Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, August 11, 2012

Mak...Ahmad rindu mak...

2 comments:

  1. Kengkawan,

    Balik Seremban nak berbuka puasa …taktaulah berapa kali aku nak accident ..pasal gambar ketuo pemudo seremban kat simpang jalan kat ampangan ni …ushhh …budak bangang haram jadah tu kat billboard kat jalan ..boleh bawak maut bagi pemandu jalanraya.
    Kau bayangkan muko suwey Ehsan Tombong Kambing berkelulusan graduan form 5 tu je akan buek bakal calon pilihanraya ke 13 ni hilang undi. Jadi aku cadangkan, kalau nak ucap Selamat Hari Raya pun gunalah lambang UMNO kemegahan kita tu.
    Ehsan nilah akan jadi punca pecah belah orang UMNO. Kau orang semua peganglah cakap aku ni. Barau bangsat ni memang perangai yahudi dari kecik dulu. Orang pandai sikit je dari dia, kompem dia pancung. Tak caya ..tanyalah YDP kelab melayu kau tu, ataupun kau orang tanyolah Kobau ( aku rate dio pun jauh lobih cerdik dari Kambing ni ). Tukar je MB nanti, taulah nasib dia. Punyalah banyak orang dendam ngan haram jadah ni. Bebudak tak sekolah yang impit dia ni ke hulu ke hilir …ni semua akan pergi tak berhalau. Budak Zool tak menureh CEO Pos Malaysia tu akan hamun dio balik nanti tu.

    Jadi kau ni blogger yang banyak pengikut, aku harap sampai2kanlah kat budak2 pemudo seremban ni, mintak tolonglah bawak turun gambar budak bangang, muko takdo rezeki, munafik paling tegar, penyamun rezeki orang, suwey seumur hidup tu kalau tak nak hilang undi maso pilihanraya nanti.Aku cakap ni pun pasal aku nak pari kesayangan aku terus memerintah nogori den.

    UMNO Forever !!!!

    Dengarnya mesyuarat Pemuda Bahagian tak sah ....hehehehehehee ..padan muko kau orang sumo ...sokonglah lagi budak sial tu ...orang MB yang baco ...pls take note

    ReplyDelete

Blog Archive