Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, January 13, 2012

PKR PECAH REKOD: Jumlah hadirin teramai di N9

Semalam telah berlangsungnya Ceramah Umum PkR di Pusat Khidmat DUN Sikamat, Seremban. Nampaknya orang Sikamat telah berpusu-pusu hadir untuk mendengar kelentong Rafizi dan Sam Ketot. Saksikanlah jumlah yang hadir di ceramah malam tadi;




Ramaikan yang hadir? Itu belum lagi chegu Bardigol join sekali tu. Kalau Bardigol yang bagi ceramah semalam, mesti boleh tambah lagi crowd 2-3 orang. Heh! A picture is worth a thousand words.

Selanjutnya sini.

14 comments:

  1. Ooooooiiiiii ramai nya orang, kalau mcm ni menang besar la PKR ni... hehehe

    ReplyDelete
  2. Eh, sebenarnya KAT LUAR tu KETAT... macam crowd nak tengok Manchester United! Heheh!

    ReplyDelete
  3. Tak sangka aku ramai tul penyokong pkr kat n9 nih. Gerun lak den nengok crowd dalam gamba tuh. Hehehe...

    ReplyDelete
  4. Petando nak lingkoplah tu jang oiii

    Parti Kuat Rogol= PKR

    Hanya orang dungu yo nak dongar!!!

    ReplyDelete
  5. pegi jahanam la korang.....

    ReplyDelete
  6. PR pasti menang...itu pasti....

    ReplyDelete
  7. banggo tul den nengok duo oghang yang terpakso dok ateh tikar tu sobab kerusi sumo ponuh. yang tapakso bediri pun ado. punyolah ghamai yang datang. habih la bn n9 kok camni la ghoman eh penyokong pkr. ceramah semalam tu tajaan singer ko? sobab buek kat sobolah kodai singer. huhuhu...

    ReplyDelete
  8. komen yang kato pr monang tu macam nak nyodap an hati yo.

    ReplyDelete
  9. orang n9 memang tak suko dgn PKR dan anwar...negeri beradat lah katakan...adat melayu minang kabau adat pepatih..PKR lain main sondol jer...

    ReplyDelete
  10. Nampaknya rakyat semakin menolak PKR dan Pakatan Rakyat

    ReplyDelete
  11. woi!!! kat luar tu ramai lagi la... diorg malu nak masuk je...he he he

    ReplyDelete
  12. oghang yang komen PR pasti monang tu ado dudok kek dopan tu... kek atas tika mongkuang tuuuh!

    ReplyDelete
  13. Aku ingat kan ramai jugak mlm tu lepas ambik Tong sampah percuma kat Padang di Tmn Selaseh..ronda2 gak kat situ..mak aii..penuh orang sampai jem oo jalan kat dekat simpang masuk tu kah kah kah..punya laa ramai orang sampaikan gerai Tomyam alees..kedai runcit & kedai buah tu pun tak tutup..last sekali aku dok lepak kat gerai arip (Tom Yam Aleez) nak nengok berapa ramai mangkok2 yang datang..buat PKR tak payah laa ko buat kecuh kat Sikamat ni..Selama sepenggal ni takde apa yang dilakukan oleh YB PKR mantan salesman kat sini ..semuanya perkara dilakukan oleh Umno cawangan dan bahagian. lakukan ..semua nya diambil alih oleh

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive