Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, April 8, 2011

Sudah-sudah la menipu tu...




Inilah orang yang sama pernah buat kenyataan akhbar pada 1998 dahulu kononnya makanan Anwar di penjara telah diracun, tubuh Anwar disuntik dengan HIV dan barang-barang peribadi serta dinding penjara tempat Anwar di tahan telah disapu dengan arsenik oleh UMNO dan Kerajaan.

Ingat rakyat masih nak percaya penafian terbaru Kak Jijah ni ke?

Jijah...Jijah...

Teori konspirasi ni semua dah lapuk. Rakyat semua dah jelak. Tak perlulah berbohong kononnya nak jaga maruah anak-anak. Anak-anak Kak Jijah dah besar dan boleh berfikir. Mereka pun dah tahu siapa sebenarnya papa mereka, terutamanya anak lelaki Kak Jijah tu. Cuma mereka diam sebab nak jaga maruah Kak Jijah saja.

Terimalah hakikat yang laki Kak Jijah tu memang sex maniac yang suka main depan belakang!

Janganlah Kak Jijah perbodohkan diri sendiri. Ramai di luar sana yang hanya simpati pada Kak Jijah dan anak-anak tetapi tidak kepada Anwar.

Sampai bila la nak menipu Jijah oiii...

12 comments:

  1. SAPA YG MENIPU PAK SEDARO...

    ReplyDelete
  2. jijah ngan ANUwar la, anak oiii..
    demo bingung ko?

    ReplyDelete
  3. DSWA adelah Isteri Mithali yg sentiasa menyokong suaminya DSAI.

    ReplyDelete
  4. Yang dutuduh kaki liwat, kaki pelacur,agen zionis,main bini orang, anak bini semuanya akhlak bagus2. pandai urus keluarga

    Yang dipuji dan dibodek, anak bini semuanya hancur, kaki perempuan, kaki botol, kaki bomoh, kaki shopping..

    Hairan aku..

    ReplyDelete
  5. azizah isteri mithali dgn harapan dpt selamatkan suami agar tak masuk neraka sok. kan isteri solehah boleh bawak 3 org masuk syurga. tp masalahnya suami jijah tu berniat nak jadi pm malaysia. apa guna pm moral rendah. depan pun balun, belakang pun balun. ptui.

    ReplyDelete
  6. Apa ? PR hanya Anuar saje ke layak jadi PM? Apa UBN takut sangat sama Anuar? Mcm aja BN Vs Anuar
    Bercakap pasal ahklak pemimpin UBN adakah akhlak terpuji? Cuma kuasa ditangan mereka, semua boleh cover punya, buat apa pun boleh.

    Ayat mana dalam AQuran cakap bini mithaliboleh bawak laki masuk syurga?

    Syurga, neraka hak Allah SWT yang menentukan

    ReplyDelete
  7. Ini semua adalah salah Kak Jijah!
    Abang Nuar suka blowjob, buat ajelah.
    Abang Nuar suka berbagai posisi seks, ikut ajelah.
    Abang Nuar sukakan lubang kunyit, bagi ajelah.
    Kak Jijah mungkin dah menopause dan dah tak larat lagi melayan nafsu suaminya.
    Eloklah bagi Bang Nuar berkahwin lagi.

    ReplyDelete
  8. bukan kaum nabi luthApril 9, 2011 at 12:01 AM

    richard burton ni tak baco hadis agak eh. buek malu yo nak bangkang org tp ilmu x cukup.

    sapo kata pemimpin bn yg rendah akhlak boleh disuruk? pemimpin bn besar yg rendah moral pernah disingkirkan ialah nuar berahi. dan ramai lg pemimpin bn yg rendah akhlak kena buang samada bersara trus atau join pkr. pkr tempat longgokan org yg rendah akhlak.

    ReplyDelete
  9. Nama Mohd tapi ahklak memalukan Islam jer dan nama Rasullulah. Cerita dalam kelambu orang.

    Bukan kaum nabi luth, kalau ikut Alquran dan hadis, fitnah lebih hina dari main bontot, dari membunuh jadi anda lagi hina dari yang di fitnah

    ReplyDelete
  10. nak buat macam udah sumpah setia sehidup semati dengan suami.... Hari dia tersilap cakap tentang Omega sebenarnya. Patutnya dia kata Eskay curi!!!

    ReplyDelete
  11. cuba buka http://WWW.youtube.com/watch?=RKYOzUeosRM&feature=related

    confirmed 1:17 takde janggut..Esok hari kat mahkamah dia ada janggut pulak. Mcm mana janggut boleh tumbuh dengan panjang dalam beberapa jam jer.

    Takan janggut palsu plak mcm musang berjanggut.

    Giler punya fitnah

    ReplyDelete
  12. Mula2 jam Rolex pas tu pulak jam Omega Apa punya Tur daa

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive