Ai Lam iaitu Kepala Nombor Wahid yang meletus pergaduhan besar antara Ghee Hin dan Hai San di Perak kerana lombong bijih. PKM tahu bahawa tanpa manipulasi otak orang Melayu, mereka akan gagal, maka dihasutnya Musa Ahmad. Akhirnya Musa Ahmad Pengerusi PKM pertama, sehinggalah Musa Ahmad taubat nasuha dan diganti dengan Abdullah CD. Namun Chin Peng kekal sebagai Setiausaha Agung yang mendapat mandat dari CCC di China.

Orientasi Parti Komunis Malaya (PKM) makin galak sejak 1948-1960, di sambung 1969-1989. Dimodenkan bermula 1998 hingga kini. Tahniah pengundi yang bersama fahaman Komunisme dan Freemason kerana kalian berjaya melacurkan maruah dan pegangan Ahli Sunnah Wal Jamaah, bermazhab Imam Shafie. Tahniah juga kerana kalian kini mengizinkan komunis berMaharajalela dalam Dewan Rakyat (keanggotaan paling ramai PRU-12). Statistik prestasi terancang Komunis berlaku setiap 20 tahun, 1927-28 masuk, 1948 mula mencetak keganasan. 1969 mengancam kesentosaan. 1988 berjaya porak peranda Kerajaan BN dengan gerakan Min Yuen membatalkan sebentar UMNO. 2008 berjaya memonopoli wilayah dan jajahan tertentu, maka, BERKOKOKlah di Parlimen. 2028 menjelang selepas 2020 Negara Malaysia Maju. Gerakan mereka telah bermula dengan Bersih 1.0, 2.0 dan 3.0 (yang semuanya KOTOR JIJIK).

Inilah amanah yang dipinggirkan oleh Orang Melayu, pesanan terakhir Almarhum Tun Dr. Ismail sebelum ke rahmatullah. Pesanannya, andai Negara dan Tanah Melayu ini ingin dinikmati hikmah kemerdekaannya, berwaspadalah kerana isme-isme Komunis, Freemasonary, Syiah, Wahabi dan Khawarij sedang melanggar rangkaian sahabat, dan tidak menjadi satu kemustahilan badai ini melanda Bumi Bertuah Melayu. 

Maka, berpeganglah pada janji Rasul kita, dan bersaksilah selagi kalimah di mahkota RAMD dan PDRM yakni Allah dan Muhammad tidak terbatal, Insyaallah selama itulah kita berpaksi dan benar. 

Inilah bai'ah kita untuk memerdeka jasad tanahair dan jiwa pertiwi serta raganya daripada kuasa dan belenggu penjajahan dan mewartakan bahawa Agama Islam Agama Bagi Persekutuan.

17 comments:

  1. DAH MELALUT DAHHHHHHHHH..... KESIAN, KESIAN, KESIANNNNNNNNNNNN....

    MACAM RAIS YATIM JUGAK DAH..MELALUTTTTT. CIPTA LOGO & LAGU RAI MERDEKA TU..

    SEMUA DAH TAK KERUAN DAH....DARI PM,TPM HINGGALAH KE PENYOKONG DIA... PANEH MIANG NI....

    MELALUTTTTTTTT....

    ReplyDelete
  2. Lama dah aku tunggu artikel sebegini.PANEH MIANG Terima kasih. Satu lg artikel yg pihak admin tlg terangkan kepada rakyat iatu RASUAH, SALAHGUNA KUASA, PENYELEWENGAN DUIT oleh kerajaan. Adalah terlalu tidak adil menuduh kerajaan sedemikian kerana setiap sen duit rakyat bukan senang utk dibelanjakan. Bajet yg diperuntukkan mesti dirancang,mesti ada justifikasi, mesti ada bukti (resit, imbois dll) sedangkan pembangkang senang2 merosakkan pemikiran rakyat dgn menuduh segala mcm. Rakyat akn menganggap semua itu benar tetapi hakikatnya sebalik. Kerajaan akn berdepan dgn auit luar dan dlm, sprm, polis tiada siapa yg akan terlepas. Siapa buat dialah tanggung.

    ReplyDelete
  3. Sey pun poning artikel di ateh tu, meloncek-loncek ceghito e tak tahu hujung pangkal.

    Sopaham sey:
    1. UMNO yang rapat bonar dgn yahudi ni.. dapek khidmat nasihat dari UPKO. Bayar pakai duit kito RM7-8 juta kek Yahudi tu.
    2. UMNO dan Pemudo UMNO yang ado kojosamo dongan kominih ni..
    3. UMNO yang ghabihkan duit nogaro ni.. semuo projek bg kek kroni. Paling untung Ketuo Bahagian UMNO. Sobab tak pandai niago, sorah kek Cino. Itulah tirih namo e..
    4. UMNO yang songlap duit rakyat. Orang kampung bolo lombu puluhan tahun, nak dapek pinjam RM10 ribu pun payah. Tapi, keluargo montori, Tak ponah bolo lombu dapek RM250 free ajo. Sudah eh.. boli kondominium..
    5. UMNO yang punahkan tulisan jawi dan bahaso Melayu dlm PSMI.

    Dan... bersambung..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi bangang... Kau ni bukolah mato hati... Kau sodalah..xkan melayu islam dah kembali bangsat mcm 300 ke 500 tahun dulu kat tanah bumi sendiri baru nak kito tukar balik la.. Kau.tak tahu byk rahsia.keteteraan dan kdn ado bukti.. Xlan nak heboh mcm geng pr kau tu dah la syiah sosial dan komunis...bodoh

      Delete
  4. BARU DEN PAHAM...

    SEKARANG NI MUSIM BAYAR GAJI/UPAH..

    PATUTLAH PANEH MIANG MELALUTTTT...

    EH HEM.....

    ADA MASYUKKKKKKK KA?

    ReplyDelete
  5. Bodoh punyo penyokong pembangkang, dah tontu PASs dan PKR penyokong Kuek komunis.sodar lah sikit.kedua2nya tukang sapu bontot cino.kalau DAP berdehem kocot tolo NIK ajis,hj hadi dan mat sapu,semuanya bercita2 nak jadi tukang kipas DAP di Putrajaya

    ReplyDelete
  6. KAH KAH KAH...

    MAKIN MELALUT LAGI DAHHHHHHHHH

    KESIANNNNNNNNN....

    RELEKLA BRO...

    ReplyDelete
  7. Tunku selepas Mey 1969 ada tulis buku....masa tu dia sedang dirawat dalam hospital kerana kena operation di mata....

    Tunku kata....DUA tahun sebelom 13 May 1969, dia sudah tahu kerana dapat maklumat, ramai yang 'berlegar2 dan merayau' untuk buat komplot!

    Tahu ker mahadet pigi mana pada masim panas hemisfera utara tahun 1968?.....Pasai apa?....Pasai pada tahun 1967, Lee Kua Yew PONG pegi sana jugak....bertokguru-politikkan dengan orang yang SEORANG tu!

    Dap anak Pap????....mahadet sebenarnya kawan segerombolan dan dia PEGANG kapla PAP, incik LKY!!!....

    hehehheheheh....jangan TERperangjat tau dengan berita ini......

    gheng lama

    ReplyDelete
  8. Nak tambah lagi.. Kata Tunku Abdul Rahman lagi:

    1. Mahadet jatuhkan beliau dengan terbit surat layang fitnah beliau.

    2. Mahadet hasut para pelajar universiti supaya buat demo di serata negara..

    3. Mahadet kerjasama dgn anasir parti buruh yang dipengaruhi Parti Komunis China untuk jatuh beliau.

    Silalah baca lanjut bukut tulisan Tunku Abdul Rahman tersebut.

    ReplyDelete
  9. KEJUTAN!!!

    5 MP UMNO & 2 MP PBS AKAN ISHTIHAR SOKONG PAKATAN RAKYAT TAK LAMA LAGI...

    SIAPA DIA? RAHSIA... BAFIA/MAFIA..

    JENG, JENG, JENGGGGGGGG..

    ReplyDelete
  10. Buku yang anon 1154 bahaskan ialah The Awakening ditulis oleh Tunku dalam wad, masa Tunku buat surgery catarac. Laporan MAGERAN di Arkib Bukit Aman lebih relevan untuk bacaan kerana dibahaskan panjang lebar perihal Agenda Deklarasi Setapak 1967 yang membawa kepada 9-15 Mei 1969 tersebut.

    ReplyDelete
  11. Anon 2.48 pm.....nak TOLONG cover LINE kerrrrr????

    Kebenaran wajib lahir beb....orang lain semua jahat, dia (mahadet) sorang jer malaikat?????

    hahahahahah.....

    gheng lama

    ReplyDelete
  12. MELODI LAGU JANJI DITEPATI CIPLAK LAGU KRISTIAN INDONESIA?

    APAKAH UMNO TELAH DIRESAPI AJARAN KRISTIAN?

    SILA CAPAI....

    http://milosuam.blogspot.com/2012/07/melodi-janji-ditepati-ciplak-lagu.html

    ReplyDelete
  13. pakai nick gheng lama ni org ku li. silap2 si aspan menyamar. hahaha. geng2 depa memang benci mahathir. org keciwa la katakan. cara tulis pun dah tau. takleh sorok bro. aspan kan sekarang dap members. so sakit hati la bila kita kata set2 dia tu komunis. hehehe. kantoi budus. mmg dap tu anak pap. satu dunia tau. tunku pun x smuua benda betui. gheng lama pun tau tun razak the brain masa tunku masih pm.

    ReplyDelete
  14. Anon 303pm yang budiman. Yang benar dah terang lagi jelas, dah lama dah dijawab dan terjawab. Mungkin Encik Anon "geng lama" tak khatam berguru. Sukalah saya menarik rambut dalam tepung,bahawa lebih banyak yang tersirat daripada tertulis. Persefahaman tua antara Tunku-Dr.Ismail-Tun Razak-TS Haniff-TS Azizan-CheDet-Tun Ibrahim-Istana Raja Perlis-CO RAMD ketika itu TS Hamid Bidin tidak didendang kepada awam. Deklarasi Setapak 1967 ialah awal berita sebelum dibuktikan pada 9-15 Mei 1969.Kawan ini Geng Tua-mantan Lok Kow,Ulu Kinta.Veteran Lok Kow ucap terima kasih kepada blogger Paneh Miang kerana tulisan kalian.

    ReplyDelete
  15. Assalam,

    osah hampeh, golo ... bangso!
    Tak kigho, Tunku yg torgolek dog dipanggil kek Bar,
    atau samo yo, Razak, Hussin, Mahathir, yang bolah si kuek mombuto atau pun yang ado tompok2 hitam pot deksen, dayuih!

    Barang siapo yg tak momonting diri, jadi montoghi, negarawan adolah di sanjung.

    Torbahu sampai sini, apo lah nak jadi, kok botikaman sekali lagi, melayu dan melayu. Ghamai rakyat tak konal pun pemimpin2, namun sampai buleh bercakar, memaki hamun... pendek kato, mako totampal lah kulit babi di muko dek politik orghang melayu...

    ReplyDelete
  16. Dah prinsip kita gitu nak buat lagu mano, dok mengaji banyak dah yang molek nyo hak PKR jugok... wuuuk oloh. Bila la nak pilihan raya tak sabau nak mangkah kasi tukar baru pulak.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive