Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, January 6, 2012

'SAMPAH SARAP 901' boleh disembelih dengan PEDANG

Membaca blog-blog pro kerajaan & pembangkang sempena Perhimpunan 'Sampah Sarap' 901: Bebaskan Peliwat Tegar Negara a.k.a Bapa China Doll Malaysia, menerbitkan beberapa persoalan dalam pemikiran ini.

1. Apakah yang dikatakan 'Perhimpunan Aman' sedangkan kita tahu 'sampah sarap' itu pastinya menimbulkan provokasi yang terlampau sepertimana terlampaunya 'Bapa Mereka:Peliwat Tegar Negara' khususnya terhadap polis dan ketenteraman awam yang langsung tidak menyokong perjuangan liwat-liwatan 'Bapa' mereka itu?

Adakah aman sekiranya provokasi itu dicetuskan oleh mulut-mulut yang hati dan fikiran mereka telah 'diliwat' dengan rakusnya oleh 'Bapa' mereka? Apatah lagi diliwat oleh tukang-tukang karut yang menenyeh pemikiran mereka tatkala perhimpunan itu berlaku?

Kesimpulannya, memang tiada aman.

2. Apakah perhimpunan itu sama sepertimana tuntutan kemerdekaan dahulu?

Bukankah perhimpunan kemerdekaan dahulu atau kita katakan rapat umum bagi menuntut kemerdekaan; yang langsung tidak ada provokasi terhadap polis dan ketenteraman awam?

Bukankah menuntut kemerdekaan dari penjajah itu sama sekali tidak sama dengan Himpunan 'Sampah Sarap' 901 yang hanya menuntut 'Bapa' mereka yang handal meliwat itu dibiarkan bebas untuk meliwat lagi?

Ia memang tidak akan sama kerana Perhimpunan 'Sampah Sarap' 901 itu hanyalah bermatlamatkan membebaskan Peliwat supaya 'Bapa' mereka itu boleh terus meliwat.

3. Apakah perlu menjadikan liwat itu sebagai isu negara dan heret sekali penjilat-penjilat duburnya untuk ganggu gugat ketenteraman awam?

Adakah kerana sendiri punya sedap dan sendiri kantoi juga, maka orang sekeliling mahu dipalitkan sama?

Apakah dubur orang yang diliwat itu kesedapannya dirasai oleh semua penjilat-penjilat dubur sepertimana 'Bapa' mereka yang sedang menunggu hukuman kes liwat itu?

Kesimpulannya, gila bangang 'Sampah Sarap' 901 itu.

4. Apakah perlu dibuat perhimpunan sedangkan boleh juga dibuat Solat Hajat ke, bacaan Yassin beramai-ramai ke, doa beramai-ramai ke?

Mungkinkah kerana ia melibatkan liwat, melibatkan ketidakmampuan 'Bapa' mereka untuk bermubahalah, mahupun ketidakmampuan 'Bapa' mereka untuk mempertahankan diri sendiri di mahkamah, maka cara beragama seperti yang disebutkan sebelum ini WAJIB diketepikan?

Apakah pluralisma itu telah bertapak kukuh dalam benak 'Sampah Sarap' 901 yang benak itu?

Kesimpulannya, bila selalu meliwat ,selalu men China Doll, macam mana Allah nak tolong?

5. Apakah melawan pemerintah yang dipilih oleh rakyat itu tidak boleh ditafsirkan sebagai 'Bughah' iaitu penderhaka yang hukumannya boleh disembelih dengan pedang?

Atau apakah boleh juga disamakan sebagai 'Qato' Thoriq' iaitu orang yang membuat onar di jalanan yang hukumannya boleh dipenjarakan jika mencetuskan huru-hara atau dipotong tangan sekiranya merompak atau dihukum bunuh jika membunuh?

Apakah kerana mereka pluraslima, maka mereka 'maksum'?

Kesimpulannya, Hudud hanya disabitkan atas pemerintah @ Umno semata-mata tetapi kalau kena atas batang hidung mereka sendiri, maksumlah jawapan mereka.

Kesimpulan atas segala kesimpulan, sendiri fikirlah. Takkan 'Bapa' anda, Peliwat Tegar Negara yang kesedapan, anda pula yang dapat sakit?

14 comments:

  1. good article bro

    ReplyDelete
  2. beb, harun din pun taknak jadi imam solat hajat tuh...ramai dah tau dah...yg bodoh je terus menyokong...rujuk:http://gelombang-rakyat.blogspot.com/2012/01/kempen-901-harun-din-tolak-jadi-imam_02.html

    ReplyDelete
  3. ANU_R sodap nutuh 'china doll'.. Sampah sarap ni sok kono tutuh kek FRU. Memang SUPER MORONS..

    ReplyDelete
  4. ni la keldai umno...bangsat

    ReplyDelete
  5. Kesian puak poncolek taik diateh semuanya telah diliwat otak minda oleh penjajah minda mahataik yg sampai skrg ini masih tak dapat menilai dgn logik akal perkara tersebut sodomi 1 dan 2 itu hanyalah rekacipta sang penguasa yg mengamalkan matlamat menghalalkan cara. Apa pulaknya tidak sehingga akuan drebar yg sekejap diliwat sekejap tak diliwat pun sijaka kata kenyataan kukuh spt batu. DNA dari kain tuala yg dicampur dgn mani org lain pun telah dikenal pasti sekuirang2nya 10 org menyontot epul. Ruagh tuih dasar penyokong sekular penjajah british.

    ReplyDelete
  6. Kirimkan segera si Nuar Berahi ni ke Sg. Buloh. Biarkan dia merengkok dan mereput disana. Kenapalah tuhan jadikan dia sebagai manusia, bukan kan dia lebih layak menjadi binatang.

    ReplyDelete
  7. Binatang pun tak suka kaum sejenis. BAbI ni lebih hina dari Binatang.

    ReplyDelete
  8. macamana air mani nuar boleh ada dalam lubang jubur saiful yang disahkan oleh 7 pakar yang mengatakan air mani itu dari orang yang sama dan 7 pakar itu pula tidak kenal dan tak pernah jumpa antara satu sama lain. jawab yang tu dulu anon 1033am aka penyundal lubang taik.

    ReplyDelete
  9. anon 1.54 raso ekau bermimpi kot mana ada 7 pakar yg sahkan. Yang disahkan pakar jab. kimia tak dapat bezakan samada 10-10 DNA air mani atau DNA dari taik epul sendiri. Ada otak pikir la anon ooi jgn asyik baca meloya dan 3suku ajo.

    ReplyDelete
  10. masih ada lagi yang menyokong B.A.B.I rupanya.yek lah.loyo den!!

    ReplyDelete
  11. anon 544. lain kali jgn baca haprakah, keldaiandaily, menyontotkini saja. pegi sendiri ke court. dengar bicara sampai habis. verbatim satu2. hahaha. lawak la ko ni anon. harap baca paper je. kertas putih tau tak apa makna? kesimpulannya air mani nuar dlm jubur saiful. yg boleh keluarkan air mani hanya nuar sendiri atau wan jijah. so?

    ReplyDelete
  12. kalau bab fakta ajer, penyokong2 penyundalan B.A.B.I mesti takleh nak jawab

    ReplyDelete
  13. Yang faktanya ada ka patut air mani epul sendiri ada dalam lubang oksigen umpornoapco tatapi lubang karbon dioksida epul, ruagh tuih dimulakan oleh mahashit terturut oleh cicit2 cirit shit.

    ReplyDelete
  14. hahahahaha.emosi btul anon kat atas nih.hantar B.A.B.I ke sungai buloh castle.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive