Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, April 15, 2011

Polis dah jumpa pelacur Cina


Polis dah kenalpasti China Doll dalam bideo. Keterangan China Doll pun dah diambil. China Doll ni pun dah bagitau polis siapa sebenarnya yang 'balun' dia dalam bideo tu. Bapak Ayam yang hantar China Doll ni pun dah sahkan siapa pelanggan yang 'balun' anak ayam dia.

Polis kini hanya menunggu pengesahan pemilik jam melalui nombor siri daripada Omega Manufacturer bagi melengkapkan kertas siasatan sebelum dihantar ke pejabat Peguam Negara.

Siapakah pelakon bideo tersebut? Adakah solat hajat Pas di Stadium Malawati yang memohon Allah SWT memberi petunjuk dan kebenaran akan termakbul?

Kita tengok nanti siapa yang kena...

6 comments:

  1. Betul2 kat Simpang Pulai arah ke Ipoh seberang jalan Balai Polis ada restoran cina "Foo Kee" namanya.

    Den pon tak ondak dokek dongan amoi cam tu, iman tak kuek.

    ReplyDelete
  2. eh eh..aku pernah langgan cina ni dulu.

    kah kah kah.

    ReplyDelete
  3. aku pong.

    ReplyDelete
  4. cilakak ini cina. aku mau tala jubur tapi dia x bagi pulak. suwey. sohai. nang bu ti nang kui bu ti kui.

    ReplyDelete
  5. Hairan Tuan punya jam omega bawak warranty card sekali pergi membalun.
    Bodoh punya pencacai..

    Mengikut PDRM menjumpai jam omega serta warranty card

    Kalau betul bukan anwar, para pemfitnah lebih hina dari najis khinzir

    Tunggu ahzab Allah SWT

    ReplyDelete
  6. aiyaaa,ini amoi manyak sombong




    kong ket kuat
    joseh

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive