Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, January 17, 2012

Rahsia dari Kedah...

Perhimpunan Pas+PkR+DAP di Stadium Alor Setar, Kedah merupakan bai'ah Pilihanraya Ke-13 Kumpulan Komplot Haram. Dalam kesibukan media meneropong percaturan politik Pas+PkR+DAP, beberapa maklumat rahsia diperoleh daripada Bahagian Perang Saraf Pas iaitu:

1. Pas sudah hilang kepercayaan mutlak kepada Anwar Ibrahim. Pas akan menobatkan Dr. Haron Din sebagai Mursyidul Am selepas kematian Nik Aziz. Pas akan bersatu kembali dengan UMNO selepas proses aman dan berkabung selama 3 bulan. Pas menolak DAP secara mutlak.

2. PkR begitu terjal dan berpaksi teguh dengan fahaman Freemasonary. Bai'ah ini dibahas secara panjang lebar oleh erdogan Pas dan erdogan PkR dalam Sidang Meja Bulat tertutup di Rumah YAB Menteri Besar Kedah. PkR membawa fahaman Fremason kerana sumbangan CIA melalui Future Foundation berpangkalan di Doha sebanyak USD25 billion untuk urusan PRU-13 dan gerakan orientalisme Freemasonary.

3. PkR Selangor akan kekal rentak "ballroom" mereka sehingga berjaya mempengaruhi DYMM Sultan Selangor. Inilah sebabnya PkR cuak dengan Dr. Hassan Ali kerana Hassan Ali ialah seorang kader terlatih di zaman Dr. Mahathir dalam menghidu dan mengesan kemasukan Freemasonary di Malaysia.

4. DAP tiada tempat dalam politik Malaysia. Karpal Singh anak beranak dan Lim Kit Siang anak beranak akan terkubur legasi mereka apabila kedua-dua manusia ini MATI. DAP masih degil untuk menerus Agenda Deklarasi Setapak 1967 disebabkan kegagalan perarakan 1965 di Masjid Gelam, Singapura dan kegagalan membina Mercu atau Tugu Komunis di 32 Kubur Swasta Cina di Malaysia. DAP sedang mengurus kemasukan duit pilihanraya sebanyak RM 200 juta dari Singapura melalui perhubungan PAP (Bahagian Risikan Politik Asean).

5. Pasukan Kerja Risikan Politik DAP di Kajang yang berpayung di Kolej ERA (yang masih kebal di sana) sedang menilai perkiraan keadaan menang mereka di semua lokasi sedia ada dan lokasi baru. Negeri yang diidamkan ialah Negeri Sembilan dan Melaka. DAP sedang menyumbang kepada kewujudan 2,000 buah kuil dan tokong di seluruh Negeri Sembilan dan Melaka dengan bantuan RM1 juta setiap satu.

Banyak lagi rahsia akan terbongkar.

4 comments:

  1. salam

    Tak abg Paneh Miang tak abis-abis dok meroyan tak tentu hala sejak bang nuar terlepas hukuman tempoh hari.

    udah-udah lah jang, mai tengok apa yang sokongan rakyat kedah buat masa konvensyen PR hari sabtu lepas. Itulah tanda-tanda yang UMNO-BN akan berkubur selamanya selepas PRU 13 kelak

    Wasalam

    ReplyDelete
  2. Al juburi punca masalah ............

    Wali selipar penyokong masalah......

    ReplyDelete
  3. Ostad Zizan dok sibuk dengan bini...dok plan tambah lagi cawangan.....sama dgn lain-lain pemimpin PAS PIS PUS Kedah

    ReplyDelete
  4. Aku antara yang hadir dan ikuti Konvensyen PR di Stadium Sultan Abd Halim, Kedah dari awal hingga akhir.

    Lapuran ko tentang konvensyen tu memang hampeh abis! Super Auta dan Mega Kelentong !

    Aku ni masih ahli UMNO tapi cara ko kempen nih cuma merusakkan UMNO. Kalo ada ramai blogger macam ko ni..cuma merusakkan parti jer. Nampak jelas UMNO terdesak..tak ada ker blogger yang berkualiti ?

    Isk isk isk !

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive