Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, January 17, 2012

Apa kes SETPOL Najib nih?


Apa masalah SETPOL Najib aka abang Saifudin Nasution Ismail ahlul PGayR ni? Pakai baju logo 1Malaysia terbalik sebagai tanda sabotaj atau protes kepada bos sendiri? Orang JPM ni semua buta ka apa buat-buat tak nampak kesilapan yang seolah disengajakan ni? Akhir-akhir ini banyak maklumat sulit Najib suami isteri boleh terlepas kepada pembangkang dengan mudah. Apa cer? Selanjutnya sini.

7 comments:

  1. najib mesti berhati2 dalam memilih orang sekelilingnya... musuh memang banyak dan pro-pembangkang selalu mengambil peluang untuk menjatuhkan beliau...

    ReplyDelete
  2. member baik rara nih. penaung kehormat tak rasmi biro.

    ReplyDelete
  3. mengadu kat polis/sprm/bomba/hospital cepat-cepat, nanti tercepat.

    ReplyDelete
  4. http://www.blogger.com/comment.g?blogID=1079682445850057248&postID=7238015880747212901&page=1&token=1326338646054

    INI semua KP BTN dan menteri dia SUSK PM yg punya agenda salur maklumat kpd musuh2 termasuk ke IKD..meke smua satu kapal...kp btn tak nak ngaku YB Tok Mat Masslan jaga BTN..KP BTN nak shahlan gak..

    https://accounts.google.com/ServiceLogin?service=blogger&hl=en_GB&passive=86400&continue=http://www.blogger.com/blogin.g?blogspotURL%3Dhttp://musangberbuluayam.blogspot.com/%26zx%3D1uw636ekvf9c&ltmpl=private
    Post a Comment On: PANEH MIANG©
    "Najib & Ahmad Maslan sila pantau KP BTN"
    81 Comments - Show Original Post Collapse comments

    Blogger ajai62 said...

    Assalam Bro

    Be\ogelkan aje agensi yang merosakan nama baik kerajaan...

    ReplyDelete
  5. Bro PM,

    Gambar ni terbalik la (reversed) ... Tengok la piping baju di butang tu dan jam tangan dia...xkan x dpt nmpk??

    Ish ish ish...kalu dah baju terbalik mmg la logo 1Malaysia tu terbalik mcm tu....

    ReplyDelete
  6. ni reflection gambar.. hhaaha bodohnya siapa yang spin.

    ReplyDelete
  7. bodo betui puak pkr lancau ni

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive