Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, April 5, 2011

Wow


Please look at this resemblance. Any comment from the supporters of Brother Anwar Bin Ibrahim..?

13 comments:

  1. Insan yang dah taubatApril 5, 2011 at 11:58 AM

    Tak habis-habis dengan syak wasangka yang busuk.

    Tunggu dulu siasatan, jangan terus jatuh hukum.

    Ingat!!! dosa fitnah lebih hina dari membunuh..

    Kita ada keluarga dan anak bini.Nanti tunggu azab dari Allah SWT kepada orang yang tersayang..

    ReplyDelete
  2. Kalau Chua Soi Lek punya video kalau ditayangkan atau menyimpan nya akan didakwa di Mahkamah.Sebabnya, penyokong dan komponen Umno

    Kalau anti-Umno atau pembangkang punya video fitnah, kerajaan umno/Bn mengalakkan tayangan sehingga disyorkan ditayangkan di Parlimen.

    Gila punya Umno/Bn

    ReplyDelete
  3. tunggu siasatan la. tunggu bicara mahkamah la. sejak bila pulak pencacai pembangkang ni percaya polis dan mahkamah. nanti bila keputusan siasatan dan mahkamah mengesahkan pelakon porno tu anwar, depa pusing ke lain pulak. kata polis kena arah la, mahkamah kena guna la. pembangkang punya auta semua orang tau.

    -tom tem bak-

    ReplyDelete
  4. Tom tem bak,

    Kalau gambar mak kau keluar video amacam?

    ReplyDelete
  5. Hi People

    For a small fee, I can also put your face or your enemy's face on
    somebody else's body in a photo. This is called Photoshop.

    For a bigger fee, I can put your face on somebody else's body in a video.
    They do it for movies all the time. This is called 3D matching.

    First set up a scene, say, a secret tryst. Hire actors of similar built to the intended target.
    Shoot the scene in HD. The sharper it is, the easier to match. Can blur later.
    Create a 3D model of the target's face from pictures of his face downloaded from the internet.
    Match this to the actor's face and voila! You have your "video evidence".
    How do you think they are able to do movies like "Avatar" and "The Curious case of Benjamin Button"?
    Or make talking animals?

    So video evidence is not so credible anymore.
    We have reached the stage of "manufactured reality" and it is difficult to separate fact from fiction.
    So the war is really on the perception front.

    ReplyDelete
  6. Ini HANTU RAYA Anwar Ibrahim..

    ReplyDelete
  7. jam omega ado dnaApril 5, 2011 at 1:40 PM

    lawok lawok. beria sungguh pencacai nuar jubur ni nak menafikan. siap bagi kuliah multimedia. xyah susah susah doh. pakar dah sahkan video ni tulen. makno eh takdo unsur2 3d what so ever. tula deh bilo orang dah salah cubo nak menyodapkan ati sendiri. den pecayo dan yakin ramai kek luar nun pecayo pelakon video tu si nuar jubur. takyah la susah2 defend. bukan nuar bagi ko makan pun. atau memang nuar bayar pencacai dio untuk komen kek blog pro gov utk menangkis ketulenan video?

    hati bilo dah sakit macam tulah. denial syndrom. jam omega mano? nuar buek report kato hilang. sidang media tadi jijah cakap dio masih simpan pulak tapi xnk tunjuk. tongah tunggu tempahan jam baru omega siap ko jijah?

    ReplyDelete
  8. Orang Pakatan Rakyat ni semua hampeh, dgn orang tak sekolah boleh lah tipu.......dia kata video ni hasil perisian 3D konon.....kalu nak buat begitu, kena guna latarbelakang hijau (Chromakey).....kamu punya kualiti 3D buat iklan Filem Negara Malaysia boleh lah......

    ReplyDelete
  9. Eh..eh..semua melatah nampak..Raja Petra pulak sekarang spin benda lain pulak, attack Rosmah..so kalau Anwar main pelacur korang kata boleh pulak..hai.."maksum" nya Anwar tu

    ReplyDelete
  10. tak ada puna wan jijah kenapa tak saman dato T.. Dato Nallah , ezam...ummi hafidah.. kenapa kak wan oooi...takut atau malu...

    ReplyDelete
  11. ala, pukimak la penyokong PKR dan PAS. dua dua kafir dan kaki rasuah. kalau dah setan tu, anuwar, memang la kau setan.
    mampus la lu nuar. abis org melayu kau musnahkan. nik aziz pulak musnah kan islam.
    dah sah muka nuar. takkan la muka babi dan anjing nik aziz org nak tengok.
    kepala butuh la ANUwar dan penyokong nya.
    letih aku reformasi 98 dulu. siap kene gas pemedih mata lagi. last last kau kaki pantant dan buntut.

    PTUIIIIIIH!!

    ReplyDelete
  12. To Sitora,

    Setuju yang teknologi 3D membolehkan orang yang tiada diadakan tetapi di dalam kes video Anwar rasanya2 susah juga untuk membuatnya dalam durasi 21 minit.

    Bagi cerita Avatar misalannya, mereka merakamkannya di dalam persekitaran terkawal e.g pencahayaan, lokasi, kedudukan kamera termasuklah kedudukan aktor terutamanya. Dan mereka tidak merakamkannya selama 21 minit non stop.

    So untuk video Anwar, benda ni boleh dibuat tetapi terdapat keraguan bolehkah dibuat untuk 21 minit tanpa henti. Kepada pemuja Anwar mereka pasti akan menafikannya tetapi kepada orang2 macam saya kebarangkalian video tersebut palsu adalah rendah.

    Apa yang perlu dibuktikan sekarang ialah samada orang di dalam video tersebut adalah Anwar dan Anwar perlu membuktikan yang orang tersebut bukannya beliau. Tunjukkan jam tangan Omega tersebut kepada umum. Habis cerita. Spin mengatakan ini fitnah UMNO dan bla, bla, bla adalah skrip lama yang diulang tayang. Sebagai rakyat yang pernah menyokong Anwar saya sudah jelak dan muak dengan skrip lama dan pembohongannya (6 kotak rahsia, nama2 orang lompat parti yang tidak didedahkan, Zul Nordin dituduh dibayar rm 2 juta dan pengambil alihan Putrajaya). Sudah la Anwar, saya sudah letih dengan anda.

    akuantiPR.

    ReplyDelete
  13. mana yang dsai main dgn lembu tu?

    cepat la sikit..

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive