Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, April 6, 2010

Anwar again...

Excerpt from Mingguan Malaysia dated 4 April 2010.

Anwar hanya diperalatkan oleh DAP. DAP perlu ada seorang Melayu untuk mengetengahkan agenda mereka. Jika tidak ada Anwar, DAP akan cari orang lain, orang tidak cerdik pun tidak apa, sekarang Anwar mungkin cerdik tetapi kalau Anwar tak ada nanti, DAP akan cari juga seorang Melayu. Saya percaya Anwar pun tahu. Ini kerana DAP tahu mereka sahaja tidak akan mampu mencapai matlamat dan cita-cita untuk menguasai negara ini.

Saya juga percaya pemimpin Pas tidak sayang sungguh-sungguh kepada DAP. Di hati mereka tidak mungkin akan membiarkan negara ini terlepas kepada DAP biarpun atas nama pakatan pembangkang. Cumanya sekarang ini Pas seperti mencuba-cuba atau mempunyai matlamat sendiri dalam kerjasama dengan pakatan pembangkang. Biarpun Datuk Seri Nik Abdul Aziz Nik Mat sering bercakap macam-macam, tetapi saya percaya dan saya yakin jauh di sudut hati Nik Aziz, dia bekerjasama dengan DAP secara strategi sahaja. Mungkin dia meluat kepada sesetengah pemimpin UMNO.


This is what Tan Sri Sanusi Junid said. How sad. CIFUT Brother Anwar Bin Ibrahim is being used by DAP for the party's interest. Tan Sri is right when he said that Pas and DAP are not really 'allies'. Well, a senior politician has spoken and readers could evaluate for themselves. As far as I am concern, CIFUT Brother Anwar Bin Ibrahim should be disposed for good in the interest of the nation!

15 comments:

  1. Now you must know Sanusi. Throughout his political life he lied all the way.

    ReplyDelete
  2. Wah..nampak eh sejak semenjak ni gilo babi boto blogger UMNO menyerang Nuar termasuklah PM..hari2 posting dio cito hal Nuar. den tak polik lah jang, sobab eh kan nak PilihanRaya Parlimen Hulu Selangor ni kan...ekau tak do idea ko jang lagi..cito bab Nuar ni dah basi lah jang, asyik2 bondo yang samo yo, Nuar peliwat lah, fitnah lah...samo yo jang..den raso lbh baik ekau fokus nak PRK Parlimen Hulu Selangor ni tanpa ekau hentam sesiapa...tak do guno eh ekau hentam Nuar...kalau org nak bonci kek dio dah lamo dah dio terkubur...!!!

    Ekau makin byk cerita kisah Nuar dio lagi lah kuat publisiti percumo ekau bagi kek dio..bodoh!

    pakai otak sikit lah jang!! Umno makin parah dah ni...duit tak do! lagak bosa yo memanjang! semuo lakonan UMNO yo...

    ReplyDelete
  3. Yang peliknya blogger UMNO kutuk Anwar, tapi UMNO sendiri menyanjung tinggi President Seks Bebas MCA...wai yoooo!!! ko jgn cakap pasl moral lah Paneh! Chua Soi Lek pelakon VCD lucah ke hulu ke hilir disambut karpet merah dan dicium tangan lagi oleh UMNO, peluk2 lagi bro!.....bodo!

    ReplyDelete
  4. Anon 10:36 PM,

    Itu parti Cina. Adakah Cina ada moral? Sebabnya perwakilan MCA yang memilih orang yang video seksnya disebarkan untuk menjatuhkannya.

    Dia pun mengadakan hubungan seks dengan perempuan simpanannya.

    Bukan dengan jantan sepertimana Anwar Ibrahim CIFUT BABI al juburi al liwati suka bontot jantan.

    ReplyDelete
  5. Paneh Miang ,Kalau nak bercermin biarlah depan belakang.Tak baik berat sebelah,masing masing ada kepincangan tapi kalau nak bandingkan kesalahan dari kaca mata kita yang bolih melihat dan otak yang bolih berfikir, juga dari segi undang undang negeri, mana lebih berat agaknya ya, bersubahat dengan saorang PEMBUNUH atau bersubahat dengan saorang bertabiat SUNGSANG?

    ReplyDelete
  6. wah. en. mohd ali ni lobih sokong peliwat dari pembunuh. bulih kono lingkup negara ni kalu itu mcm. kaum nabi luth yg ditimpa bala oleh Allah disanjung pulak oleh mohd ali ni. apo la nak jadi mesia ni.

    ReplyDelete
  7. kempen buduh yang dah basi...

    ReplyDelete
  8. UMNO lebih sayang Chua Soi Lek yang kuat berzina dan disanjung sbg pemimpin demi kepentingan politik...

    mudah sangat hujah UMNO, sb CSL tu China dan bukan Melayu maka semuanya boleh! berzina boleh...! kalau CSL tu takat ahli MCA peringkat cawangan kampung tak apo lah sb org tak kenal dia...ini CSL presiden MCA...

    UMNO bersekongkol pulak menyokong CSL....teruk betul...

    habis pemimpin umno yg kuat meraba tu umno sorok plak ke USA...habih cam no tu?....ko fitnah kot!

    ReplyDelete
  9. PKR bersekongkol dgn pemimpin sendiri yg juga kuat berzina. Siapa ya? Eli...Oli..goli?

    ReplyDelete
  10. Den Ingat elok ekau bersekolah semula, itu gambar tempel ngok.

    ReplyDelete
  11. Gambar tempel eli ko tak percaya. Gambar tempel najib, razak baginda dgn altantuya yg ngaku disuperimpose oleh pemimpin pkr ko pecaya pulak? Kalo gambar eli tu tempel, ngapa dia siap nangis2 mintak maap? Siap betobat depan nik najis. Hahaha. Kata dulang paku serpih.

    ReplyDelete
  12. anon2 penjilat al juburi (bak kato mat sabu la kan...) memang takdo akhlak dah. lamo dah tau. dah ketuo eh macam tu, anak2 buah pun lobih kurang yo la. ketuo menubo buntut orang, anak2 buah jilat pulak buntut dio. setakat cakap DSN bunuh altantuya tapi sampai skang takdo bukti, "akuan bersumpah" RM4 ex-polis (reject) yang di pakai eh. sumpah laknat Saiful tolak topi. goli den.

    cito bab nuar ni cito basi? memang la kek kau cito basi bai. kalau buleh, macam bos ekau tu. ekau nak semuo lupo pasal kes dio tu yo tak? ala apo la sangat homoseks pado mato ekau ni yo kan? apo la sangat kisah umat nabi Luth kek ekau ni kan? yo la. takyah la pogang janji Allah tu kan? poie la membuntut selagi terdayo, jangan kobakan kito orang tak gitau yo.

    gambar eli gambar tempel? kah kah. salah tu. eli tu kono tempel lopeh tu baru dio bergambar. tu yang muslimah pas poluk2 dio sayang bona kek dio tu.

    mohd ali ismail:
    meh la bukti eh. bertahun2 kito menunggu. kok ado "14 kotak" bukti kek luar negaro jugak ko? apo? 16 september? we got the numbers? alahai. lotih..

    ReplyDelete
  13. Anwar main ngan jantan. Soi Lek at least main ngan betina. Mana lebih bermoral. Main ngan betina semua lelaki buat. Main ngan jantan ni species gay je. Takkan gay boleh jadi Perdana Menteri Malaysia.

    ReplyDelete
  14. SEJARAH TELAH MEMBUKTIKAN BAHAWA UMNO BERSEKONGKOL DGN YAHUDI SEJAK ZAMAN SEBELUM KEMERDEKAAN NEGARA LAGI...

    Bila UMNO kata mereka yg memperjuangkan kemerdekaan tanah air kita ini.. maka hampir 80% golongan muda dan golongan cerdik pandai dari kalangan bangsa melayu akan bangun berdiri meminta bukti serta fakta yg kukuh siapa dia manusia2 dlm UMNO yg mempertahanankan tanah air kita dahulu..


    Orang UMNO mana yg mengangkat senjata menentang penjajah..?? orang UMNO mana yg terpaksa melarikan diri ke dlm hutan dgn meninggalkan anak isteri / suami semata2 kerana diburu oleh tentera2 british kerana dituduh sbg komunis dan gerakan2 berhaluan kiri..

    Tun Mahathir dan Tunku Bedol Raman Kat mana masa tu..?? dibawah naungan British bukan..?? menjadi anak emas Britishkan..!!


    Knp para pemimpin melayu yg menentang British ditangkap di bawah ISA, dibunuh dan diburu sehingga ke dlm hutan..?? siapa yg menjadi dalang dan tali barut British serta pemberi maklumat risikan kpd pihak British tentang gerakan2 pejuang melayu tersebut sehinggakan mereka semua dijejaki dan ditangkap oleh british... ??


    Golongan yg menjadi Baruah British inilah yg pada waktu dan ketika ini dgn tidak berasa segan silu mengatakan bahawa mereka semualah yg berjuang menuntut kemerdekaan..


    Wahai sekalian Mahluk UMNO kalau kalian semua bodoh jangan pula cuba nak memperbodohkan org lain terlebih2 lagi golongan generasi muda melayu..


    Semua org tahu yg UMNO ini dululah yg menjadi kakitangan serta mata telinga British dan bekerja dgn kerajaan British untuk mentadbir Malaya.. huhu.. kalau dgn Puak2 tak berpelajaran serta sengal bolehlah nak temberang... .


    Semua org tahu bahawasanya,Orang2 UMNO nilah dahulunya yg mengampu pihak British serta menghasut serta merendah2kan org melayu dgn hasutan yang cukup popular pada masa itu..
    " Macam mana org melayu nak perintah negara sendiri kalau nak buat Jarum sebatang pun tak tahu "

    Justeru itu UMNO dgn redha menerima pakai Perlembagaan Negara ciptaan Sir Load Reid ( seorang Yahudi ) hingga ke hari ini dan membakulsampahkan hukum Allah.. - bukti nyata UMNO bersekongkol dgn musuh Allah yang nyata..

    Ketika British memperkenalkan konsep " Jus Soli " iaitu menerima dan mengiktiraf semua bangsa yg berada di Malaya ketika itu sebagai warga negara malaysia ( cina dan india ). Siapakah yg bersetuju dgn agenda yahudi tersebut..?? bukankah tangan2 UMNO yang menyambutnya dgn redha..?? walaupun ketika itu semua ulama` yg bercita-cita mendirikan daulah islamiah dalam negara kita menentang agenda Yahudi tersebut..?? Apakah UMNo masih nak menafikan segala kedurjanaan mereka ketika itu..

    Tunggulah di makamah Allah dipadang Mahsyar nanti dan saksikan lah bagaimana Allah membentangkan segala2nya berhubung tentang peranan UMNO bersama2 Yahudi dan Nasara bersepakat merencanakan penubuhan negara proxy yahudi di Malaysia ini.

    Kami merayu kepada sekelian Penyokong serta Ahli UMNO yang kononnya drpd golongan cerdik pandai melayu, silalah Tuan2 dan Puan2 senaraikan beberapa nama2 Para pejuang UMNO yg telah ditangkap serta dipenjara oleh pihak British dan telah menggadaikan nyawa mereka demi mempertahankan kesucian Agama dan Maruah bangsa Melayu..

    Sila nafikan bahawa org yang merangka serta menulis Perlembagaan Negara Malaysia ( Sir Load Reid ) Bukan seorang Yahudi Laknatullah.. sehinggakan dalam frasa2 terakhir Perlembagaan Negara Yahudi sendiri menulis " Bahawasanya selepas ini tiada sebarang Undang2, akta mahupun peraturan baharu yang boleh mengatasi segala Undang2 yang telah termaktub di dalam perlembagaan Negara baru Malaysia yang merdeka lagi berdaulat.

    * Dengan termatrinya frasa2 terakhir tersebut maka segala hukum Allah telah dipijak2 serta diinjak2 di bawah telapak kaki yahudi Laknatulullah hanya dgn kita berpegang kepada Perlembagaan Negara ciptaan yahudi tersebut.

    Sila cabar fakta dan sahutlah cabaran Aku wahai panglima dan srikandi ketuanan sekular UMNO..??

    ReplyDelete
  15. ala..kalau dah bonci macam tu la ayat-ayat hujah yang boleh direka-reka...

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive