Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Thursday, October 29, 2009

Mangsa Liwat Seterusnya? Atau Dia Memang Dungu?


Inikah manusia yang disanjung oleh Pemuda UMNO Malaysia? Inikah mesej perjuangan Pemuda UMNO Malaysia kepada Rakyat Malaysia? Inikah bentuk pemikiran dan gelombang perubahan Pemuda UMNO Malaysia?

Apakah Pemuda UMNO begitu dayus? Apakah Pemuda UMNO sudah hilang akar umbi dan jati diri? Apakah Pemuda UMNO masih setuju untuk orang ini Khairy Jamaluddin diangkat sebagai Ketua Pemuda UMNO Malaysia?

Presiden UMNO, Timbalan Presiden UMNO dan Naib-Naib Presiden UMNO, Pengerusi dan Jemaah Jawatankuasa Disiplin Parti UMNO dan Veteran UMNO ambil BERAT dan PEDULI wajah ini? Apakah senyum sebagai sindiran akan ke PANDIRAN UMNO?


Mana Pak Mertuanya? Tak beri Nasihat ke budak hingusan ini? KJ telah mencemar Nilai dan Etika Tersirat, ibarat Retak Menanti Belah. Dalam sejarah kepemimpinan PEMUDA UMNO, inilah satu-satunya Ketua Pemuda UMNO Malaysia yang telah membacul wadah, nahdah dan dakwah UMNO Malaysia. Ini KES BERAT. Sudahlah banyak penyakit lalu tak beres, kini H1N1 Ketua Pemuda UMNO Malaysia...pula.

Ternyata PINTAR yang tidak berTUAN, menjahanamkan Parti Umat Melayu 1946. Sudah pasti Tok Nyang Sheikh Abdullah Fahim kecewa sikap Cicit Menantu yang tak kenang BUDI.

Atau inikah manifestasi pelacuran minda oleh Anwar Ibrahim? Atau ini dia sasaran mangsa liwat seterusnya Anwar Ibrahim?

Gugurkan aja Jawatan Ketua Pemuda UMNO yang disandangnya. Sudah hilang kelayakan secara roh. Ooii...pembesar dan Bangsawan UMNO...bertindak lah, demi Roh Agama, Bangsa dan Tanahair.

8 comments:

  1. tAk dapat keluar utk Cover majalah TIME, keluar dalam majalah "BIZARRE" jadilah. Maybe dia ingat org RUMPUTAKAR suka and bangga bila dia keluar majalah "lebih kurang" 10 ringgit senaskaH ni.


    MIANG KELADI

    ReplyDelete
  2. Berapa lah point KPI si KJ ni?Ntah2 job scope pun dia takde..Sebab tu la ikut suka dia je nak cari publisiti..kalau KJ pakai baju melayu kira ok lagi..

    ReplyDelete
  3. Saya setuju dengan pendapat saudara tentang Khairy yang telah banyak membawa keburukkan daripada kebaikkan. Mulut dan kata-kata sungguh celupar. bagaikan budak hingusan untuk menunjuk pandai tentang politik. Yang tua tidak dihormati baik kawan maupun lawan. Lebih baik jadi model daripada menjadi ahli politik. Betul-betul memalukankan, inikah lagaknya seorang yang bergelar Ketua Pemuda Umno Malaysia.
    From... 4U2C

    ReplyDelete
  4. Salam Tuan,

    Geli geloman bila tengok baju yang dia pakai, ha ha ha.

    Saya ada bikin pantun untuk menantu:

    KJ jatuh UMNO kukuh,
    KJ belah UMNO gagah.

    KJ jatuh UMNO kukuh,
    Sudah terang lagi bersuluh,
    Jangan pula tunggu disuruh,
    Harapnya si KJ tidaklah bodoh.

    KJ Rebah UMNO Gagah

    Wassalam.

    ReplyDelete
  5. Aku ingat korang semua cemburu kj bolih masuk magazin. handsome ape kj.Agak-agak muka korang bolih masuk ke gambar korang aku ingat bolih kena paneh miang wooh....kalau dapat masuk. Wa caya KJ ini baru dinamakan PEMUDA HARAPAN GADIS....

    ReplyDelete
  6. Cover untuk Harper's Bazaar isu bulan Oktober 2009 ialah Janet Jackson, bukan KJ. Muka KJ tak layak pun letak kat cover mag tu, lagipun biasanya covergirl fomfuan. Gambar kat Paneh Miang tu gambar tipooo... saja ada orang nak buat lawak (Husin Lempoyang? Muakakaka... hang tau la Usin punya lawak sarcastic).

    ReplyDelete
  7. Cicit komut ekau jelous ke bingai ooi. Muka kau tak layak masuk majalah bior le org yg bergaya boleh masuk. ini kan pulak ketuo ekau bingai. Kalau kau teringin di liwat Anwar, kau tanya lah Si Saipol yg mungkin malam2 dok pegang timun tapi berangan diliwat ptuih. Doktor Burma dah sahkan dia masih dara atau kau teringin pada dia, ptuih dasar kaum lut.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive