Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, October 10, 2009

PRK N31: 279 orang? Sah pembongak!

Malam semalam kononnya penyerahan borang 279 ahli BN untuk menyertai PKR. Siapa kepala? Zainal, bekas ketua kampung Si Rusa. Sebab sebenar masuk PKR? Sebab tak dilantik semula jadi ketua kampung. Siapa lagi yang join dia masuk PKR? Bekas ahli jawatankuasa dan kawan-kawan dia yang tak puas hati sebab bos depa tak dapat lagi jadi ketua kampung. Berapa ramai sebenarnya yang masuk PKR? Lebih kurang 10 orang. Habis, yang lagi 269 borang tu siapa punya? Ontah...borang kosong la kot...tindih untuk kasi tebal. Depa masuk PKR semata-mata kerana kecewa? Biasalah, dalam PKR ramai yang bekas kena reject oleh Umno. Peliwat, perasuah, penyangak, penyamun, penipu, pencuri, orang kecewa, orang putus asa, orang tiada pendirian...semua ada dalam PKR. Maka bolehlah diduga spesis macamana yang banyak dalam PKR sekarang ni.

Sebelum ni komplot pembangkang tuduh budak depa kena pukul dengan orang Umno. Tapi budak tu ghaib pulak. Report polis pun tarak. Nama budak ni pun Pas tak tau. Memang sah la PR adalah Pembongak Rakyat Nombor Wahid!

Mana mamat yang kau cakap kena pukul ni Salehuddin Ayub? Padanlah PAS ni kaki kencing.

10 comments:

  1. Tan Sri Isa sudah didapati bersalah, kalau Umno letak dia juga bermakna bahawa Umno tak ambil berat tentang kes-kes macam ini. Kalau pun dia boleh menang di situ, kena fikir seluruh Malaysia fikir apa terhadap Umno,” Dr.Mahathir Mohamad. Mantan Presiden UMNO

    Pengundi Bagan Pinang ... anda penentu ... adakah perasuah yang akan dipilih atau sebaliknya!!! Semua terpulang di tangan anda!!

    ReplyDelete
  2. PAS sudah kalah. yeah!

    ReplyDelete
  3. Anon 8:53 ~ Bapak segala rahsuah lagi kebal aku tgok .. bebas kesa sini. Nak diangkat jadik PM lak tuh! xoxoxoxox

    ReplyDelete
  4. UMNO lagi sah penipu dan pembohong...Datuk Azem dakwa kono tumbuk, tapi tak do plak keluar gambar dio bergelut...baru tepuk bahu, di kato eh kono tumbuk...!!! patut eh, hobin yo ngan kayu beruti biar sampai terjalar...sonang cito...!!!

    Lagi satu UMNO memang penipu..!! UMNO kato nak buat tranformasi nak pulih imej UMNO, last2 dio calonkan PERASUAH jadi calon...boto lah kato org, UMNO RASUAH DAN PERASUAH no Wahid!!!!!


    kuang...kuang..kauang...

    ReplyDelete
  5. Dia hilang pasai darah ayam kat muka dia pun dah hilang.

    PAS duk tengah nak belasah dia untuk memastikan ujud kesan luka dan lebam tapi dia takut sakit dan cabut lari. Itu pasai no police report made by him.

    kokokokok

    ReplyDelete
  6. darah ayam ke sos tomato bdk tu pakai? siap corak darah bersimpang siur. apo2 pun cayalah umno negeri sembilan. selama ni pembangkang igt dorg je brani buat havoc. umno n9 pun jgn kasi can. bdk pembangkang ni kalu banyak crita kasi plangkung je dorg. org2 umno kena tunjuk tegas kali ni terutama pemuda. kembali menjadi pemuda umno gagah era 60an 70an dulu.

    ReplyDelete
  7. Itu bolum pemuda gagah berani UMNO tibai lagi...kalau mereka tibai budak tu, alamat eh, esok pagi bolum tentu nampak matahari!!! ye lah...UMNO kan terkenal SAMSENG berani mampus diorg...hantu pun cabut lari yek!!!!

    Tu Dato Azeem yg kono tibai dulu dah dapat ke org yg menumbuknya???? apalah malang nasib korang UMNO, dapat ketua putera UMNO, bapok pulak!!! kena cuit sikit dah tumbang TKO!!!! itulah belum kono tibai dgn kayu lagi...nasib baik!!! kalau tak terjalar terus!!!!

    mana dia org yg tumbuk si BAPOK GENDUT dulu tu???? tak de pun!!!! UMNO bohong yerrr!!! jgn bohong tau!!!!!!

    ReplyDelete
  8. apolah ko ni bongap sangat..suruh ngaji ko cabut lari...

    ReplyDelete
  9. peliwat dan sekutu-sekutu liwatnya pasti kalah.

    ReplyDelete
  10. Pas kalah seb3lum bertanding. Semua yg tak sehaluan kena tendang kluar pas pis pus

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive