Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, April 2, 2011

Tulen bang...tulen...

IGP dah sahkan. So bila Bro Anwar Bin Ibrahim@Lelaki Y, Kak Jijah@BiniAnugerahTuhan dan Nurul Izzah@AnakPapaHebat nak saman Datuk Trio?




Credit to Malaysia-Instinct & Dr. Novandri.

11 comments:

  1. Yang tulen itu video dan bukanya pelakon yang dituduh. Cukup-cukup lah pencacai umno nak putar-belitkan fakta...
    Sampai bila melayu diperbodohkan oleh umno?

    ReplyDelete
  2. Melayu memang pantang kalau dibodohkan UMNO. TAPI kalau dibodohkan DAP tak mengapa.

    ReplyDelete
  3. Kalau tulen video tu tulenlah pelokonnya, bangang betul. Tak sedar diri berdiri dibumi yang dimerdekakan UMNO baru sekarang pulak UMNO jadi musuh dia.

    Tak sedar diri.

    ReplyDelete
  4. UMNO biasalah mengamal politik longkang.

    ReplyDelete
  5. lawak lawak 3 samdol diguna pakai puak umnongok, kesian cari makan.

    ReplyDelete
  6. mana ada DAP tipu melayu, DAP cuma tipu pencacai umno.

    Umno merdeka kan malaysia bukan perang tapi negotiate sama british rembat harta malaysia secara joint venture..

    Kalau video tulen bukan semestinya pelakon tulen..dah 52 tahun kena dibodohkan dengan umno sama otak pun tak boleh berfungsi..kesian pencacai umno

    Cerita P Ramlee pun boleh ada pelakon Muzli yang berlakon jd P ramlee..Mestilah filem itu tulen

    ReplyDelete
  7. Pencacai jubur semua mmcm umat nabi musa. Nak bukti wujudnya tuhan, musa bagi. Tak pecaya lagi. Mintak pulak bukyi lain, musa tunjuk lagi bukti tapi tak pecaya jugak. Itulah perangai yahudi... Masalahnya nanti kalau tuhan tebalikkan bumi mcm zaman nabi lut aku yg tak sokong juburin ni pun kena kau tau tak...?

    ReplyDelete
  8. Anon 11.15pm
    Kalau orang tuduh mak kau dalam video tu, kau boleh terima ke? atau kau akan jadi umat Musa plak.
    Kau lebih kenal mak kau dari orang lain kan..Macam mana tubuh mak kau, perut boroi ke, bontot tongek ke..takan kau nak terima kalau kau yakin bukan mak kau.

    Kerana mak kau tak sokong Bn
    Dia dituduh
    1)Lesbian
    2)main laki orang
    3)Agen zionis
    4)Lesbian dgn driver

    ReplyDelete
  9. Bangang betoi lah korang nie.. Asyik kena goreng jea.. Bila lah korang boleh terima kenyataan. Tuhan dah tunjukan satu persatu bukti masih tak caya gak.. Korang lebih cayakan mamat yg kaki kelentong tuu..itulah bangang and bahlulnamanya... Betui tak... Kaki goreng keba ngan rela di goreng...

    ReplyDelete
  10. Good point bro...pembangkang mati2 tegakkan benang yang basah

    ReplyDelete
  11. opssss tak seme pembangkang ok...aku mmg tak pernah sokong Parti Nuwar kaki liwat tuh...

    -Ahli PAS Seumur Hidup tapi Anti Liwat-

    ReplyDelete

Blog Archive