Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Thursday, October 30, 2008

Botul ko ekau ni KJ?

Sumber husin lempoyang.
Heritage Mansion, Jalan Kemunting off Jalan Doraisamy, KL, bulan Julai, lebih kurang hari Khamis 17 haribulan, antara jam 10:00pm ke pukul 2:00 am

Sebelah Khairy berbaju merah itu adalah tuan punya tempat bernama William.

Sofa itu wujud di Master Lounge Heritage Mansion (kalau hari ini tidak diubahsuai untuk hilangkan bukti) kerana sofa yang sama diduduki artis-artis dalam gambar di atas dan cuba bandingkan pula dengan gambar dibawah ini.


post script: Harap menantu hadhari ni boleh jelaskan.

10 comments:

  1. Jang O Jang

    Pak Sin kau silap. Golfren ingatkan malam. Dating bulan Julai. Tolong repair yo.

    ReplyDelete
  2. KJ oh KJ

    tea o ais ngan ayam..

    ReplyDelete
  3. Sokong la lagiii....

    ReplyDelete
  4. Sokong la lagiii....

    ReplyDelete
  5. anak hangtuah hanya leh cakap..
    itulah KJ..

    ReplyDelete
  6. kj,oh,kj manusia hipokrit,sebelum mendapat pencalonan layak bertanding ketua pemuda.cakap dia calon under dog,hinggakan bapak mertua pun sanggup merayu supaya diberi undi dan pencalonan yang belum layak bertanding.barulah pencalonan kj bertambah.Dah layak pula,mulalah kj melalak dan mendabik dada,dengan mengusulkan supaya diadakan debat antara calon yang akan bertanding ketua pemuda.Kononnya akulah yang hebat berdebat.Kenalah fikir sikit,kalau pemilihan ketua pemuda mesti diadakan debat,macam mana ketua wanita,timbalan presiden,naib2presiden,mkt,ketua2 bahagian,pemuda dan wanit mestilah diadakan debat juga baru adil dan profesional.
    Kj,Kj diRembau pun majoriti pengundi dan ahli umno tak berpuas hati,cakap tak serupa bikin harap menumpang tuah nama mertua sahaja henti-hentikanlah.Kalau para perwakilan yang hendak mengundi kj tu,bawa-bawalah bertanya orang-orang umno dan rakyat pengundi dikawasan Rembau.Jangan terpedaya dan silap buat pemilihan hancur Umno dan Melayu nanti.bawa bertenang dan fikir habis-habis.

    ReplyDelete
  7. yup. mgkn hanyo orang rembau tau perihal kj nih..

    ReplyDelete
  8. bungkuh la kj ni. negaro tak perlukan sorang lagi spesis nuar.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive