Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, September 30, 2011

Aku suntut Kau...Kau suntut Aku...

Wartawan: Untuk penjelasan...adakah ini bermakna Pakatan tidak boleh meneruskan undang-undang hudud kerana DAP enggan menyokongnya?

Anwar: Pakatan menghormati inisiatif dan aspirasi PAS (berhubung hudud) tetapi Pakatan perlu mencapai konsensus untuk meminda perlembagaan persekutuan terlebih dahulu.

Wartawan: Hari ini tidak capai konsensus itu?

Anwar: Pendirian yang dicapai hari ini amat jelas...DAP tidak setuju (hudud) manakala Keadilan dan PAS menghormati keputusan tersebut.

Selanjutnya sini.


PkR & Pas menghormati keputusan DAP yang TIDAK SETUJU DENGAN HUDUD? Menghormati? Kenapa tak guna perkataan TUNDUK atau AKUR atau ayat paling manis...KAMI YANG MENURUT PERINTAH!

Kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...PkR & Pas BALACI DAP? Kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...PkR & Pas HAMBA TEBUSAN DAP? Kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...PkR & Pas takut ALLAH atau TAKUT DAP?...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...Pas Pejuang Islam? Kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...huhuhu!

7 comments:

  1. Memang PKR dan PAS pejuang Islam di Malaysia je sebab penyokong tolol belaka...kalau betul nak sangat jadi pejuang Islam cuba hantar mereka ni ke Kabul...tak terkencing dalam seluar dengar bunyi bazuka..dan bom. Belum lagi masuk saf perang fisabilliah..

    ReplyDelete
  2. Ano 2:16
    Apa usaha ko pulak, dia orang ada jugak usahanya, ko apa.dok memekak macam orang UMNO lain.......piiraaaaaaaaaaaaaaaah

    ReplyDelete
  3. Dah tak do bondo lain yang nak di postkan....hampeh...Tak ilmiah lansong. Cari ler bondo2 lain yang nak dikobakan. Jadi2 lah...

    ReplyDelete
  4. anon 8:07

    Apo ko bongang ekau pi baco blog ni ???

    ReplyDelete
  5. memang sah pas jadi budak keldaian dap! memang kena langkah mayat karpal dulu la nampaknya... nwar pulak karpal suruh bertaubat jugak!

    ReplyDelete
  6. Yang belakang sekali memang confirm tentu si Anu.

    ReplyDelete

Blog Archive