Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, April 16, 2011

ANU di dahi

Tuai rumah panjang di Kapit seorang hero tak di dendang. Soalan MAUT dia kepada Anwar Ibrahim membuka pintu sakratulmaut politik PKR di Sarawak.

ANU di dahi Anwar merupakan tagline yang cantik di Sarawak. Soalan MAUT video seks Anwar Ibrahim ialah soalan cepumas. Ternyata ANWAR IBRAHIM bersalah dan didapati bersalah oleh Sarawakian. Mahkamah rakyat di Sawarak lebih radikal daripada mahkamah rakyat Semenanjung.

Syabas Tuai Edison Bungap. Anu dalam botol, Anu di dahi ialah sumpah buang sial Iban. Kalau anu dah gatal tak tahan nak memulun anak Iban, tak pasal-pasal anu di dahi, esok pagi. Anwar Ibrahim sudah diterajang daripada kamus dan direktori politik Iban, Melayu, Melanau dan Cina Foo Chow di Sarawak.

5 comments:

  1. Kalau bukan anuar dalam video seks tu, kau lebih hina dari Najis

    Sebaliknya kalau benar anuar, kau dapat dosa mengaibkan hamba Allah

    Lu fikir lah sendiri. Hidup hanya perjalanan saja ke akhirat

    ReplyDelete
  2. mengaibkan orang yang nak jadi pm perintah malaysia tak boleh poik. sebab orang islam kat malaysia ni tak kisah kalau pemimpin dio tu kaki liwat, kaki zina dan rendah moral tahap cipan. tak boleh aibkan orang macam ni poik.

    kakaka. lawak.

    ReplyDelete
  3. Bongek boy

    Kau nampak dengan mata kau yang si anu berjubur?

    ReplyDelete
  4. den percayo mahkamah. kesemuo 9 hakim dari mahkamah tinggi hinggolah mahkamah rayuan, persekutuan kes 1998 hingga 2003 kato nuar memang berjubur. cumo sobab teknikal dio telopeh. kok silap hakim, silap la den.

    sekarang video baru plak. hehehe. jangan nyosa kak jijah.

    ReplyDelete
  5. anon 16/4/11 12:52 ni pun telah kena juburi mindanya...kah...kah..kah....

    ReplyDelete

Blog Archive