Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Thursday, October 15, 2009

PERASUAH akan pastikan PELIWAT tidak berjaya tadbir negara

Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin tidak akan membiarkan Ketua Pembangkang, Bro Anwar Bin Ibrahim untuk terus menerus membuat helah bagi mempengaruhi generasi muda dan keseluruhan rakyat Malaysia demi kepentingan politiknya. Baca selanjutnya.


p/s: Sorry bro. You have not proven that you are a corrupt-free leader or much better than Bro A.B.I. The people know all about your corruption and abuse of power under Paklah premiership. Thus the onus to prove otherwise is on you. Unless and until you do so, you will never obtain our confidence. Best of luck.

14 comments:

  1. Salam, inilah akibatnya memberi kebebasan kepada manusia yang telah meninggalkan tabie sebenar dalam kehidupan....... akhirnya perasuah ini terpaksa mengegarkan dewan pemuda untuk memastkan peliwat ini tidak menjejak kaki ke Putera Jaya......

    Sejauh mana anak-anak buahnya dapat menghayati seruannya, kalau dalam pemikiran mereka jauh menyeleweng dari sasaran sebenar perjuangan tetapi hanya khusus untuk mengejar nafsu kekayaan.....

    ReplyDelete
  2. Siapa KJ kata Anwar tak boleh jd PM...Anwar org UMNO kah???? Anwar bukan org UMNO, dan kebykan org UMNO mmg tak mahu Anwar jd PM, tetapi yg memilihnya adalah rakyat...kalau rakyat hendak dan lebih percaya kpd Anwar utk jd PM, siapa KJ nak sekat Anwar jd PM????? lu sapa mamat!!!!
    Lu berani cakap depan org UMNO jer...bila berhadapan dgn rakyat, sapa pun tak peduli ekau jang!!!

    Lu sapa mamat!!! Ketua Pemuda Umno cabok jer!!! seorg ketua pemuda UMNO tp tak der jawatan dlm kerajaan...tak malu ke, org tengok awak ni kecik jer tau tak, tak sedar diri ke mamat PERASUAH ni!!!!

    weiii!!! cakap baik sikit aaaaa!!! lu dan UMNO sapa mau tentukan org mana mau jd PM....lu jaga pemuda samseng lu tu dulu la!!!!!

    ReplyDelete
  3. anon 10:18...bertenang sdr, biarkan mereka terjun dengan labu-labu mereka..baru dapat pertahan 1 kerusi ego mereka sudah melangit tinggi..berkokok 7 hari 7 malam. Siapa UMNO dan KJ untuk menetukan siapa yang bakal menjadi PM yang seterusnya ? Rakyat yang menentukan..

    ReplyDelete
  4. Wahai penyokong dan penjilat al juburi, apa punya bahalol la korang ni, si peliwat tu kau nak dia jadi PM, mati hidup balik pun aku tak akan benarkan wahai sang pengikut kaum nabi Luth!

    Tuhan akan melaknat kamu semua!

    ReplyDelete
  5. perasuah..perasuah..
    mahu mengelabui mata rakyat ya... =]

    ReplyDelete
  6. Secara kebetulan atau pun dari dulu tapi tak disedari, penyokong tegar B.A.B.I juga adalah homoseksual dan logiknya kaum ini terpaksa memperjuangkan B.A.B.I sebagai PM supaya kegiatan kaum ini ada orang besar akan 'payung'.
    Betul ke?

    ReplyDelete
  7. Duo2 pun pembongak!

    -anti bongak-

    ReplyDelete
  8. Aku sokong mahamamak bapak pemfitnah Msia. Patut padan pun anak buah King Samy gantung selipar chetty kutty kat gambarnya, puek ptuih.

    ReplyDelete
  9. sibotak kalah jadi menteri kau tak malu ke KJ. Tapi dah tradisi UMNO melahirkan pemimpin dituduh rasuah, peliwat dan pembunuh tapi..... Bangunlah bersama saya. 1Msia tak tidur pun teringat rentetan kes anak Syaribu yg terlalu banyak coincidentnya.

    ReplyDelete
  10. aku berbangga sokong dacing parti perasuah dan pemfitnah.

    -tom tom bak-

    ReplyDelete
  11. Den pun sangat gembira dapek sokong dan undi parti keparat penuh dengan dosa dan noda RASUAH dan PERASUAH serta sangat cemerlang TEMBERANGNYA.....

    Tak do yang membahagiakan melainkan sokong penuh UMNO gilo kuasa dan lubuk segalo penyakit RASUAH....

    HIDUP UMNO!
    HIDUP UMNO!
    HIDUP UMNO!!!

    HIDUP RASUAH!
    HIDUP RASUAH!
    HIDUP PERASUAH!!!!

    RASUAH UMNO!
    UMNO RASUAH!
    UMNO, UMNO, UMNO, RASUAH, RASUAH, RASUAH!!!!!!!

    MAMPOS LAH UMNO!!!!!

    ReplyDelete
  12. DIMANA MANA SAMA
    DIBUMI YANG HIJAU WANGI INI
    BANGSA MELAYU
    DIDALAM PAS UMNO PKR...

    ADALAH BANGSA SUBSIDI
    PUNYA TAUKE PUNYA PROXI
    BOLEH DISOGOK BOLEH DIBELI

    MARILAH "YANG GAMBI" NYANYI
    ANAK KECIL MAIN API...
    TERGADAI SELURUH HARTA BENDA
    AKIBAT SENGKETA SESAMALAH KITA
    BUMI DIPIJAK MILIK ORANG

    JANGANLAH !
    ROSAK BANGSA !
    ROSAK AGAMA !

    ReplyDelete
  13. SAPO KAU KJ DULU BAWAH KETIAK LANI BAWAH KANGKANG SAPO LAK.... SOTAKAT TARAF LOBAI KAMPONG NAK MELOBI JAWATAN IMAM RONTIKANLAH , EKAU TADIKA PON BOLUM HABIH LAI KAU TONGAH MENETEK LAIE DSAI DAH MENGEGARKAN SATU MALAYA WOI BRO, DALAM KES NUAR NI SERET SEMUA MALAON DAJJAL YANG ADO NGAPO TAK DAKWA MALAON NI BUEK LAPORAN PALSU,JURU HUKUM BOSAR PUN KONO BUBUH DALAM "JAHANNAM" TERMASUK SAMO SPESIS DAN SEWAKTU DENGANNYA NTA KEK MANO BACA KITAB....BRO

    ReplyDelete
  14. Cermin diri sendiri sebelum hentam dan kritik orang lain. Jika diri kita lebih baik di segi pencapaian dalam bidang iman,ilmu, akademik atau lain-lain dari yang kita tohmah walau pun dia nampak gay, nampak rasuah atau sebarang tuduhan belum terbukti, lebik baik diam-diam tengok tv, solat jemaah di masjit atau pergi berniaga atau kerja tambah duit untuk keluarga lebih berfaedah.Salam.Buat report polis dan bawa dia ke muka pengadilan jika berani jangan macam anjing menyalak syaitan ditengah malam. Yang tengah dibicara tunggu je keputusan mahkamah.Salam.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive