Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Friday, April 29, 2011

Manjadda Wajada

Andai anda usahakan, usaha itulah yang kita dapat. Dah naik muak dan jelak, bila mana menulis tentang Musuh Nombor Wahid Politik Bumi Melayu iaitu DAP dan Anwar daripada keturunan Jin Kafir Al-Anwar.

Akhbar Utusan Malaysia 29 April 2011 melapor bahawa Anwar anak Ibrahim sudah membuat pengakuan spontan, bahawa Orang Yang Berzina dan Minum Arak hilang kelayakan untuk membuat Sumpah Laknat, maka, yang demikian sebabnya, dia tidak buat Sumpah Laknat.

Dalam buku The doctor in the house, Tun Dr. Mahathir menemuduga 4 orang pelacur kelas atasan yang pernah dilanggani oleh Anwar anak kepada Ibrahim ini, ke semua 4 orang pelacur ini mengakui bahawa Anwar pernah bersetubuh dengan mereka.

Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Bekas Setiausaha Politik Anwar, Bekas Pegawai-pegawai Khas Anwar son of Ibrahim juga memperaku bahawa Anwar suka jubur dan peliwat tegar.

Anwar berbapa Ibrahim ini, juga pelobi Paderi untuk diangkat sebagai Ketua Menteri Sarawak. Kemudian apabila kalah teruk daripada 43 kerusi cuma menang 3, dia pun cabut lari ke London, mencari Omega yang hilang dan mengurus kehendak naluri yang tak tahan nak memuncak di London, khabarnya di Stadium bolasepak perlawanan Arsenal melawan Liverpool.

Lelaki Y yang diuji DNA sahih kepunyaan Anwar Ibrahim anak Ceruk To'Kun, Bukit Mertajam. Lelaki dalam video seks yang tersebar melata di Bumi Melayu, hari ini, juga disahkan pelakon utamanya Anwar Ibrahim anak kepada ibubapa keturunan Keling.

Apakah ini semua akan DINAFIKAN oleh Partai Kencing Rakyat bersama sekutunya DAP=Komunis dan Partai Ajaran Sesat?

Program Buku Jingga ialah warna asal Partai Koumintang Malaya, yang diperkenalkan oleh Kerajaan Selangor dan Pulau Pinang.

Mustafa Ali, SuA PAS sudah boleh berjumpa SuA UMNO untuk memulakan "RUNDINGAN PEKAN PERTAMA" dan kemudian boleh memulakan RUNDINGAN PAGOH, dituruti dengan PERJANJIAN ONN mengambil sempena kekuatan Onn Jaafar sebagai Pejuang Awal Keturunan Rakyat RAJA memulakan perikatan perpaduan dan kesatuan Melayu Islam.

2 comments:

  1. Malang sekali ramai yang terkena wabak sindrome "Nafi". Mereka lebih reda hidup dalam Penafian sebab Waliyazubillahminzalik, mata dan pintu hati tertutup dari kebenaran.

    Sebab? Telah bertahun Telinga terlalu banyak mendengar hasutan, Lidah terlalu banyak memaki hamun.

    PAS dengan Anwar sekali telah Solat Hajat satu stadium Melawati. Nah sekarang jawapannya Allah beri. Tetapi oleh kerana jawapan itu tidak menyebelahi mereka, mereka tak mahu terima. Lihatlah gambar gambar dalam stadium tu, beribu kena kelentong.

    Ia lah, siapa tak nak percaya ucapan bernas Anwar Ibrahim lepas Solat Hajat pulak tu. Imej dia bersih, berbaju Melayu dan duduk pula sebelah Hadi Awang. Siapa sangka dia pelakon hebat? Apatah lagi penyokong Taksubnya.

    Kesian PAS, banking on the wrong person to lead Malaysia. Masihkah PAS menaruh harapan pada Anwar Ibrahim sekeluarga bila dah lihat video sex dan Datuk tu dah bersumpah atas Nama Allah swt bahawa orang dalam video itu adalah sama dengan lelaki Y????

    PAS tentu masih menaruh harapan sebab Anwar itu PKR dan dalam PR. Tentulah suci...

    ReplyDelete
  2. Pantet Miang : ko kalau org fitnah najib altantuya bukan main ko bela. ni fitnah anwar ko no 1 pulak. tanya le ust umno..mintak nasihat. teman berlepas diri dari fitnah2 dan mengaibkan org ni. fitnah seks ni jauhkanlah cari le isu yg lebih baik lagi.

    ReplyDelete

Blog Archive