Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, April 2, 2011

Tulen bang...tulen...

IGP dah sahkan. So bila Bro Anwar Bin Ibrahim@Lelaki Y, Kak Jijah@BiniAnugerahTuhan dan Nurul Izzah@AnakPapaHebat nak saman Datuk Trio?




Credit to Malaysia-Instinct & Dr. Novandri.

11 comments:

  1. Yang tulen itu video dan bukanya pelakon yang dituduh. Cukup-cukup lah pencacai umno nak putar-belitkan fakta...
    Sampai bila melayu diperbodohkan oleh umno?

    ReplyDelete
  2. Melayu memang pantang kalau dibodohkan UMNO. TAPI kalau dibodohkan DAP tak mengapa.

    ReplyDelete
  3. Kalau tulen video tu tulenlah pelokonnya, bangang betul. Tak sedar diri berdiri dibumi yang dimerdekakan UMNO baru sekarang pulak UMNO jadi musuh dia.

    Tak sedar diri.

    ReplyDelete
  4. UMNO biasalah mengamal politik longkang.

    ReplyDelete
  5. lawak lawak 3 samdol diguna pakai puak umnongok, kesian cari makan.

    ReplyDelete
  6. mana ada DAP tipu melayu, DAP cuma tipu pencacai umno.

    Umno merdeka kan malaysia bukan perang tapi negotiate sama british rembat harta malaysia secara joint venture..

    Kalau video tulen bukan semestinya pelakon tulen..dah 52 tahun kena dibodohkan dengan umno sama otak pun tak boleh berfungsi..kesian pencacai umno

    Cerita P Ramlee pun boleh ada pelakon Muzli yang berlakon jd P ramlee..Mestilah filem itu tulen

    ReplyDelete
  7. Pencacai jubur semua mmcm umat nabi musa. Nak bukti wujudnya tuhan, musa bagi. Tak pecaya lagi. Mintak pulak bukyi lain, musa tunjuk lagi bukti tapi tak pecaya jugak. Itulah perangai yahudi... Masalahnya nanti kalau tuhan tebalikkan bumi mcm zaman nabi lut aku yg tak sokong juburin ni pun kena kau tau tak...?

    ReplyDelete
  8. Anon 11.15pm
    Kalau orang tuduh mak kau dalam video tu, kau boleh terima ke? atau kau akan jadi umat Musa plak.
    Kau lebih kenal mak kau dari orang lain kan..Macam mana tubuh mak kau, perut boroi ke, bontot tongek ke..takan kau nak terima kalau kau yakin bukan mak kau.

    Kerana mak kau tak sokong Bn
    Dia dituduh
    1)Lesbian
    2)main laki orang
    3)Agen zionis
    4)Lesbian dgn driver

    ReplyDelete
  9. Bangang betoi lah korang nie.. Asyik kena goreng jea.. Bila lah korang boleh terima kenyataan. Tuhan dah tunjukan satu persatu bukti masih tak caya gak.. Korang lebih cayakan mamat yg kaki kelentong tuu..itulah bangang and bahlulnamanya... Betui tak... Kaki goreng keba ngan rela di goreng...

    ReplyDelete
  10. Good point bro...pembangkang mati2 tegakkan benang yang basah

    ReplyDelete
  11. opssss tak seme pembangkang ok...aku mmg tak pernah sokong Parti Nuwar kaki liwat tuh...

    -Ahli PAS Seumur Hidup tapi Anti Liwat-

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive