Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, April 16, 2011

ANU di dahi

Tuai rumah panjang di Kapit seorang hero tak di dendang. Soalan MAUT dia kepada Anwar Ibrahim membuka pintu sakratulmaut politik PKR di Sarawak.

ANU di dahi Anwar merupakan tagline yang cantik di Sarawak. Soalan MAUT video seks Anwar Ibrahim ialah soalan cepumas. Ternyata ANWAR IBRAHIM bersalah dan didapati bersalah oleh Sarawakian. Mahkamah rakyat di Sawarak lebih radikal daripada mahkamah rakyat Semenanjung.

Syabas Tuai Edison Bungap. Anu dalam botol, Anu di dahi ialah sumpah buang sial Iban. Kalau anu dah gatal tak tahan nak memulun anak Iban, tak pasal-pasal anu di dahi, esok pagi. Anwar Ibrahim sudah diterajang daripada kamus dan direktori politik Iban, Melayu, Melanau dan Cina Foo Chow di Sarawak.

5 comments:

  1. Kalau bukan anuar dalam video seks tu, kau lebih hina dari Najis

    Sebaliknya kalau benar anuar, kau dapat dosa mengaibkan hamba Allah

    Lu fikir lah sendiri. Hidup hanya perjalanan saja ke akhirat

    ReplyDelete
  2. mengaibkan orang yang nak jadi pm perintah malaysia tak boleh poik. sebab orang islam kat malaysia ni tak kisah kalau pemimpin dio tu kaki liwat, kaki zina dan rendah moral tahap cipan. tak boleh aibkan orang macam ni poik.

    kakaka. lawak.

    ReplyDelete
  3. Bongek boy

    Kau nampak dengan mata kau yang si anu berjubur?

    ReplyDelete
  4. den percayo mahkamah. kesemuo 9 hakim dari mahkamah tinggi hinggolah mahkamah rayuan, persekutuan kes 1998 hingga 2003 kato nuar memang berjubur. cumo sobab teknikal dio telopeh. kok silap hakim, silap la den.

    sekarang video baru plak. hehehe. jangan nyosa kak jijah.

    ReplyDelete
  5. anon 16/4/11 12:52 ni pun telah kena juburi mindanya...kah...kah..kah....

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive