Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Monday, April 4, 2011

Arghh...korang memang BACUL!

Aku dah lama tak menulis guna ganti nama 'aku'. Kali ni aku nak tulis ikut sedap jari aku menaip. Menulis ikut apa yang terpendam dalam dada aku sejak sekian lama.

Aku beberapa hari ni sedang mengarang panjang lebar untuk berhujah dari sudut undang-undang, perlembagaan, sejarah, strategi kristian, hukum, bla..bla..bla pasal isu Al-Kitab.

Tapi tetiba aku stop. Tetiba aku rasa takde gunanya aku memerah otak berhujah. Tetiba aku rasa fedup. Untuk apa aku tulis panjang lebar? Bukannya pemimpin Melayu kat Malaysia ni pedulik pun. Baik UMNO ke, Pas ke...PKR lagi la tak boleh pakai.

Dah macam-macam yang blog ni tulis untuk mengingatkan pemimpin Melayu. Tapi mereka tetap jugak dok sembah cinapek dan pariah!

So aku nak buat kesimpulan macam ni jelah...SEMUA pemimpin Melayu dalam kerajaan hari ini termasuk pemimpin Melayu dari Pas adalah SPESIS PENAKUT...SEDAYUS...BACULNYA!

Apek dan macha sewenang-wenangnya hantam hak Melayu, hantam Islam, ugut kerajaan, persundalkan Melayu, main-main nama Allah...tapi apa yang pemimpin Melayu kat Malaysia ni dah balas?

Tetiba aku rindu lak zaman Che Det. Biarlah orang nak kata dia apa pun, tapi yang aku tau pada zaman dia cinapek dan pariah ni semua tak berani nak angkat kepala, apatah lagi nak kurang ajar dengan Melayu.

Zaman Rasulullah SAW dulu ada Umar Al-Khatab dan Khalid ibnu Walid yang sangat digeruni golongan kafirun. Tapi zaman sekarang kat Malaysia ni kita ada Menteri KDN yang sarung keris menyorok belakang sepupunya yang liberal dan playsafe.

Dah la, malas aku nak cakap banyak.

Apa-apa pun aku nak ucap 'terima kasih' bebanyaaaaaaaaaaaakkkkkk la kat Paklah sebab dulu bagi lesen besar pada cinapek dan pariah untuk jadi kurang ajar di Tanah Melayu ni. Dan tidak lupa juga 'terima kasih' aku kepada Najib kerana menyambung legasi Paklah dengan dasar liberalisme yang telah berjaya menyembelih luka yang sangat dalam di hati orang Melayu.

Terus-terang cakap la Najib, 1Malaysia kau tu memang mengelirukan dan kelak akan jahanamkan kau balik.

1Malaysia kepala ***** kau la kalau sekolah vernakular yang jelas bertentangan dengan Perlembagaan Persekutuan pun kau boleh banggakan dan isu Al-Kitab yang jelas ada agenda tersembunyi pun kau masih buat pekak dan bisu.

Senang cerita...SEMUA PEMIMPIN MELAYU MALAYSIA HARI NI SYIRIK KHAFI!

Middle Finger khusus untuk Tun Dol, Niky Ajis & Al-Juburi!

9 comments:

  1. hahahaha. buat pertama kalinya aku bersetuju dgn artikel paneh ni. yeah middle finger rise up high to you too! hahahahaa

    ReplyDelete
  2. najib mesti diganti segera

    ReplyDelete
  3. Salam Bro ,

    saya nak menitik airmata baca posting ni ...... Gembira rupanya ada lagi yang satu kepala !!

    Kita teruskan Bro !

    ReplyDelete
  4. Tuan,

    Negara ini berada di dalam WRONG HAND.

    Habis semua prinsip Rukun Negara dan Perlembagaan diCABUL oleh ketua kerajaan dengan sewenang-wenangnya.

    Ataupun ketua itu hanyalah sekadar JURUCAKAP sahaja kepada para punahsihat, "con"-sultan dan tok-tok dalang?

    ReplyDelete
  5. boto tu paneh.. nmpak err 1M'sia akan melalui nasib macam islam hadari paklah.. jadi sejarah lawak..

    ReplyDelete
  6. sedang tahan marahApril 4, 2011 at 9:43 PM

    kemarahanmu adalah kemarahan ramai orang melayu di luar sana juga paneh.

    ReplyDelete
  7. Salam bro...

    Betul kata Bro Din Turtle...Semoga anda teruskan perjuangan demi agama & bangsa...

    Dan sy berpikiran mcm bro kata...

    1 Malaysia mengelirukan. Hakikatnya kita memahami, tetapi slogan itu akan sengaja di putar oleh si celaka y akhirnya menjerut leher kerajaan.

    Kepada UMNO, anda masih berkuasa...laksanakan agenda ini kerana anda juga Islam. Jangan lupa sensitiviti org melayu terhadap Agama Allah.

    UMNO selamat, kerana PAS silap langkah.

    ReplyDelete
  8. 1 Malaysia ialah perpaduan! Sama2 kita kekalkan keamanan negara. Jangan salah tafsir dan membangkitkan amarah yg bcanggah dgn plembagaan negara.

    ReplyDelete
  9. 1MAlaysia bukan keliru tapi org lain yg keliru

    ReplyDelete

Blog Archive