Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, August 11, 2012

Mak...Ahmad rindu mak...

2 comments:

  1. Kengkawan,

    Balik Seremban nak berbuka puasa …taktaulah berapa kali aku nak accident ..pasal gambar ketuo pemudo seremban kat simpang jalan kat ampangan ni …ushhh …budak bangang haram jadah tu kat billboard kat jalan ..boleh bawak maut bagi pemandu jalanraya.
    Kau bayangkan muko suwey Ehsan Tombong Kambing berkelulusan graduan form 5 tu je akan buek bakal calon pilihanraya ke 13 ni hilang undi. Jadi aku cadangkan, kalau nak ucap Selamat Hari Raya pun gunalah lambang UMNO kemegahan kita tu.
    Ehsan nilah akan jadi punca pecah belah orang UMNO. Kau orang semua peganglah cakap aku ni. Barau bangsat ni memang perangai yahudi dari kecik dulu. Orang pandai sikit je dari dia, kompem dia pancung. Tak caya ..tanyalah YDP kelab melayu kau tu, ataupun kau orang tanyolah Kobau ( aku rate dio pun jauh lobih cerdik dari Kambing ni ). Tukar je MB nanti, taulah nasib dia. Punyalah banyak orang dendam ngan haram jadah ni. Bebudak tak sekolah yang impit dia ni ke hulu ke hilir …ni semua akan pergi tak berhalau. Budak Zool tak menureh CEO Pos Malaysia tu akan hamun dio balik nanti tu.

    Jadi kau ni blogger yang banyak pengikut, aku harap sampai2kanlah kat budak2 pemudo seremban ni, mintak tolonglah bawak turun gambar budak bangang, muko takdo rezeki, munafik paling tegar, penyamun rezeki orang, suwey seumur hidup tu kalau tak nak hilang undi maso pilihanraya nanti.Aku cakap ni pun pasal aku nak pari kesayangan aku terus memerintah nogori den.

    UMNO Forever !!!!

    Dengarnya mesyuarat Pemuda Bahagian tak sah ....hehehehehehee ..padan muko kau orang sumo ...sokonglah lagi budak sial tu ...orang MB yang baco ...pls take note

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive