Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, April 30, 2010

"So long gay boy"


Oslo, Norway menanti Bro Anwar Bin Ibrahim dengan peluk cium dan berlapang dada. Inilah Pejuang Homoseksual dari rantau Asia Tenggara yang sedang dibicarakan di Mahkamah Bumi Melayu dan Negara Yang Berpaksikan Islam sebagai agama Persekutuan Malaysia.

Tiada dalam mana-mana Negara di dunia yang mempunyai Rukunegara dan mengazetkan Kepercayaan Kepada Tuhan. Tapi, rupa-rupanya Bro Anwar Bin Ibrahim heboh menjaja keliling ceruk kampung agar Rakyat dan Warganegara Bumi Melayu terpedaya mendengar kehebatan dio bercanang dan bergondang di Oslo, pasal Perangai Songsang yang diamal dan dianut oleh Kaum Lut. Mereka tidak kaji dengan mendalam Sirah Nabi Lut dan Kaum Lut yang diterbalik dan ditelan bumi keseluruhannya kerana pengamalan gaya hidup Kahwin Sejenis, Homoseksual, Lesbian, Hetroseksual dan Biseksual.

Apakah Bro Anwar Bin Ibrahim ini masih layak diiktiraf Rakyat Malaysia? Apakah aktiviti Bro Anwar Bin Ibrahim ini direstui Wan Azizah Wan Ismail? Apakah implikasi perbuatan terlaknat itu kepada Nurul Izzah dan Nurul Nuha? Apakah tempias ini melimpah kepada SENATOR EZAM? Apakah tiada USUL di Dewan NEGARA untuk beri amaran bertulis, amaran lisan dan tindakan memenjara kepada Anwar melalui Akta Keselamatan Dalam Negeri?

Alhamdulillah, selagi adanya matahari dan bulan yang mengiringi, adanya perajurit dan panglima Fisabilillah, adanya Wasiat menerusi Wasilah RUKUNEGARA, adanya Ketuanan Melayu dan Majlis Raja-Raja Melayu, Insyaallah...bumi Melayu ini tidak GONCANG, GOYAH DAN KAGET. Tidak akan ada resolusi HALAL homoseks di Bumi Melayu ini. Tidak akan ada resolusi HALAL Yahudi di Bumi Melayu, tidak akan terbit RESOLUSI HALAL SESUKA HATI gereja, kuil, tokong di Bumi Melayu, tidak akan terzahir resolusi HALAL penghapusan dan pembunuhan etnik di Bumi Melayu.

Mako percayalah wahai saudara keturunan Hakka, Hokkien, FuChow, Hailam, TongSan, Thiong Hua dan mereka yang masih percaya kepada perjuangan Min Yuen, survival Komunisme dalam bandar moden yang agung dengan bahasa DAP "democratic actions party"; bahawa KALIAN masih bebas, merdeka dan kaya di Bumi Melayu. Insan seperti Tunku Aziz selaku Naib Presiden DAP yang dulunya Pengerusi Transparency Inernational Malaysia yang kini sedang ditunggang DAP untuk memberi harapan kepada Peristiwa Kerajaan Campuran DAP+PAS+PKR pada tahun 2020.

Oslo, you want Anwar? You can have him, coz he's no longer with "her" motherland...'So long gay boy!'

5 comments:

  1. aku cucu mamak kutty yg ori punyaApril 30, 2010 at 8:15 PM

    satu fitnah yg paling busuk dan paling jahat....ini lah dia salah sorang dari bakal2 penghuni neraka....bagus lah kat dunia lagi dah nampak ko ni bakal ahli neraka....mampos le kau pak daro laknatullah....duduk le dlm neraka jahanam bersama2 dgn ahli2 umno.....yg serupa mcm kau menolak islam...berhati busuk dan jahat membuat fitnah ....org kalu islam dia takkan buat fitnah dan menghina mcm dlm entri kau tu

    ReplyDelete
  2. hahaha. tipikal org pas yg boleh tentukan siapa masuk syurga dan siapa masuk neraka. isk..isk..isk. dah taraf nabi dah tu. hijab sendiri dah check ke hompuk?

    -tom tem bak-

    ReplyDelete
  3. Berkesan...berkesan entri ni bro.

    Sampaikan "cucu mamak kutty yg ori alias pengukut taksub kuliyyah tarbiyyah islamiah pas", tak dapat tahan nafsu dah jadi emosional.

    Teruskan...kita ranggah pengkhianat agama, bangsa dan tanah tumpah darah dari rahim ibu kita ini.

    ReplyDelete
  4. aku cucu mamak kutty yg ori punyaApril 30, 2010 at 11:12 PM

    org umno memang tak kenal neraka surga,buat fitnah mcm buat pahala,org umno anggap buat dosa mcm buat ibadat....buat le dosa seberapa yg kau suka nanti klu kau org mampos boleh le kau duduk satu neraka dgn kapir sami beloo,si kamalthan,si pal nybell,si pelakon video lucah tu si solek dan kapir2 semua yg menentang hukum ALLAH SWT,pelaku2 dosa tukang fitnah mcm kau org semua,memang hukum dah tetapkan buat pahala balasan surga,buat dosa balasan neraka.....itu janji ALLAH SWT......klu kau berdosa dgn ALLAH SWT.....kau bertaubat dan memohon ampun mungkin ALLAH SWT terima taubat tu, akan tetapi kau berdosa dgn manusia....hahahahaha....kena mintak ampun dgn manusia tersebut....kahkahkahkahkah....kau pergi le mintak ampun kat individu yg kau fitnah kan itu......kahkahkah....memang kau org ni bakal ahli2 neraka jahanam......kat dunia sekakarangkau eksyen le....kau tunggu nanti kau mampos....seksa kubur tunggu kau org yg suka buat fitnah kat manusia2 yg tak bersalah.....berderai tulang belulang kau di himpat kubur masing2.....kahakahkahhakah.....aku pin berdoa agar ALLAH swt memberi balasan setimpal dgn dosa ygt kau org lakukan........

    ReplyDelete
  5. hebat hompuk doakan org masuk nerako. sok kok terbalik doa tu baru tau. kito ni sapo la nak tau amal org tu camno. tapi yolah bak kato tom yg si hompuk ni taraf nabi. bole tau sapo ke syurgo nerako. pelacur pun masuk syurga hompuk oii. lupo agak eh. ahli sufi yg kerjanya beribadat sepanjang hayat tu pun di saat akhir matinya mengaku setan tu tuhan. tak amik pengajaran hompuk ni . lupo plak lagi...sapo yg sobut "kalu nak tubuh negara islam, langkah mayat saya dulu". sapo ya hompuk? mca ke? gerakan ke? mic ke? atau dap? kafir harbi disanjung. tando2 kiamat tuh.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive