Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Monday, January 9, 2012

Anwar BEBAS

Anwar Ibrahim BEBAS dalam Penjara Penjajahan Freemasonary. Inilah yang ditunjukkan oleh 25 ribu orang penyokong MEMBABI BUTA, Anwar Ibrahim.

Anwar Ibrahim BEBAS dalam kultus keseronokan yang ditaja oleh CIA America. Anwar begitu ghairah tanpa segan silu mendukung fahaman pluralisme dan liberalisme, hatta, 7 orang pengikut PKR dapat menyelinap masuk dalam Program Pemimpin Belia Muda anjuran Jabatan Belia dan Sukan Negeri Sembilan. Blog Free Malaysia Today dengan bangga melapor yang dipetik langsung daripada Pendukung Kanan PKR NSDK, bahawa JBS melaksana program pengkaderan BN.

Apakah Kerajaan Persekutuan perlu tunduk kepada PKR, DAP dan PAS? Kewujudan Unit Penyelidikan Belia di Kementerian Kesenian, Kebudayaan, Belia dan Sukan pada 1971 selepas peristiwa 13 Mei 1969, menjawab segalanya. Hanya anak Melayu dungu dan bahalol sahaja tidak mengerti tentang dunia Melayu Merdeka yang sedang dihirup nikmat Aman dan Damainya.

Manusia seperti Anwar Ibrahim langsung lupa dan dilupakan oleh Khaliq akan makna Nikmat Aman dan Damai, manusia yang bersenggama dalam PKR secara nyata diluput akan ingatan peristiwa 13 Mei 1969 khususnya, hingga Nikmat Peringatan Komunis menjadi Adab dan Adat mereka, inilah mercu kecintaan yang dikongsi bersama DAP. Sebab itulah, DAP menjadi rakan kongsi politik Freemasonary dan Komunis yang taat setia kepada PKR.

Alhamdulillah, PAS nampak sudah kendur dalam kemelut dan polemik yang dicipta dan dikaya reka oleh erdogan-erdogan mereka. Pasukan Syiah ortodok dalam PAS mula insaf dan taubat nampaknya. Kumpulan Ahli Sunnah Wal Jamaah yang diperdaya dan dikeldai oleh PAS sudah sedar, bahawa, PAS bukan resmi Ahli Sunni. Berantakan buang serta-merta Hassan Ali ialah pilihan indoktrinasi PAS kepada mereka yang bukan PAS asal. Begitu ramai orang UMNO dalam PAS. Begitu ramai orang UMNO dalam PKR.

Orang UMNO bermakna, mereka taat setia kepada Bangsa, Agama dan Tanahair ini. Bangsa Melayu, Agama Islam dan Bumi Melayu. Orang UMNO bermakna, mereka yang SEDAR TERUS SEDAR bahawa kerja buat dan air tangan Melayu Islam ialah untuk rakyat Raja dan Kaum-kaum Lain. Melayu Islam di Bumi Melayu ini ialah Ahli Sunnah Wal Jamaah bermazhab Syafie. Melayu Islam di Bumi Melayu sedar bahawa Melayu dari segi bahasanya, bangsanya, lingusitik dan budayanya ialah subset juzuk-juzuk daripada Keturunan Arabiyah Yang Terpelihara.

Ayuh JOM kita kubur langsung talkinkan segala Indoktrinasi, Ideologi dan Idealisme Komunis, Freemasonary dan Syiah yang melata dan merezapi anggota tubuh Ummah.

Moga Allah Ampunkan Kalian.

12 comments:

  1. salam

    apa yang dok merepek ni, takkan kerana Anwar dah dibebaskan hang dah jadi sasau dan gila meroyan aje nampaknya. Ha Ha Ha Ha Gelakkan dia.

    ReplyDelete
  2. Apa nak buat Kak Wan?
    Dulu sedap2 aje pilih yg berkote besar dan bengkok.
    Sekarang terpaksalah menderita diliwat pulak sebab Abang Non memangnya ketagih akan kesedapan rasa kemut keliling.

    ReplyDelete
  3. Keputusan Mahkamah adalah tepat dan adil. Pendawaraya gagal membuktikan 100%. Anwar hanya terbukti 99% salah meliwat Saiful.

    ReplyDelete
  4. Lopeh ni buntut sapo lak nak kono sodom. Sam Ketot konolah jago-jago. Jangan rapat sangat dengan Sheikh Al Juburi tu.. he he he

    ReplyDelete
  5. Apa dok mengarut ni, cakap macam banyak sangat fakta tapi semuanya merapu.....
    doakan ALLAH maafkan mereka semua macam kita ni xde salah je atas muka bumi ni, jangan dok merapu sangat lah....
    Dalam agama sendiri tak pernah mengharamkan mazhab2 yang disebut, cuma Sesuatu mazhab tu dipilih atas perbincangan ulama' setara. yang itu pun nak jadi isu kah..? kita tak tahu apa sebenarnya yang berlaku sebab kita tak berada di kawasan terlibat. so, tak perlu sok2 tahu segala dan mencarut tak tentu pasal sampai nak cerita pasal agama. Kita ni pun belajar sampai hujung nafas. Semoga Allah mengampunkan dosa kita semua. Amin ya Rabb.

    ReplyDelete
  6. Tahniah penyokong al-juburi sebab ketua kau lepas.Lepas ni harap video sex Anwar dikeluarkan satu persatu. Kita tengok sampai bila penyokongnya buleh cover.

    ReplyDelete
  7. Sabaq la dek epul sudahlah gagal U tapi ekau berjaya jumpa PM. Den dlm UMNO 18 thn pun bolum pernah jumpa PM dipej. dia. Syabas lawan totap lawan.

    ReplyDelete
  8. walau jobo koyak rabak dek cucuk plastik bebudak ni kaloh juo. Sabaq dik ooi mahkamah rayuan ado laei. Tp raso den cayo pada Dr. dr Burma tu dia tu pro. Ekau semipro.

    ReplyDelete
  9. Aku nak tunggu satu persatu Video dari sri kandas 7. Kabornya dia baru dedah 30% tp skrg boleh tahanlah sbb dah berumur pakai litup kepala. 1 video 10 tahun, 10 video 100 tahun. kali ni tolong buat muka terang sikit, inikan macam muka monggol mampus ajo.

    ReplyDelete
  10. tahniah lah penyokong anwar dan pak syeikh anwar di bebaskan tuduhan meliwat...lopeh ni apolak kes anwar lagi...kat dunia ni macam2 cara boleh lopeh dan boleh kono hukum...kerja manusia lah katakan...kerja ALLAH dan hukuman tunggu lah lak...kepada penyokong ANWAR yg berkumpul kat jalan DUTA hari boleh claim kat PKR mana2 cabang untuk upah jerit serta mencarut...kalau lagi handal mintak terus dari PAK SYEIKH ANWAR..banyak RM dio tu..kalau tak nak RM minta bondo lain aaaaa.... macam cino doll ke...hahaha

    ReplyDelete
  11. kita terima jer hukuman tersebut...harap mereka telus

    ReplyDelete
  12. Salam kasih tuk anak2 nogori. Kito ni oghang beradat. Menogor dgn kias, menikam dgn pantun,menyanggah dgn sonyum, merondah bukan menyombah, meninggi bukan molonjak. Cukuplah..usah laie asyik berpesta berbahaso lucah..Kutuk mengutuk sebangso soagamo. Monang sorak dicari.. kampung kito sudah torgadai..

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive