Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Saturday, August 25, 2012

MISI POSSIBLE BN TAWAN PENANG?

Dap dan Lim Guan Eng yakin bahawa mereka akan menang di Pulau Pinang di dalam PRU13 nanti yang mana faktor sokongan  kaum cina bandar khasnya.

Tetapi Penulis berpendapat BN akan menawan balik Pulau Pinang kerana Puala Pinang adalah sebuah negeri yang mempolupori kegiatan anti Islam dan anti hudud (Karpal Singh di Parlimen Jelutong), penyokong aktiviti LBGT, purulisma agama (persamaan agama Islam dengan agama lain), penyokong kuat negara Israel, Freemason, penggunaan Kalimah Allah oleh agama lain dan pengamal LIWAT (Brother Anwar Ibrahim di Parlimen Permatang Pauh) dan pusat rasis dan penindasan kaum India dan Melayu termasuk peniaga Melayu dari sekecil perniagaan gerai kepada sebesar perniagaan Penswastaan Pelabuhan Pulau Pinang, berkiblatkan PAP Singapura, Chin Peng dan Mat Indera, pemansuh (eraser) DEB dan pemaju rumah kos tinggi rakyat (Lim Guan Eng di Parlimen Bagan).

Rakyat dan pengundi Pulau Pinang Melayu Islam wajib menghukum Dap dan (Komplot Pembangkang) dengan TIDAK MENGUNDI Dap atau Pkr atau Pas kerana idealogi anti Islam dan anti hudud yang diperjuangkan, kemaksiatan yang di dilakukan dan ditaja, penindasan dan sikap rasis terhadap kaum Melayu dan India yang diamalkan.

Selanjutnya sini.

3 comments:

  1. Analisa dan pendapat paling bangang dan bebal dlm dunia. Mimpila ko semua gerombolan BN sampai muntak taik.

    ReplyDelete
  2. Penyokong diktator dunia - Mubarrak, Ghadafi, Hitler, Assad, Marcos, Mao Tse Tung, Mahathir - selalu ulang ayat2 yg sama kpd musuh2 politik sebelum kerajaan mereka jatuh tersungkur di tangan rakyat.
    Bersiaplah Umno, expiry date dah sampai.

    ReplyDelete
  3. nik aziz diktator sesatAugust 25, 2012 at 10:03 PM

    Mahathir diktator yang letak jawatan. Hehehe. Ramai yg percaya dia diktator termasuk anon bangang atas ni. Oh...lupa plak. Dulu ada sorg diktator dikelantan tu cakap...jika hari ini mahathir letak jawatan, esok dia pula akan letak jawatan. Haha...dah nak masuk 10tahun mahathir resign, wali selipar tu masih terus berkuasa. Munafik sungguh. Sesuai la tu couple dengan khalifah tak islam guang eng tu.

    ReplyDelete

Blog Archive