Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, April 25, 2010

SAA wahana PAS

Fenomena anak-anak mentah aliran agama di 345 sekolah aliran Agama baik di bawah Kerajaan Negeri, Maahad atau yang ditaja oleh swasta, mahupun di bawah Kerajaan Persekutuan yang dianggap rekrut muda PAS makin berkembang biak.

Pendekatan KERJA KUAT-KUAT oleh PAS+PKR akan lebih gamat, kerana P.94 dimonangi oleh Kamal? Topi BN tak boleh berlapang dado, sobab BN hanyo monang 1,700++ lebih ajo. PRU-13 menjadi galang ganti, semuo kojo buat BN...

Waima apo pun, nampaknya PAS mulo meresapi urat nadi rakyat melalui sistem sekolah aliran agamo, sistem Tadika PASTI, kegiatan ceramah awam yang tidak putus-putus. Setiap bulan akan diadakan 16 buah ceramah dalam satu kawasan dewan undangan negeri, dalam pelbagai watak dan model pelakon.

Dongar kobar, DUN Kota Damansara pun akan ado pilihanrayo kocil, entah yo tah tidak? Sibu sudah tontulah...Nampak ehh, sampai PRU-13, banyak duit habish ateh temberang dan jalan-jalan longkang ajo lah...Putih matolah rakyat

3 comments:

  1. Salam Paneh,

    INIlah daya upayo PAS,.....Bercakap, berceramah apa sahaja yang modalnya ANGIN. Kesian budak budak Tadika pun jadi korban.
    Semoga Allah swt membuka mata hati mereka yang terpedaya dengan dakyah PAS selama ini.

    Syukur Alhamdulillah BN Menang, tahniah dan Terima Kasih pada semua jentera yang bertungkus lumus untuk memastikan calon BN Menang.

    Sekarang BN mesti bekerja kuat dan tunaikan janji janji pada rakyat Ulu Selangor walau siapa pun mereka pilih. Janji mesti ditepati.

    ReplyDelete
  2. BN perlu pikir long term...memang PAS dah tarbiyah budak2 kecik untuk sokong diaorang, membenci UMNO..

    Aku cakap mcm ni pasal boleh kata hampir suma kawan2 aku (30an)adalah penyokong PR.

    BN dah boleh lagi duk diam, kena buat jugak mcm mana PR buat...fight fire with fire...mcm kat Hulu Selangor....memang terduduk PR..

    ReplyDelete
  3. Yo fight malay with money.

    ReplyDelete

Blog Archive