Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Monday, April 4, 2011

VIDEO SEKS EKSKLUSIF!?



Credit to GAP & PapaGomo

11 comments:

  1. ehhh knp mcm muka sy?? tp sy yakin ini fitnah jahat utk mengaibkan sy...sy kan ular dlm semak,huhuhu nasib ko lah labu

    ReplyDelete
  2. kakaka. nuar oh nuar. mana hang mau lari. kasi bongkar habis itu bideo. masih ada 18min tayangan belum selesai.

    -tom tem bak-

    ReplyDelete
  3. nampak mcm muka saya tapi bukan saya.dah aku ckp,Tuan Guru Nik Aziz percaya sangat kat badigol nih.pergi jahanam sama Nuar Berahim.


    -Ahli Pas Seumur Hidup-

    ReplyDelete
  4. I am gay straight. Depan belakang sama saja bagiku.

    Tepi..tepi..tepi depan belakang.
    Tepi depan, tepi belakang, tepi depan belakang.

    Sekali lagi...

    Tepi..tepi..tepi depan belakang.
    Tepi depan, tepi belakang, tepi depan belakang.

    ReplyDelete
  5. apa komen hompuk sang pemuja lelaki y? simpati aku pada smua penyokong tegaq nuar aljuburi. rendah sungguh moral idola hang nor.

    -tom tem bak-

    ReplyDelete
  6. Aiseyman..baru nak tengok, youtube dah blok..takpe..kat facebook gila clear beb..hehehe..aperlah Anwar ni..

    ReplyDelete
  7. Jangan cepat menghukum... selagi blum disahkan jangan ler memandai...koorang ader kat situ ker masa dia wat?? klu dia x wat camne??? camne koorang nak mintak maaf kat dia???? klu dia ckp sape yg wat tuduhan kat dia, dia x akan maafkan dunia akhirat camne???koorang pikul ler smp kat padang mashar... baik2 nak masok syurga trus x jadik... Buatlah solat hajat supaya ditunjukkan sape yg salah dan sape yang benar.... janganlah kerana seorang abis bangsa melayu berpecah belah... ALLAH lagi maha mengetahui... BERSATULAH DEMI AGAMA,BANGSA DAN NEGARA..

    ReplyDelete
  8. ingatmati:

    blah la kau.Fitnah najib bunuh altantuya bukan main lebat.Bukti haram takda.Main tuduh dengan syak ja.

    Ni,Dah bagi video..suruh orang bertenang.

    Solat hajat korang dah makbul dah.Korang je taknak terima.Denial Syndrom.

    Kalau muka macam najib yang keluar,AKU KOMFEM,SATU MALAYSIA KORANG DEMO SURUH NAJIB LETAK JAWATAN.


    MACAM HARAM PERANGAI KAU NI!


    "Muka macam saya,tapi bukan saya...perut tak macam saya..correct correct correct..."


    CHECKMATE!!!!!

    Oh..jijah...mana jam omega? Tengah dalam tempahan ke?

    Sedia untuk kencing kat lubang kubur deme semua.

    ReplyDelete
  9. Tahniah... truskan perjuangan..Semoga segala usaha mendapat petunjuk dari Ilahi...Maaf klu terasa x terniat.. sbb aku x sokong mane2 parti selagi tiada yg benar2 yg menjalankan hukum-hukum yg termaktub didlam al quran dan hadis.. diharap dinegara kita akan menjadi negara yg senantiasa sirahmati.

    ReplyDelete
  10. biol punya INGATMATI, nak masuk syurga bukan susah pun, undi aje pas pasti masuk syurga....

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive