Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, September 30, 2011

Aku suntut Kau...Kau suntut Aku...

Wartawan: Untuk penjelasan...adakah ini bermakna Pakatan tidak boleh meneruskan undang-undang hudud kerana DAP enggan menyokongnya?

Anwar: Pakatan menghormati inisiatif dan aspirasi PAS (berhubung hudud) tetapi Pakatan perlu mencapai konsensus untuk meminda perlembagaan persekutuan terlebih dahulu.

Wartawan: Hari ini tidak capai konsensus itu?

Anwar: Pendirian yang dicapai hari ini amat jelas...DAP tidak setuju (hudud) manakala Keadilan dan PAS menghormati keputusan tersebut.

Selanjutnya sini.


PkR & Pas menghormati keputusan DAP yang TIDAK SETUJU DENGAN HUDUD? Menghormati? Kenapa tak guna perkataan TUNDUK atau AKUR atau ayat paling manis...KAMI YANG MENURUT PERINTAH!

Kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...PkR & Pas BALACI DAP? Kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...PkR & Pas HAMBA TEBUSAN DAP? Kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...PkR & Pas takut ALLAH atau TAKUT DAP?...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...Pas Pejuang Islam? Kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...huhuhu!

7 comments:

  1. Memang PKR dan PAS pejuang Islam di Malaysia je sebab penyokong tolol belaka...kalau betul nak sangat jadi pejuang Islam cuba hantar mereka ni ke Kabul...tak terkencing dalam seluar dengar bunyi bazuka..dan bom. Belum lagi masuk saf perang fisabilliah..

    ReplyDelete
  2. Ano 2:16
    Apa usaha ko pulak, dia orang ada jugak usahanya, ko apa.dok memekak macam orang UMNO lain.......piiraaaaaaaaaaaaaaaah

    ReplyDelete
  3. Dah tak do bondo lain yang nak di postkan....hampeh...Tak ilmiah lansong. Cari ler bondo2 lain yang nak dikobakan. Jadi2 lah...

    ReplyDelete
  4. anon 8:07

    Apo ko bongang ekau pi baco blog ni ???

    ReplyDelete
  5. memang sah pas jadi budak keldaian dap! memang kena langkah mayat karpal dulu la nampaknya... nwar pulak karpal suruh bertaubat jugak!

    ReplyDelete
  6. Yang belakang sekali memang confirm tentu si Anu.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive