Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, January 17, 2012

Apa kes SETPOL Najib nih?


Apa masalah SETPOL Najib aka abang Saifudin Nasution Ismail ahlul PGayR ni? Pakai baju logo 1Malaysia terbalik sebagai tanda sabotaj atau protes kepada bos sendiri? Orang JPM ni semua buta ka apa buat-buat tak nampak kesilapan yang seolah disengajakan ni? Akhir-akhir ini banyak maklumat sulit Najib suami isteri boleh terlepas kepada pembangkang dengan mudah. Apa cer? Selanjutnya sini.

7 comments:

  1. najib mesti berhati2 dalam memilih orang sekelilingnya... musuh memang banyak dan pro-pembangkang selalu mengambil peluang untuk menjatuhkan beliau...

    ReplyDelete
  2. member baik rara nih. penaung kehormat tak rasmi biro.

    ReplyDelete
  3. mengadu kat polis/sprm/bomba/hospital cepat-cepat, nanti tercepat.

    ReplyDelete
  4. http://www.blogger.com/comment.g?blogID=1079682445850057248&postID=7238015880747212901&page=1&token=1326338646054

    INI semua KP BTN dan menteri dia SUSK PM yg punya agenda salur maklumat kpd musuh2 termasuk ke IKD..meke smua satu kapal...kp btn tak nak ngaku YB Tok Mat Masslan jaga BTN..KP BTN nak shahlan gak..

    https://accounts.google.com/ServiceLogin?service=blogger&hl=en_GB&passive=86400&continue=http://www.blogger.com/blogin.g?blogspotURL%3Dhttp://musangberbuluayam.blogspot.com/%26zx%3D1uw636ekvf9c&ltmpl=private
    Post a Comment On: PANEH MIANG©
    "Najib & Ahmad Maslan sila pantau KP BTN"
    81 Comments - Show Original Post Collapse comments

    Blogger ajai62 said...

    Assalam Bro

    Be\ogelkan aje agensi yang merosakan nama baik kerajaan...

    ReplyDelete
  5. Bro PM,

    Gambar ni terbalik la (reversed) ... Tengok la piping baju di butang tu dan jam tangan dia...xkan x dpt nmpk??

    Ish ish ish...kalu dah baju terbalik mmg la logo 1Malaysia tu terbalik mcm tu....

    ReplyDelete
  6. ni reflection gambar.. hhaaha bodohnya siapa yang spin.

    ReplyDelete
  7. bodo betui puak pkr lancau ni

    ReplyDelete

Blog Archive