Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, April 15, 2011

Polis dah jumpa pelacur Cina


Polis dah kenalpasti China Doll dalam bideo. Keterangan China Doll pun dah diambil. China Doll ni pun dah bagitau polis siapa sebenarnya yang 'balun' dia dalam bideo tu. Bapak Ayam yang hantar China Doll ni pun dah sahkan siapa pelanggan yang 'balun' anak ayam dia.

Polis kini hanya menunggu pengesahan pemilik jam melalui nombor siri daripada Omega Manufacturer bagi melengkapkan kertas siasatan sebelum dihantar ke pejabat Peguam Negara.

Siapakah pelakon bideo tersebut? Adakah solat hajat Pas di Stadium Malawati yang memohon Allah SWT memberi petunjuk dan kebenaran akan termakbul?

Kita tengok nanti siapa yang kena...

6 comments:

  1. Betul2 kat Simpang Pulai arah ke Ipoh seberang jalan Balai Polis ada restoran cina "Foo Kee" namanya.

    Den pon tak ondak dokek dongan amoi cam tu, iman tak kuek.

    ReplyDelete
  2. eh eh..aku pernah langgan cina ni dulu.

    kah kah kah.

    ReplyDelete
  3. aku pong.

    ReplyDelete
  4. cilakak ini cina. aku mau tala jubur tapi dia x bagi pulak. suwey. sohai. nang bu ti nang kui bu ti kui.

    ReplyDelete
  5. Hairan Tuan punya jam omega bawak warranty card sekali pergi membalun.
    Bodoh punya pencacai..

    Mengikut PDRM menjumpai jam omega serta warranty card

    Kalau betul bukan anwar, para pemfitnah lebih hina dari najis khinzir

    Tunggu ahzab Allah SWT

    ReplyDelete
  6. aiyaaa,ini amoi manyak sombong




    kong ket kuat
    joseh

    ReplyDelete

Blog Archive