Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, October 11, 2009

Berambus Pulang Wahai Anjing-Anjing Provokasi Parti Liwat & Sekutu-Sekutunya Yang Songsang

UPDATE 1956hours

BN 8013 undi
PAS 2578 undi
Undi Rosak 222
Majoriti lebih besar kepada BN = 5435 undi


ORIGINAL POSTING

Tahniah kepada Umno, Tan Sri Isa & Barisan Nasional kerana kita telah menang dalam kiraan undi tidak rasmi setakat pukul 7 petang ini.


Beberapa perkara yang ese nak wat kesimpulan:-

1. Padan muko pado Ketua Dewan Pemuda PAS yang singkat akalnya kerana mengeluarkan fatwa jihad kepada sesama Muslim. Kepalo abah kau ngajar camtuh!

2. Anuwar Ibrahim Al-Juburi Al-Liwati boleh blah dari Negeri Sembilan secepat mungkin kerana anda buatkan negeri minang ini sangat panas dengan tingkah laku songsang dan pelik anda. Khoiiitttt tuihhhh.

3. YB Nik Aziz raso eh leh lotak jawatan. kerana parti anda hanya dikuatkan dengan unit amal mungkar yang sangat samseng, kurang ajar dan biadap di negeri kami. Negeri kami tidak diajar dengan peradaban sebegitu.

4. YB Salahuddin Ayub, anda bangang sebab buat kenyataan kena libas dengan pedang samurai. Kan dah kalah. Padan muko kau!

5. Mamat bernamo Badrul Hisham Shaharin...dah le pendek, bodoh plak tuh. Kalau kail panjang sejengkal, lautan dalam jangan diduga. Ini Negeri Sembilan. Bukan pantai Timur atau belah utara. Diulang sekali lagi, ini Negeri Sembilan la.

Alhamdulillah, KAMI MENANG!

16 comments:

  1. Kalau mcm tu den pun nak masuk Parti UMNOlah Parti sekular tinggalan Penjajah. Mudah2 han den dapek jadi calon jadi MB toyol 25 kes rasuah tak termasuk rumah sek 7, jadi macam zakaria deros atau jadi YB baru kitar semula rasuah terang2. Ruagh Pthuih den sokong cencalok.

    ReplyDelete
  2. Sudah lah ko Paneh!!! cakap berdogar2...macam lah UMNO ni hebat bona!!! UMNO lah yang membuat pelbagai provoke yg melampau!!!

    Patut eh ekau monang, ekau syukur!! tapi ekau mendabik dada sombong molangit!!! macamlah nak berkuasa selamanya!!! macamlah esok tak do lagi pilihanraya!!!

    hari ni ekau monang, esok blm tentu ekau kekalkan kemonangan tuh!!!

    Tambahan plak kemenagan UMNO/BN dlm PRK ini, memang byk manipulasinya...luar biasa sgt, sb mrk nak sgt menang..jadi apa saja tindakan tak kisah,asalkan monang!!!

    Tapi ekau monang dgn penuh kehinaan....!!!! biar kalah asalkan kita berpegang kpg intergriti yg tinggi...menang hasil dr rasuah dan calon tecemar buat apo jang????

    ReplyDelete
  3. kalah totap kalah. dulu korang pembangkang gak yang cakap macam tu. banyak citor lak. dok ontok2 kek bukit putuis nun. mari bn raikan kejayaan. hoorayyy!

    ReplyDelete
  4. Dulu ekau gak kato, pembangkang monang setiap kali PRK adalah kerana itu kawasan kubu kuat mereka ...jadi PRK bagan pinang ni samo yo, berlaku dekat kawsn kubu kuat UMNO/BN...jadi kemenagan UMNO/BN ni tiada makna lah beb!!!

    Tok sah sombongla, ekau menang di kawasan ekau sendiri!!! dan kemenagan ini bukan selamonya milik ekau....ingat tu!!!

    ReplyDelete
  5. Alah waklu Sour Grape, kau ingat Anwar tu suci sangat ke? PAS? Lagi pulak bersandar pada AGAMA untuk pancing undi. Baik dan mulia ke?

    Kalau waklu tak masuk UMNO pun tak mengapa, tak heran pun.

    Apa yang Anonymous 7.59 nak marah? Dulu PR memang kami terima, sekarang RIDA lah, kan kau orang semua orang BerIMAN, ZUHUD dll..Patutnya kaulah yang lebih tenang dari kami..kalau menang tak kan tak boleh nak riang sikit pun?

    Mengaku sahajalah PAS sekarang memang parti Samseng sebab dah kawan dengan DAP, jadi terikut samalah perangai DAP...PAS Asri Muda dah berlalu, sekarang PAS lain bonar bonar..kalau tak reti reti juga, tak tahulah.

    ReplyDelete
  6. Sour grape losers..memang SAH ahli PAS tak tahu nak RIDA..mereka RIDA bila mereka menang sahaja...

    ReplyDelete
  7. Tahniah BN

    HOBIN JANG HOBIN

    Hobin Jang Hobin...3x
    Daghi sawah tughun padang
    Kini kau dah pandai nondang
    Kali ini mesti monang
    Bukan susah cukup sonang
    Hobin jang hobin...3x

    Sumbek gol banyak-banyak
    Bia sampai jaghing kuyak
    Main bia hati-hati
    Jangan masok gol sendighi
    Hobin jang hobin...x3

    Duo satu kocik bona
    Ompek satu sonyum lebar
    Kalu buleh tujuh kosong
    Bia dio balik molopong
    Molopong.. molopong. molopong..
    Hobing jang hobin...3x

    Hobin jang hobin...3x
    Yam Tuan sokong kito
    Montoghi Bosar sokong kito
    Undang Luak sokong kito
    Jangan buek malu muko
    Hobin jang hobin...3x

    Kali ini kalau kalah
    Balik kampong potong gotah
    Kito jangan monggollabah
    Pialo kito punggah
    Punggah.. punggah...
    Hobin Jang Hobin...3x

    Hobin bin bin bin hobin jang hobin..............
    Hobin... hobin... hobin jang hobinnnnn........
    Hobin jang hobin....

    ReplyDelete
  8. tahniah BN...syabas tan sri isa... dah nampak dah keburukan PAS bila gunakan agama utk politik. Jgn politikkan agama yang suci kelak tsungkur mcm salahudin ayub lah. satu jari tunjuk org...byk jari tunjuk kita balik..hehehe

    ReplyDelete
  9. e'ekeleh meroyan pulak ~


    Tahniah


    >_____<

    ReplyDelete
  10. pas dah mula meroyan..

    naik hantu
    naik minyak

    buruk benar perangai umat melayu dalam pas..

    kencing pun berdiri, ada hati nak berjihad

    ReplyDelete
  11. keh keh keh

    kalo dlm PRK yg lepas2 umno/BN kalah kerana rakyat dah tolak UMNO/BN. Sekarang PAS dah kalah apa Cer?.

    Anon 8.16 kata kemenangan BN di tmpt sendiri sbg tiada makna, dlm erti kata lain sahlah bhw kemenangan puak Penipu Rakyat dlm PRK yg lalu sbg tiada makna.

    Walau apapun tahniah kpd penggerak2 kemenangan UMNO/BN di bagan pinang. juga pengundi2 yg bijak menggunakan akal. syabas UMNO/BN. Takziah PAS/PKR/DAP.

    keh keh keh

    ReplyDelete
  12. Tahniah TS Isa-UMNO-BN.........
    Syabas saudara-saudara jentera BN yang berjuang demi jihad untuk bangsa dan agam......

    Apa pun PAS-pakatan sudah kalah besar, terimalah bahawa rakyat sudah mula sedar PAS telah lari dari landasan Islam sebenar....... cuma sebahagian rakyat Kelantan saja yang masih jumud tidak mahu berubah.....

    Jangan nak salahkan rakyat Bagan Pinang lebih memilih rasuah, tetapi terima hakikat rakyat menolak PAS kerana telah terlalu jauh menjual agama untuk jawatan dan kuasa pemimpin-pemimpin mereka....

    ReplyDelete
  13. Apo nak heran, UMNO terpaksa pilih Isa yang popular walau dia rendah moral...sebab UMNO tak do org lain, yg akan menggalas cabaran UMNO...den kiro kemonagan UMNO ni tak do lah ajaib bona, sobab eh, dio monang di tempat sendiri, kubu kuat dia plak tu, dan memang dio nak bona monang sobab dio nak kembali ke arena politik dgn lbh putar belitnya...siap la ko Mat Asan...!!

    Tak heran pun Isa monang..serupo lah kalau UMNO lawan kek Permatang Pauh ko...kan!!! memang monang UMNO makan asap yo lah...serupa la mamat !!!

    Tak heran pun!!!!

    ReplyDelete
  14. Kelakar laa ulasan kau kali ni Paneh... tapi ado botul yo tu, hehehe.

    Sapo yg kato UMNO tak relevan laie mmg makan ludah sendiri laa, tak pun ludah Guan Eng ke, Nuar Brahim ke, Salahuddin ke, hakkkk ptuiiiihhh!

    Penyokong PAS yg dtg dr jauh pun kena tipu hidup2, bos kato ado peluang nak monang kek Bagan Pinang, hahahaha! Dah den koba an dulu...

    -Mazda6

    ReplyDelete
  15. Alhamdullilah syukur kehadrat Allah di atas kemenangan BN di BP. Setidak-tidaknya membuktikan UMNO masih relevan terutamanya kpd orang melayu dan juga bangsa lain.

    Disamping itu, ia juga membuktikan UMNO masih diterima hampir 6,000 hingga 7,000 pengundi islam. UMNO lebih relevan berbanding parti ISLE yang hanya menggunakan tagline ISLE tetapi berkarat.

    Kenapa perlu mengiktiraf PKR, kenapa perlu bersekongkol dengan DAP????????????????/????????

    Den sendiri tak ponah dongarr kalau PKR ada buat majlis berkaitan islam apatah lagi DAP. Sobab tu lah UMNO tu lebih suci berbanding yg lain.

    Hati mesti bersih, otak jangan karat.

    ReplyDelete
  16. ni nak cite skit nie..aritu mase oang sume kempen2 kat bagan pinang nie aku ngan member pun pegi laa duk dengar ceramah PAS ni..mase tu Bro Anwar ceramah..mase die ngah duk kutuk2 menteri ni..tetiba nik ajis sampai.."Takbir"..bila nik ajis sampai je flow ceramah bro anwar ni dah slow nak kutuk2..jadi alim terus..haha..aku pun bosan nak dengar..aku ngan member aku g laa tengok oang jual2 barang kat tepi tempat ceramah tu..aku g kedai oang jual barang yang ade gambar tok guru..ni dialog die...

    jurujual: bang ni jam "tok guru ambo" kalau abg beli jam nie, sejuk ati bile tengok muka tok
    guru nie..

    aku: yer ker..ooo..sejuk ati eh..
    tak pe bang, saye nak tengok2 jer nie..

    pastu aku ngan member pun g kedai sebalah die ade oang jual baju gambar anwar plak..aku pun usha...

    jurual: bang beli bang baju anwar bang.."reformasi" bang..

    aku: emm...cantik...ermmm tak pe...saye nak tengok2 jer nie...

    aku pun cakap ngan member aku..
    bang tadi kite tengok gambar tok guru ambo sejuk ati..ni kite tengok gambar anwar tetiba jer rase cam sakit jer juburi kite nie..hahahah...

    aku ngan member aku pun trus blaa..

    p/s:lu pikir laa sendiri..fanatik ker tak fanatik nyer dioang ni..gambar pun boleh wat sejuk ati..kan lebih baik kite tengok gambar Kaabah..dapat pahala..

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive