Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Saturday, April 16, 2011

Promosi Percuma Omega

Anwar dikhabarkan telah berlepas ke London semalam. Rancangannya ke Amsterdam, Holland (sebuah negara yang mengiktiraf perkahwinan sejenis gay/lesbian) dan Osaka sebelum dijangka kembali ke mahkamah Malaysia bagi menghadapi perbicaraan kes liwat. Lagipun Lelaki Y belum bagi DNA.

Daripada 3 negara yang dikhabarkan menjadi destinasi Anwar, hanya Amsterdam sahaja yang tiada butik jam Omega. Di London terdapat 5 butik jam Omega, manakala di Osaka pula terdapat 4 butik jam Omega.

Antara personaliti dunia yang pernah menjadi duta Omega adalah George Clooney, Nicole Kidman, Cindy Crowford, Zhang Ziyi, Daniel Craig, Abhishek Bachchan, Michael Phelps, Greg Norman, Sergio Garcia, Michelle Wie, Ellen Macarthur dan yang terbaru berkemungkinan Anwar Ibrahim turut ditawarkan sebagai duta terbaru Omega. Poster pun dah siap...


Itulah sahaja promosi percuma Omega sementara bosan menunggu keputusan PRN Sarawak Ke-10 yang bakal diketahui rakyat Malaysia sebelum tengah malam ini.

Sesapo yang teringin bonar nak pakai jam Omega, boleh usha line kat sini. Tapi kok nak raso Keropok Lekor Omega 3 yang sodap dan baik untuk kesihatan, boleh la usha banner kat ateh blog ni yo.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive