Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, October 26, 2008

War Against Islam - The Zionist Global Agenda

Obstacles or not obstacle, it is certain that the temple will be rebuilt. Prophecy demands it. With the Jewish Nation reborn in the land of Palestine, ancient Jerusalem once again under total Jewish control for the first time in 2600 years…It is time of electrifying excitement”. – Hal Lindsey.

Fakta:-

6 daripada 19 orang yang dituduh sebagai perampas flight dalam serangan 11 September WTC sebenarnya masih hidup dan tidak meletup bersama kapal terbang tersebut sebagaimana didakwa pihak berkuasa USA. Bahkan, salah seorang daripada individu yang dituduh itu sedang menjalani blood operation di sebuah hospital semasa flight tersebut merempuh WTC.

Budak yang dituduh meletupkan keretapi dan bas di UK sebelum ini sebenarnya sedang menonton televisyen di rumahnya semasa kejadian itu berlaku. Akibat panik, dia telah melaporkan kejadian tersebut kepada pihak polis dan akhirnya dibunuh. Mengikut maklumat, dalang sebenar pengeboman itu dipercayai adalah British Intelligence sendiri berdasarkan kenderaan syarikat Kingstar Company yang sering kelihatan berada di sesuatu tempat kejadian sebelum berlakunya beberapa kes pengeboman di UK.

Mereka yang dituduh dan terbunuh dalam kedua2 peristiwa di atas adalah orang Islam. Barat menganggap orang Islam sebagai bangsa barbarian, pengganas dan kejam. Terima kasih kepada rakyat Malaysia yang telah membuktikan tuduhan barat itu sebagai SALAH selama ini dengan memastikan negara kita aman dan orang Islam mampu hidup harmoni dengan orang bukan Islam sehingga kini.

2 comments:

  1. itu pun orang malaysia ni masih lagi nak percaya pada ejen yahudi kat malaysia ni...saper lagi kalau bukan penyondol bontot tu...

    aku nak habaq mai kat hangpa semua ni, tak kira la warna hang putih ka, teh susu ka, teh pekat ka...kalau si bangsat yahudi dah mai menjajah sini, hangpa semua jangan dok haghaplah nak hidup lagu la ni...mampuih, sebiji beraih pun belum tentu hangpa dapat rasa...jadi, ceq rasa la, sebusuk2 kerajaan sekarang, tak dak la samapi ada hak kebuloq, tak leh p smayang kat masjid/kuil masing2, tak leh p skolah, tak leh masuk U...apa lagi yang hangpa dok merungut ni???

    Bodoh tahap dewa hang tau dak sapa2 hak sokong si keparat Anwar Ibrahim tu.

    ReplyDelete
  2. betul tu kata mai-naz. tapi susah gak nak yakinkan orang yang dah buta hatinya.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive