Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Sunday, January 8, 2012

901 Hulu Langat

Dulu ada burger 901, mungkin masih wujud lagi stall kartnya. Hari ini di setiap simpang tiga dan hujung jalan yang dipercayai ramai manusia akan berhimpun atau berhenti sejenak dek kerana lampu isyarat akan terpampang Banner 901 Anwar bertajuk "Selamatkan Anwar"!

UMNO Hulu Langat hingga hari ini langsung tidak buat sebarang pendekatan secara saraf. Tiada aktiviti mematahkan hujah bahas Anwar, juga tiada proses mengurus kempen-kempen atau ceramah-ceramah UMNO-BN di DUN Kajang, Dusun Tua dan Semenyih.

Hulu Langat dilihat lemah walaupun difahamkan ada 92 orang penceramah UMNO yang di kursus di Pulau Pangkor. Apakah Ketua Penerangan UMNO Hulu Langat lemah? Apakah Ketua UMNO Bahagian, Johan Aziz sibuk cari duit PRU-13 atau Johan bukan seorang winnable candidate? Timbalan Ketua Bahagian UMNO, Markiman Kobiran pun tiada gerakan?

901 di Mahkamah Jalan Duta tidak bermula daripada kamar mahkamah. 901 telah berlangsung secara kesian oleh pendukung dan penyemak Anwar Penjara dari rumah-rumah di seluruh Daerah dalam Selangor.

PRU13 Hulu Langat jadi kawasan PAS lah jawabnya.

2 comments:

  1. Ape kemende la bro ni.. ni tengok kat FB http://www.facebook.com/johan.b.aziz ada banyak je program aktiviti.. blog ni ada ke orang baca?

    ReplyDelete
  2. Mari makan burger 1901, ....di dunia ni semuanya faktor makan..terjadinya revolusi peranchis, puncanya makan lah..so mari kita makan buger,kalau pun bukan burger 901, kita makan burger stall stall bumiputra sepanjang jalan di malaysia...bantu mereka.

    ReplyDelete

Blog Archive