Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, April 4, 2010

Soalan cepu gangsa...

Antara 2 orang kuat PAS di bawah ini...



Siapakah yang pernah kerja jadi drebar benda alah dalam gambar ni?


Jika anda berjaya menjawab, maka anda akan ditaja oleh Air Asia atas arahan KJ untuk di bawa melancong ke Singapura bagi mengira duit CIFUT B.A.B.I di bank negara tersebut.

Itupun kalau mereka nak taja la. Kalau tidak, anda kenalah tunggu masa dekat-dekat pemilihan Umno nanti sebab sekarang KJ tak peduli kalau korang nak kutuk dia gila babas sekalipun. Dia diam sebab tengah sibuk kumpul wang sebanyak mungkin...cari projek, buat projek. By time election MT Umno...kasi tabur jelah apa yg dah terkumpul. Tak dapek jadi Mentori, kurang-kurang eh dapek jadi MB mudo N9...ops...terlebih sudah!

22 comments:

  1. aku cucu mamak kuttyApril 4, 2010 at 3:32 PM

    org yg ilmu nya tinggi melangit tapi berotak setan...buat en3 memfitnah dan menghina...ni le org ilmu nya melangkau ke4 empat imam mazhab...kah kah kah

    ReplyDelete
  2. kenapa KJ nak jadi MB Nogori pulak. Dio oghang Kodah.

    Telapaknya dikedah sebab emaknya orang sana.

    Paneh Miang, tunjukkan saya dimana telapaknya di NS?

    kg sopori rembau

    ReplyDelete
  3. Che Din ini dah sampai sifat babi menghina org yg bekerja sebagai Drebar. Ini lah Islam yg di banggakan oleh org UMNO.

    ReplyDelete
  4. Jika kamu membenci saudara seagama kamu, janganlah kamu sampai darjah menghinanya. Jauhilah sifat munafik lebih2 lagi sifat MahaDajjal yg sanggup mengfitnah sahabatnya sendiri demi kuasa didunia yg tak kekal ini.

    ReplyDelete
  5. alahai ano2 ni...takde ke cara lain nak tunjuk kedengkian korang kat Paneh Miang ni...

    lame sangat la...dah tu shallow plak...u've got to do better than this la wei!!!

    ReplyDelete
  6. org2 pas ni kalo kena tang hidung sendiri bukan main lagi keluar ayat quran dan hadis. tapi pemimpin mereka di pentas ceramah menghina dan memfitnah org sana sini bole plak. tu bolum kiro fitnah haprak daily, suaro keadilan tungkik dan blogger pembangkang yg memfitnah setiap hari. dunio dah nak kiamat ni. alquran dan hadis jadi permainan. ulama' memandang dunia.

    ReplyDelete
  7. Syukur, PM Najib dijemput keseminar di Singapura. Nampak gaya APCO telah menjalankan tugas dgn baik utk promosi PM kita dimata dunia. Difahamkan ini lah sekian lama 10 tahun sejak PM warga gangsa menghadiri seminar spt ini. Lebih dari itu DSN akan memberiucaptama diMajlis tersebut. Benarlah kata DSAI yg APCO akan memberi laluan kepada mereka yg ehem2 kepadanya T.S.T. Difahamkan juga bila PRK ulu Selangor DSN akan ke US. Mujur msia ado Ketua Pembangkang yg mantap yg dapat mendedah sebenar2nya kpd rakyat 1Msia. Kpd Tom Tom Bak boleh keMedia Rakyat supaya otak lebih terdedah dan lobih matang tanpa Emo.

    ReplyDelete
  8. boleh tepek jari...najib is a fake.

    ismailjabar

    ReplyDelete
  9. Kalaulah duit 1 billion lebih tidak digunakan untuk 'bail out' Mirzan dulu, boleh kita gunakan untuk bantuan pelajaran anak-anak kita orang miskin.

    anakramai

    ReplyDelete
  10. bukti 1 billion bailout mirzan tu mana weh?

    ReplyDelete
  11. Anon,
    bukti kepala bapak apa. Lain kali baca lah! Kalau u dah bersunat pada tahun 90han dulu tentu awak tahu.

    ReplyDelete
  12. kocik kocik tak nak mampuih ,lagi baik mampuih cepat

    pak montua imam kelepek
    dio kaki kelepek , kj -translation: kelepek'apco'hatarijamban

    tau cari pasal aje. tak ade nak bangunkan pemuda rosak
    ahlak,rempit dan serba masalah

    dio, gomen antar belajar oxfart dan london
    apa yang di udah bawa sebagai pelajaran pado muda umno?
    ilmu kelepek
    ada can kelepek ,mesti kelepek
    bolih amek ,amek macam ecm libra
    ada projek,amek bior bumbung runtuh. dinding bocor, atap bocor
    dulu nst dan utu melayao kontrol berita
    kini dah tak leh nak sorok
    semua tau sekarang, pah lah kelepek, kj kelepek. tunM MENYAMUN

    MOGA KITA DAPAT BELAJAR DARI KESILAPAN MEREKA
    \
    KHONG KHEK KHUAT

    ReplyDelete
  13. Hiduplah kamu KJ. Lagi ramai orang mengata kau lagi naik kau nanti.


    jandasunti

    ReplyDelete
  14. KJ, dulu den bonci jugak kek kau ni. Tapi sekarang dek tolampau bonar oghang bantai kau tolobih bonar, sokaghang den sokong kau.

    Den dah nampak ada permainan dibolakang oghang yg membantai kau ni.


    bacik deraman

    ReplyDelete
  15. KJ, Aku doakan kau agar kau jadi seorang Menteri.

    ReplyDelete
  16. Baik UMNO, KJ, PM atau sesiapa sajo yang ado link dengan UMNO semuanyo celako...jahat dan iblis serta setan semuo eh!!!

    jadi sapo2 yang sokong UMNO ko, KJ ko, PM ko dio tergolong lah dlm kelompok penyokong SETAN....

    ReplyDelete
  17. Anon 10.09,

    cakap kau boto. penyamun, penyangak, penipu dan pembohong.

    Baik ko, buruk ko, biarlah den dongan PR.

    sapo nak sokong UMNO colako tu sokonglah! Den bia lah samo PR.

    suratman

    ReplyDelete
  18. hehe. ramai plak pengomen yg sama id.

    ReplyDelete
  19. Aku Anon April 4, 2010 7:57 PMApril 5, 2010 at 3:35 AM

    Anonymous said...

    bukti 1 billion bailout mirzan tu mana weh?

    April 4, 2010 7:57 PM

    Anonymous said...

    Anon, bukti kepala bapak apa. Lain kali baca lah! Kalau u dah bersunat pada tahun 90han dulu tentu awak tahu.

    SETAKAT CAKAP KEPALA BAPAK KO DAN SURUH KEPALA BAPAK KO BACA, BUDAK2 SJKT ULU BERTAM MELAKA PUN BOLEH JAWAB. BUKTI KEPALA BAPAK KAU MANA? MANA DOKUMEN? MANA T/DTGN MAHATHIR? MANA ARAHAN? MANA SAKSI? KE KAU NI KAKI FITNAH MACAM ALJUBURI ANWAR ALSONTOTI?

    ReplyDelete
  20. aku skg MahaDajjal akhir zaman,100 b hilang, 52 b saham melayu hilang, bila tanya dia, boleh buat siasatan diRaja Linggam. Inilah ilmu koling Kutty, manusia mcm tom tom bak kontut Mahahaprak pun wangi. mau ketidak, kontut epul 2 hari tak berak pun wangi, puueek muntah den pikir puak2 sekular ni.

    ReplyDelete
  21. anon atas cakap bole la. mana bukti? kasi tunjuk semua.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive