Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, April 3, 2009

Sshhh...cuba dengar!

Dalam kesunyian..

Tiba-tiba..

Terdengar sayup-sayup suara merintih hiba..

Isk..isk..isk..

Antara dengar dengan tidak..

Cuba pastikan sekali lagi..

Hu..hu..hu..

Makin kuat pulak bunyi tu..

Macam suara orang menangis..

Tang mana pulak bunyi nangis tu?

Macam jauh je dari Putrajaya..

Hu..hu..hu..

Seakan bunyi dari utara..

Permatang Pauh ke?

Hu..hu..hu..hu..hu..hu..

"Kau kejam Lah...kau kejam.."

"Huuuuuwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!"

Histeria pulak dah!

8 comments:

  1. Pelakon inilah yang umno dokm puja-puja dulu sampai naik ke no 2. masih ku ingat sebab melayu tak lupa

    ReplyDelete
  2. saya pun dengaq juga, ingatkan suara orang gila mana, rupanya dia ni, memang dulu UMNO, tetapi terbuang kerana nak membersihkan parti. jika dia masih dalam UMNo tak adalah PKR dan anon 4:20 takdapat lah nak buat rusuhan dan baring tengah jalan

    ReplyDelete
  3. bro,
    lopeh nih bang nuar meghasailah jawab eee..
    haru.......haru.

    ReplyDelete
  4. yang dia dok menangis bergulin-gulin pasai apa. sabaqla kita cuba lagi. apa kata kita taboq lagi fitnah yang tahap lebih mengancam... kita buat lah cerita kata PM dulu tu dia kaki li**t ka! tak boleh pulak no , nanti kena batang hidung sendiri. habih la nak buat cete apa lagi. memang dah tandus idea. nantila kot cek ada idea baru.. cek bagi kat hangpa no. bukan apa cek kesian!!!

    ReplyDelete
  5. Mufid, gotahlantun dan bERANIKAN hATI (walau pun aku tahu kau takut). Hari ni MCA dah secara rasmi mintak jawatan DPM dan Timb. BN dari UMNO. Ha ha ha, baru anak2 tahu mainan politik. Sebab yg memberanikan Latok Loke Yuen Yiow mintak kerusi ini sbb meke dah nampak PM hari ni PM yg dah tak kuat dan LOMAH. Ini PM, bini dia sendiri pun dia takut ha ha. Ini PM terlalu byk scandal ha ha. Mahatua cuba nak ujud skandal pada Anuar, satu pun tak gugat dia. Lawan tetap Lawan. Klau dulu Anuar diserbu UTK, diptg air dan letrik, hari ni mari lah kita sama rasa bahana melayu dah LOMAH. Pantet Miang masih dok nostalgia isu liwat, Cian Pantet Miang.

    - tom tem bak -

    ReplyDelete
  6. SALAM BRO...
    GUA RASA SEKARANG ANWAR TENGAH BERGULING-GULING MELALAK PASAL NAJIB DAH JADI PM MALAYSIA..

    HUA..HUA..HUA...
    PADAN DENGAN MUKA ANWAR AL-JUBURI...
    NAMUN KITA JUGA PERLU BERJAGA-JAGA KERANA SELEPAS INI ANWAR AKAN MEMULAKAN SATU SERANGAN YANG GANAS [PADA KERAJAAN...

    KITA AKAN TERUS BERJUANG..
    SALAM...

    ReplyDelete
  7. Tak sompek 2 hari dah ngalah dahhhh, Shhh Najib dah bebas Hindu Hindraf wah wah wah demi bukit selambau. Lomahnya lomah. C4

    ReplyDelete
  8. Muka mangkuk ayun ni lagi !!! Tadak muka lain ka, muka macam kambing tua tertelan biji cempedak. Muka pelakun pak pacak, tadak kerja lain, asyik nak mencacak pungkok orang aje kejanya. Tengok reaksi muka dia pun dah tahu, tak dak lain yang dia tengok la tu kalau bukan tengok pungkok orang. Entah2 tengah terliur tengok pungkok OKU kapal karam singh si pondan tua nak mampos.

    ReplyDelete

Blog Archive